קרדשיאן דוקו עונה 1 ו2

6 0 0
                                    




1. # עונה 1, פרק 1: תחילת השושלת

**זמן:** יום שבת בבוקר, תחילת היום הראשון לצילומים.

הפרק הראשון של *Keeping Up with the Kardashians* נפתח בשקט הכאוטי של בוקר קליפורני טיפוסי בבית משפחת קרדשיאן-ג'נר. המצלמה הראשונה שנכנסת אל תוך הבית מתמקדת במטבח המפואר של המשפחה, כאשר קריס ג'נר, אמא לחמולה הנוצצת, כבר עומדת במרכזו, עם כוס קפה בידה, מתכננת את היום. כבר מהרגע הראשון ברור שקריס היא יותר מסתם אם -- היא המנהלת של כל ה"מותג" המשפחתי הזה. כשכל הבית מתחיל להתעורר, ואחד אחרי השני, כל בני המשפחה מצטרפים לשגרה, קריס מתחילה לדבר על איך הולכים לנהל את הצילומים. היא מזכירה לקים שהיא צריכה להיות מוכנה בזמן ליום הצילומים הראשון, ולכולם שזה היום הראשון שלהם בתור משפחת ריאליטי. "זה הולך להיות שינוי גדול עבור כולנו", היא אומרת בעיניים נוצצות, מלאות ציפייה לעתיד. היא לא רק אם -- היא רואה את העתיד, והיא יודעת שהמשפחה שלה על סף משהו גדול. קים, שכבר אז הייתה מוכרת בציבור, אך בעיקר בזכות אורח החיים הנוצץ שלה ושערוריות העבר, מתכוננת לצעד הבא בקריירה שלה. מה שמתחיל כפרק פתיחה רגוע במהרה מתרכז בקים, כאשר היא מספרת על החיים האישיים שלה ועל מה שהיא רוצה להשיג באמצעות התוכנית הזו. "אני רוצה שאנשים יכירו אותי מעבר למה שראו עד עכשיו", היא אומרת בכנות למצלמה . קים שואפת להוכיח לעולם שהיא הרבה יותר ממה שהכותרות מספרות עליה. היא מתחילה להבין שהפוקוס הציבורי על חייה הפרטיים הוא חרב פיפיות, אבל היא מתכננת להשתמש בזה כדי לקדם את עצמה ולהפוך לאחת הכוכבות הגדולות בעולם. "העולם לא יודע באמת מי אני", היא אומרת כשהיא מתכוננת ליום הצילומים הראשון. אנחנו רואים את קים עובדת על המראה שלה, בוחרת בקפידה את הבגדים שהיא תלבש, עוברת על יומן האירועים שלה, ומדברת על הרצון שלה לקחת את הקריירה שלה לשלב הבא. "אני לא רק אישה יפה או אישיות פרובוקטיבית", היא אומרת לאמה, "אני יכולה להיות הרבה יותר מזה". בזמן שקים מתמקדת בקריירה שלה, **קלואי** ו**קורטני**, אחיותיה, מתמודדות עם התחושות השונות שלהן לגבי הצילומים והפומביות הגוברת של חייהן. קלואי, הכנה והמצחיקה, מרגישה שהיא תמיד קצת בצד. "אני לא כמו קים", היא אומרת ברגע של כנות. "אני לא מחפשת את אור הזרקורים כל הזמן, אבל אני כן רוצה שהעולם יכיר אותי כמו שאני באמת" לעומתה, קורטני -- האחות הבוגרת והשקטה יותר -- מגלה פחות התלהבות מהפרויקט החדש. היא יודעת שהתוכנית הזו הולכת לשנות את חייהם בצורה דרסטית, והיא לא בטוחה שהיא מוכנה לזה. "אני מרגישה שאני לא יכולה לשלוט במי שאני כשיש כל כך הרבה מצלמות סביבי", היא אומרת בשיחה עם קלואי.

המצלמות עוקבות אחרי האחיות כשהן יושבות בבית הקפה האהוב עליהן בקלבסאס, מדברות על הלחץ של הצילומים והחשיפה הפומבית שתגיע עם התוכנית. "זה כאילו שהעולם כולו הולך לראות אותנו בפעולה", אומרת קורטני, "ואני לא בטוחה שאני רוצה שכל העולם יראה את זה". השיחה בין האחיות מראה לראשונה את הדינמיקה המשפחתית העמוקה שמתחילה לעלות על פני השטח. קלואי, שתמיד מכניסה הומור לכל מצב, מנסה להקליל את האווירה. "תפסיקי להיות כל כך דרמטית", היא צוחקת, "כולנו הולכים להיות נהדרים". בתוך כל ההמולה המשפחתית, **רוב קרדשיאן**, האח הצעיר, מרגיש לעיתים קרובות מחוץ למרכז העניינים. הוא עדיין חי בבית המשפחה, ועדיין מחפש את הכיוון שלו בחיים. "אני לא בטוח מה אני רוצה לעשות", הוא אומר למצלמה בזמן שהוא מתכונן ליום הצילומים. "כולם מסביבי כל כך מצליחים, ואני לא יודע איפה אני מתאים בתוך כל זה". המצלמות מראות את רוב כשהוא יושב עם אמא שלו, קריס, לשיחה אישית יותר. הוא מדבר על תחושת הלחץ שהוא מרגיש להיות חלק ממשפחה כזו מפורסמת. "אני רוצה להצליח, אבל אני לא בטוח שזה יקרה עם מצלמות סביבי כל הזמן", הוא אומר. קריס, שמבינה את התחושות שלו, מנסה לעודד אותו: "אתה תמצא את הדרך שלך", היא אומרת, "זה רק עניין של זמן". קריס ג'נר, שעומדת במרכז כל מה שקורה במשפחת קרדשיאן, היא לא רק האמא -- היא גם המנהלת של כל ה"מכונה הקרדשיאנית". באחת הסצנות המרכזיות בפרק, המצלמות עוקבות אחרי קריס כשהיא מתכננת את הצילומים והאירועים הקרובים של בני המשפחה. "יש לנו הרבה עבודה לפנינו", היא אומרת למפיקה של התוכנית, "אבל אם נעשה את זה נכון, אנחנו נוכל להצליח בגדול". קריס מבינה מהרגע הראשון שזו הזדמנות חסרת תקדים להפוך את המשפחה שלה למותג עולמי. היא לא רק מתכננת את סדר היום של כולם, אלא גם מתחילה לחשוב איך ניתן לנצל את התוכנית הזו כדי למנף את הקריירות של כל אחד מבני המשפחה. במהלך שיחה בין קריס לקים, היא מדברת על האפשרות לפתוח חנות חדשה למשפחה -- מה שיתפתח מאוחר יותר ל-DASH. "אנחנו צריכים לחשוב איך להפוך את ההצלחה הזו למשהו גדול יותר", היא אומרת לקים. "אנחנו יכולים לעשות יותר מתוכנית ריאליטי. זה רק ההתחלה". לקראת סוף הפרק, המצלמות עוקבות אחרי בני המשפחה כשהם מתכוננים ליום הצילומים הראשון. האווירה בבית טעונה ומלאת התרגשות, אבל גם לחצים. קים, שמתכוננת לצילומים בצורה המדויקת ביותר, מתחילה להרגיש את הלחץ כשהיא לא מצליחה לבחור את הבגדים הנכונים ליום הצילומים. "הכל חייב להיות מושלם", היא אומרת בכעס כשהיא עוברת על עשרות שמלות שתלויות בארון שלה. "אם זה לא יראה טוב, אנשים ידברו על זה כל הזמן". המצלמות עוקבות אחרי קים כשהיא נכנסת לשיחה עם קריס, שמנסה להרגיע אותה ולהזכיר לה שזה רק תחילתה של הדרך. אבל הלחץ מגיע לשיאו כשקים מתעמתת עם קלואי, שמגיעה לא מוכנה לצילומים ומחליטה ללבוש משהו פשוט מדי לטעמה של קים. "את לא יכולה לבוא ככה", אומרת קים בעצבנות, "זה נראה כאילו את לא משקיעה". קלואי, שתמיד מצליחה להכניס הומור למצב, עונה בחיוך: "אני לא צריכה לבזבז שעות על המראה שלי כדי להיראות טוב". העימות הקצר הזה מסתיים בצחוק, אבל ברור שהלחץ של התוכנית מתחיל להשפיע על כולם. בסוף היום, בני המשפחה מתכנסים לארוחת ערב משותפת. זה הרגע שבו הם עוצרים, לוקחים נשימה עמוקה, ומבינים שהחיים שלהם עומדים להשתנות בצורה דרמטית. "זה היום הראשון לשארית חיינו", אומרת קריס בהתרגשות. קים נראית מהורהרת, אבל גם מלאת ציפייה. "אני לא יודעת מה עומד לקרות", היא אומרת, "אבל אני יודעת שאנחנו נצליח". המצלמות עוברות בין בני המשפחה, כל אחד ואחת מהם מהרהרים על העתיד שנמצא ממש מעבר לפינה. הם לא יודעים בדיוק מה עומד לקרות, אבל ברור שהם מוכנים לקחת את הסיכון ולראות לאן החיים החדשים שלהם יובילו.

קרדשיאןWhere stories live. Discover now