Začátek

655 29 2
                                    

Ahoj všichni. Jmenuju se Ella a je mi 21 let. Bydlím v Brně i se svoji mladší sestrou. Já a moje sestra jsme youtuberky. V budoucnosti plánuju se přestěhovat do Prahy. Před třemi dny jsem dosáhla 65 000 odběratelů, což zato všem moc děkuju. Moji sestře Nele je 17 a má přes 8000 odběratelů. Je středa večer, projíždím si e-mail a odpovídám na otázky, když mi najednou přijde žádost na Geek camp. Zapištím radostí a zavolám hned Petrovi. Domluvili jsme se na čtvrtek odpoledne, kde mě u nás doma vyzvedne. Zabaluju si věci do kufru. Táta umřel na rakovinu a máma je alkoholička, proto se o nás stará babička a teta. Dovolili mi tam jet. Jsem strašně šťastná. Za chvilku přijede Petr. Učesala jsem se a upletla jsem se si cop. Mám dlouhé hnědé vlasy až pod zadek. Dala jsem si řasenku a vzala jsem si věci dolů do kuchyně. Zazvonil zvonek a já už běžela otevřít. S Petrem jsme nejlepší kamarádi už od gymplu. Chtěla bych mu říct, že ho miluju. Ale na to si ještě počkám. Obejmula jsem Petra a dala mu pusu na tvář.  Dala jsem si věci do jeho auta a vyjeli jsme. V rádiu zrovna dávali Celibát.  Já jako největší trotl jsem začala zpívat. Petr se ke mně přidal. Už jsme byli u Prahy a mně se udělalo špatně. Petr zastavil a podal mi vodu. Mám jen menší závratě, jsem mu řekla, ale popravdě jsem včera zjistila, že jsem nemocná. Ještě není čas, mu to říct. Přijeli jsme na Geek camp a mě už přivítal Honza. Konečně jsem se potkala s Mentem. Je tak boží a má skvělé videa.  S Petrem jsme šli za Explem a za Vaďákem. Pozdravili jsme se a já šla do pokoje. Jsem na pokoji s Vaďákem. Aspoň se více poznáme. Dala jsem si tam všechny věci a šla jsem najít záchod. Poté co jsem vyšla ze záchodů do mě někdo vrazil. Byl to Gogo. S Gogem se znám už déle. Jsme kamarádi a bavili jsme se na Utuberingu. Zeptala jsem se ho jestli neví, kde je velký sál, že mi tam začíná program. Ukázal mi cestu a já mu zamávala. Jak jsem si všimla tak Ment a Expl0 se po mně dívali. Přišla jsem do hlavního sálu a Petr už na mě ukazoval, že mám jít na parket. Vzala jsem si mikrofon a zařvala ,, Ahooj všichni " Představila jsem se a zazpívala jsem jednu moji oblíbenou písničku a to byl celibát. Všichni tleskali a pištěli. Skočila jsem z podia a šla jsem si sednout za holkama. Byla tam Teri Blitzen, Gabča Heclová,Fallenka a s ní Tomáš. Pokecali jsme a šli jsme si sednout ven na lavičky. Přišel ke mně Petr, že mi potřebuje něco říct. Řekla jsem ahoj holkám a Tomášovi a šla s ním. Vzal mě za ruku a řekl. Víš Ello už delší dobu se mi líbíš, můžu tě pozvat na rande? :) Kývla jsem a pohladila ho po tváři. Zítra u Palladia? Klidně odpověděla jsem. Povídali jsme si a v tu najednou...

To by jste tak chtěli vědět co se stalo co? Uvidíte v dalším díle :)  Mějte se..

Hoggy vs. MentKde žijí příběhy. Začni objevovat