Capitolul 1

624 36 2
                                    

  Julie's P.O.V.

''Esti gata astazi?''imi aud matusa tipand

  Imi inchid valiza si ma uit prin camera micuta sa vad daca n-am uitat nimic.Imi iau  telefonul de pe pat bucuroasa si cobor in sufragerie.

Cum ma asteptam,unchiul  lenevea pe canapea cu o sticla de bere in mana, Alex,varul meu  de 11 ani se juca ,iar matusa mea statea pe facebook si vorbea cu ''prietenele''. Ma credeti sau nu, am prins-o odata in actiune...si nu cu unchiul meu.

''Oh,esti gata.Acum iesi afara!''zice pe un ton pitigaiat

''Dar inca nu a ajuns Harry.''am zis 

''Nu imi pasa.Dupa ce ca te-am primit la noi 4 luni pana  s-a decis vagabontu' de fratet-u sa te ia , mai si comentezi?!Sa nu va mai vad pe aici!''tipa si ma impinge spre usa

 Inainte sa imi inchida usa in nas,Alex imi sare in brate.Il imbratisez si eu strans si il pup pe obraz.

El e singurul normal din casa asta.E singurul care tine la mine si care m-a consolat cand au murit parintii mei.

''O sa-mi fie foarte  dor de tine,Julie.''

''Si mie,piticule,Dar iti promit ca o sa fac cumva sa ne vedem.Doar promite-mi ca o sa fii cuminte si o sa ai grija de tine.''

''Iti promit.''

 Il sarut scurt pe obraz iar apoi intra in casa.

Oftez si cobor treptele , aerul rece de februarie lovindu-ma in fata. Viscolul pare ca se intensifica din ce in ce mai mult iar fulgi mici se pun in parul meu lung si brunet.Ma asez pe valiza si il astept cu nerabdare pe Harry.

Nu l-am mai vazut de cand aveam 10 ani si nu am mai tinut legatura cu el.Nici macar nu mai stiu cum arata.El are 19 ani iar eu 16.Chiar daca suntem frati,nu prea semanam in copilarie si banuiesc ca nici acum. El s-a mutat cu tata in Londra la 11 ani cand parintii nostrii au divortat, iar eu am ramas cu mama care a murit acum 5 luni din cauza cancerului. Tata...a murit acum un an din cauza unui accident. Harry  nici macar n-a venit  la inmormantari.

Abia astept sa il vad dupa atatia ani si sa recuperam tot timpul pierdut.Avand in vedere ca sunt minora,trebuie sa stau cu un adult iar unchii mei ma urasc deci l-au convins cu greu pe Harry sa ma ''adopte''.

Sunt trezita din gandurile mele profunde cand un ferrari negru opreste in fata casei. Ma ridic ,imi iau valiza in mana si aproape fug pana la poarta.

Raman socata cand il vad pe Harry iesind din masina..Nu seamana deloc cu Harry din copilarie.

Ii analizez cu atentie fiecare detaliu.Este mai inalt decat mine cu mult,intotdeauna a fost.Cand era mic era dolofan iar acum are un corp bine lucrat.Parul care in copilarie era drept acum este carliontat iar ochii sunt aceiasi.Aceiasi ochi verzi ca de jad in care te pierzi.

Fara sa mai gandesc,imi incolacesc bratele subtiri in jurul taliei lui dar el ma da rapid la oparte.

''Ce tot faci?''vocea lui groasa imi da fiori

''A,eu...credeam ca...

''Revino-ti,n-ai 5 ani.''spune si imi baga valiza in portbagaj.

 Imi duc mana la ceafa stanjenita si imi mut privirea in pamant.De ce e atat de rece?Nu ne-am vazut de 10 ani si mi-a fost atat de dor de el incat cand eram mica  am vrut sa fug de acasa la el.Cel mai frumos lucru din viata mea a fost sa am un frate.

Am avut o copilarie superba impreuna,plina de amintiri frumoase.Nu ne-am certat niciodata iar de el eram mai apropiata decat de parinti.

Ies din gandurile mele frumoase cand tipa la mine sa ma misc.

Asta nu e fratele meu grijuliu si iubitor din copilarie.

                  ***

''Wow...asta e un pic cam mare pentru un 'apartament'.''analizez cu atentie casa luxoasa cu 3 etaje

''Al doilea etaj, camera de langa baie.''zice plictisit si imi arunca valiza in brate 

 Probabil acolo este camera mea.Totusi,i-a spus matusii ca el are un apartament micut, de ce ar mintii?Urc nerabdatoare scarile si ma opresc in fata unei usi albe. 

Culoarea, defapt non-culoarea mea favorita.Deschid usa si un zambet mare imi apare cand vad totul alb.Patul imens ,noptiera,plasma,biroul , tot alb.Parca as fi in rai.Niciodata n-am avut o camera atat de mare si de frumoasa.Imi doream doar o camera micuta cu strictul necesar dar camera asta e cat sufrageria matusii.

Imi pun valiza pe jos si ma apropi de noptiera. Iau poza din copilarie  cu mine si Harry in mana si un zambet mic imi apare pe fata.Imi amintesc cand am facut poza asta.Lui nu ii placea sa ii ciufulesc parul sau sa ii dau castane si mama ne-a pozat in timp ce faceam asta.

Las poza jos si ma intorc spre usa cand il aud ca isi drege glasul.

''Ies in oras,vin tarziu, nu atinge si strica nimic si NU INTRA IN CAMERA MEA!''silabiseste nervos

   Serios?Si cica eu sunt imatura.

''Am 16 ani ,nu 5.''

 Imi arunca sageti din priviri iar eu capat o expresie amuzata si ma apropi de el.Cand ajung in fata lui,se uita la mine cu o privire confuza iar eu actionez.Aproape ii sar in brate razand  si incep sa ii ciufulesc parul.Da,sigur asa isi va revenii din a mai fi ipocrit.

In urmatoarea secunda, ma trezesc aruncata in celalalt colt al camerei cu o durere ingrozitoare de spate.Ridic capul speriata si ma uit la Harry care maraie.

''Pentru asta o sa platesti,tarfa!''iese si inchide usa cu cheia lasandu-ma intr-o ceata totala

 ---------------------------------------------------------------------

Buna,tuturor! Asta este prima mea carte deci sorry daca am greseli sau ceva..Sper sa va placa,vreau sa va citesc tuturor pareriile deci lasati-le in comentarii si...ly!^^



Psychotic Brother (H.S.F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum