♤1.resz♤

12 2 3
                                    


-Azthiszem mi jol elleszunk egymassal.-sugja a fulembe. Najo miafasz....

-Uhum....biztos.-huzodok el tole.

-Nadeee csinaljunk valamit!-csapja ossze tenyeret fruzsi.

Tenyleg. Rola nemis meseltem. Fruzsi kiskorom ota legjobb baratnom 2 dolog miatt. Mert az idiota batyam joba van danival es daninak a huga;). Tehat sokat van itt nalunk a draga baratosnem. Backup info. Halalian szerelmes brunyeszbe csakhat bruno olyan vak h az orraig nem lat szerintem dee semmi baj.

-Megis mit?-nezek a baratnomre.

-Uvegezzunk!-kialtja el magat mire mindenki bolint es leulunk egy korbe.

Kenyelmesen elhelyezkedik mindenki es velem szembe peti ul melletem laci es majd fruzsi fog ha vissza er az uveggel. Hamar vissza er egy borosuveggel amit a kor kozepere tesz.

-Ki kezd?-nez korbe mire peti megszolal.

-Majd en!-porgeti meg ami kevinre es manura mutat.-Feladatotok a kovetkezo. Kikkell tegyetek egymasrol egx nagyon gaz kepet instastoryba.-mondja peti.

-Hat jo.-mondja manu majd megcsinaljak a feladatot. Geci vicces kepek kerultek ki majd kevin megporgette es lacira es orsira mutatott.

-Hmmm 15perc fent a vendeg szobaba?-nez rajuk mire orsi felall es kimegy a hazbol.

-Omm.....jo oke ertjuk...porgetek!-szolalok fel nevetve es megporgetem ami fruzsin es brunon all meg.

-30PERC MENNYORSZAG!-kialtom nevetve mire bolintanak es folmennek.

-Kinel van fuldugo?-nez korbe peti mire mindenki felnevet.

-Nekem valoszinuleg mert kevo nem a leghalkabb a nokkel.-nezek kevinre aki talan a feje tetejeig vorosodik.

-Hanna nemar-mondja kevin mire mindenki nevetni kezd kiveve Lara.

Naigen ittvannak a problemak. Lara draga baratnom halalian szerelmes a batyamba. Dehat kevin tudja h Lara szerelmes bele csakhat kevin nem a hosszu kapcsolatok hivoje..

-Na porgetek!-mondja milo majd megporgeti az uveget ami nalam es Petinel all meg. Ohh baszki...

-Hmmm nem akarlak titeket szopatni ugyhogy legyen egy nyelves csok.-mondjs vigyorogva milo mire en inkabb nagyot nyelek.

Oda megyek peti ele aki rafog a derekamra mire Kevin szurosan nez rank. Megfogom ket  kezem az arcat majd csak nezzuk egymas szemet egy ideig mire en hamarabb kapcsolok es lagyan ajkaimat overe tapasztom. Egybol magahoz ter es csokolni kezd ois majd nyelvunk egymas szajaba nyomodik.

-Szerintem mostmar eleg..-szolal meg kevin mire elhuzodok petitol es vissza megyek a sajat helyemre.

-Most miert? Szerintem hanna is elvezte.-nez ram peti es kacsint eggyet mire elvorosodok.

Hirtelen kopognak az ajton mire ranezek a tobbiekre akik megvonjak a vallukat. Felallok oda setalok az ajtohoz es Andi all elottem.

-Szia? Kit keresel?-kerdezem baratsagosan. Mondjuk utallom a not dee na kell a jopofizas.

-Hmm nemtudom-lok alrebb es beljebb megy.

Peti idegesen felpattan es kimegy a teraszra. Laci ramnez es int a fejevel h menjek peti utan. Peti utan megyek aki a medence mellet ul es logatja bele a labat. Ja igen nyar kozepe van es este is meleg van. Oda setalok lassan melle es leulok.

-Igen?-nem nez ram csak ingerultem szolal meg.

-Ne ram haragudj mert ez a ribanc ide jott.-mondom flegman mire ramnez mosolyogva.

-Nem rad haragszok. Csak tudod ahogy kiderult Andi meg Milo kavarnak egy ideje es vagod h Milo az exemmel kavar ugy h neki ottvan petra.-huzza el a szajat a vegere.

-Ja vagom...hallottam ezt a hirt. En gaznak tartom dehat mindegy o dolguk.-nezek petire aki bolint eggyet.

-Hogy hogy kijottel utanam?-nez ram.

-Laci mondta jojjek ki utanad. Egyebkent nehogy azthitted h egy csok miatt majd megvaltozik a vilag es uu futni fogok utanad.-nevetek mire ois elmosolyodik.

-Jofej csajnak tunsz.-mondja mosolyogva

-Haaat...neha harpia tudok lenni elkell mondjam az oszintet..-nevetek mire ois elneveti magat

-Igazabol...lenne egy kerdesem.-nez ram kisse zavarodottan.

-Mond nyugodtan. Nalam a titkod titok marad..-mosolygok.

-Lenne kedved eljonni egy randira?-mondja szinte suttogva.

-Ha ezt kevin megtudja a szuszt is kiveri beloled..-suttogom.

-Erted barmit...De titokban kell ezt csinaljuk...-suttogja mire en nagyszemekkel nezek a medencere.

Najo...miafasz. Marics Peti elhivott randira?! Es titokban akarja ezt csinalni...

Ennek nem lessz jo vege...





Sziasztok babaim!
Johetnek a rengeteg kerdes megis h a fenebe voltam.
Nahat igen tudom elfeledkeztem a konyvrol de boldogan bejelentem h FOLYTATOM.
Es igen ime az uj reszem vagyis. Ennek a konyvnek az elso resze.

Ha tetszett nyomj egy vote-ot azzal latom h tetszik nektek

Xoxo: Lilcso✨️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝙏𝙪̈𝙠𝙧𝙤̈𝙢 || 𝙈𝙖𝙧𝙞𝙘𝙨 𝙋𝙚𝙩𝙞 𝙛𝙛. Where stories live. Discover now