Mustafa ceceli ve hayatı 8

172 13 0
                                    

2012-2014: Es ve RemixEs[ | ]

2 Nisan 2012 Pazartesi günü yeni albümü i müzik piyasasına sundu ve ilk video klibini de albümle aynı adı taşıyan Es adlı şarkıya yönetmenliğinde çekti. İkinci video klibini ise Bir Yanlış Kaç Doğru adlı şarkısına çekti. Ağustos 2012'de ise Es albümü parçalarının ve iki yeni parçanın bulunduğu Es Remixes albümünü çıkardı. Albümdeki eski bir parçası olan Bir Zamanlar Deli Gönlüm isimli parçaya klip çekti. 2012'nin sonlarında ise Sevgilim parçasına dostları ve müzisyen arkadaşlarıyla bir klip çekti.

Yılın başlarında Es albümünde bulunan Aman parçasına ile bir klip çekti. 19. Kral TV Müzik Ödülleri yeni adıyla 'nde Es albümü ileEn İyi Albüm ve En İyi Erkek Sanatçı ödüllerini aldı. Ceceli, profesyonel aranjörlük hayatını bırakmayıp , , , , , gibi sanatçılara aranjeler yaptı.

Temmuz ayında önceden 'in seslendirdiği Söyle Canım adlı bir Single çıkardı ve o Single'a klip çekti. Yaz aylarında birçok yerde konser verdi. Remixes albümünde bulunan Dünyanın Bütün Sabahları adlı parçasına , Oyun Olmazdı Aşkla şarkısına ise yönetmenliğinde klip çekti. Bunun yanı sıra 'O Ses Çocuklar' adlı yarışmada Murat Boz ve Hadise eşliğinde jüri üyesi oldu. Es albümünde bulunan Aşikâr'dır Zat-ı Hak şarkısına ayrıca arapça ve ingilizce dillerinde klipler çekmiştir.


MUSTAFA CECELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin