Dag 7

2 0 0
                                    

(Laure belt haar team op)

Laure: Hey iedereen, ik heb iets super leuks, het huis is vandaag voor me helemaal alleen want mijn zus gaat met mama en papa een weekendje weg en Rocksy en Lady zitten op logé bij oma. Dus hebben jullie zin om af te komen? 

Koen: Ja, is op zicht wel een goed idee na dat van gisteren. 

Laure: Ik stuur een bericht door met het adres. 

Tineke: Is goed. 

(Laure legt af, Laure stuurt een bericht: Groenstraat 282)

(Tien minuten later)

Laure: Kom maar binnen. 

Floor: We hebben allemaal ons slaapgerief mee voor moest het zijn dat we blijven slapen. 

Laure: Goed idee. Hebben jullie toevallig jullie zwemkleren mee? 

Tineke: Ja hoor. 

Laure: Oké , de meisjes kleden hun boven om en de jongens beneden in de garage. 

(Iedereen kleedt zich om in de juiste kamer)

(Twee minuten later)

Laure: Jullie kunnen langs de trampoline inspringen of langs de ladder erin kruipen. 

(Iedereen gaat in het water)

Laure V: Ik heb een idee. 

Laure: Welk idee heb je? 

Laure V: We doen allemaal challenges en dan wie er verliest moet uit het zwembad en zo weten we wie de winnaar is. 

Laure: En de winnaar is dan degene die in het water nog zit? 

Laure V: Klopt. 

Laure: Oké is goed. 

Koen: De eerste uitdaging is we gaan allemaal onder water en wie het eerste boven is, is de verliezer en de verliezer moet ook de rest een tikje geven zodat ze weer boven komen. Drie, twee, één, go! 

(Iedereen gaat onder)

(Twee minuten later)

(Wilko komt boven water en tikt iedereen aan)

Wilko: Ik was als eerste boven. 

(Wilko gaat uit het zwembad)

Wilko: Volgende uitdaging is, langste handstand. Drie, twee, één, go!

(Iedereen doet handenstand)

(Vijf minuten later)

(Vince stopt ineens met de handstand, Vince tikt iedereen aan en gaat uit het water)

Vince: Volgende challenge is het mooiste bommetje en ik en Wilko kiezen de verliezer. Drie, twee, één, go! 

(Iedereen gaat uit het water en gaat naar de trampoline, ze doen allemaal een bommetje)

(Vijf minuten later)

Vince: Wilko, ik vind dat Vlad het slecht deed. 

Wilko: Ik vind dat Jos het slecht deed.

Vince: Oké, dan zijn er twee verliezers. 

Wilko: Oké, jij mag het zeggen. 

Vince: Er zijn twee verliezers. Verliezer één is Vlad en verliezer twee is Jos. 

(Jos en Vlad gaan uit het water)

Vlad: Wij gaan samen overleggen voor een challenge. 

Jos: Ik heb wel een idee. 

Laure en Laure enge verhalenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu