*₊⁺⋆❅❆OFICIÁLNÍ ZAHÁJENÍ❆❅⋆⁺₊*

47 10 2
                                    

Přeji vám nádherný den!

Registrace do vánoční soutěže máme úspěšně za sebou a já mohu nadšeně oznámit, že se vás letos přihlásilo 22, což je nádherný počet, a já doufám, že všichni stihnete povídku úspěšně dopsat. 

Ráda bych připomněla, že počínaje dneškem můžete všichni své příběhy publikovat na svém profilu, jakmile je dopíšete - nemusíte čekat na konec/vyhodnocení soutěže. Dbejte prosím při psaní svých povídek na splnění zadání i na dodržení pravidel. Taky neváhejte nakouknout do pravopisné poradny, která vám může být u psaní velice nápomocná. 

❅❆❅❆❅

Dodatek k vyhodnocení soutěže:

Při organizaci soutěže jsem zapomněla zmínit, že stejně jako loni, i letos bude fungovat speciální umístění v soutěži, a to na příčce "autor sympatie". Stejně jako loni, i letos po zveřejnění všech příběhů vytvořím speciální kapitolu, v níž budete moci hlasovat za svého favorita, tzn. za příběh, který vás něčím nejvíce oslovil. Detaily se poté dozvíte v příslušné kapitole. 

❅❆❅❆❅

Na závěr bych dodala jen tolik, že tyto soutěže jsou zde nejen proto, abyste soutěžili, ale také proto, abyste si užili nějakou tu zábavu, abyste se vzájemně podporovali v psaní, abyste si poskytovali zpětnou vazbu, kterou ne vždy u příběhů dostáváte. Jednoduše řečeno, tyto soutěže jsou hlavně o sdílení svých příběhů a jsem neskutečně ráda, že i po letech je účast pořád tak vysoká a tolik lidí se každoročně účastní (mnozí i opakovaně). Bez vás by tohle nikdy vzniknout nemohlo! 

Doufám, že si letošní soutěž všichni opět užijeme! 

Držím vám všem palce, abychom spolu došli až do cíle! 

Velká literární k-pop soutěž [Vánoční 2024]Kde žijí příběhy. Začni objevovat