Nemocnice

444 23 3
                                    

Povídali jsme si a v tu najednou jsme uviděli jak Vadim padá na zem. Srazilo ho auto. Běželi jsme mu na pomoc a já mezi tím volala už sanitku. Sanitka dorazila do 10 minut. Odvezli ho. Vypadal strašně a jeho tělo ještě hůře. S vyděšeným výrazem jsem šla do svého pokoje, kde jsem měla být s Vadimem. Sedla jsem si na postel a napsala jsem babičce."Ahoj babí, dojela jsem v pořádku. Akorát dneska srazilo jednoho youtubera auto.Ozvu se zítra. Měj se hezky a ahoj,,. Netrvalo dlouho co někdo zaklepal na dveře a vstoupil do mého pokoje. Byl to Honza. Pozdravil mě, sedl si za mě na postel a dal mi pusu do vlasů. Vystartovala jsem a řekla jsem mu,, Honzo to nedělej, jsi fajn, ale já už miluju Petra." Stoupl si a odešel. Lehla jsem si zpátky na postel a usnula jsem. Spala jsem až do rána. Ráno o půl 7 mi přišla zpráva od Vadima, že je v pořádku, ale že asi přijde o ruku. Mrzelo mě to, ale hlavní je, že přežil. Dneska mám rande s Petrem. Vysvlékla jsem se a vstoupila jsem do sprchového koutu. Naštelovala jsem vodu tak, aby tekla teplá. Po chvilce na mě už dopadaly teplé kapičky vody. Asi po 15 minutách jsem se usušila a převlékla jsem se. Vzala jsem si šortky, zelené tílko a k tomu doplňky. Jelikož už nemám pupínky na čele, tak si make-up nedávám. Dala jsem si akorát tvářenku a řasenku. Vyšla jsem z pokoje a rovnou jsem si to mířila na snídani. Potkala jsem Petra, který měl na oku monokla. Zeptala jsem se ho co se stalo, ale mlčel. Byla jsem zklamaná a na druhou stranu vyděšená co se mu stalo. Sedla jsem si ke stolu, kde jsem si objednala ovocný čaj a crossant. Poté co jsem se nasnídala jsem se šla připravit na autogramiádu. Vzala jsem si 4 propisky, mobil a klíče. Poté co jsem vyběhla ze schodů jsem běžela na autogramiádu, kde jsem seděla vedle Goga. Po chvilce přišla za mnou holčička, která chtěla fotku. Potěšilo mě to. Pokecala jsem si s ostatními a mířila jsem si to rovnou do pokoje se pripravit na rande. Napsala jsem ještě Petrovi jestli to platí.

----------------------------------------------------

Ahoj Petře,
platí dneska to rande? Ella

----------------------------------------------------
Za nedlouho mi přišla odpověď.

Ahoj Ello:*
no jasně, že to platí. Těším se. Zatím pa. Petr

---------------------

Máme sraz u Palladia ve 4 hodiny. Je půl 3 a já se jdu chystat. Dala jsem si dneska pudr, tvářenku, řasenku a Baby Lips. Upletla jsem si francouzský cop, který mi dal zabrat 22 minut. Jako oblečení jsem si zvolila bílé tílko, lososovou vzorovanou sukni, balerínky a růžovou kabelku. Navoněla jsem se a vyrazila jsem do Palladia. Jelikož je ode mě asi 30 minut a já už teď nestíhám. Musím tam být přesně a to je za 35 minut. Běžím a jsem zadýchaná. Po 28 minutách vidím velké nákupní centrum Palladium. Procházím vchodem a koukám, kde by mohl být Petr. Stál u stánku s Bubble tea. Usmála jsem se na něj a vyrazila za ním.

Pokračování čeká vás už dneska večer. Máte se na co těšit. Mějte se a ahoj všem :)

Hoggy vs. MentKde žijí příběhy. Začni objevovat