Logan
∆
Logana lehce zarazilo, jak zničehonic přestal Tobias odpovídat, ale více to nějak neřešil. Bylo pozdě, už ležel v posteli, a v tu chvíli jen odložil telefon a šel spát.
Měl se ještě podívat na jeho polohu. Podivit se, proč byl tak dlouho na jednom místě. Dožadovat se více, co se děje.
On šel ale spát, zatímco Tobiase odváželi do nemocnice.
Probudil ho ráno hovor, kdy mu Tobias volal, což bylo zvláštní vzhledem k tomu, že hovori omezili. Opět kvůli jeho otci.
Když to ale zvedl, poznal hlas Pauly. "Logane?"
"Oh? Co ty s jeho telefonem?"
Neměl tušení. Proto to byla jako facka do obličeje, když řekla: "Volám z nemocnice. Tobiase včera přepadli a říkala jsem si, že to budeš chtít vědět."
Nikdy nevyletěl z postele rychleji, nikdy se mu nepovedlo přejet čtyři kilometry do nemocnice tak rychle, jako v tu chvíli, nikdy mu snad nebilo srdce rychleji.
Byl tak blbý. Proto přestal Tobias odepisovat. Protože ho přepadli. A on šel v klidu spát.
Paula se to dozvěděla, když se v noci snažila Tobiasovi dovolat, protože se nevrátil na byt, a vzal to někdo jiný, kdo jí o situaci řekl. A prý nechtěla Logana rušit. Nejraději by za to zabil, protože tohle byla přesně věc, kterou vědět chtěl.
Paula na něj počkala ve vestibulu.
"Kde je?" vyhrkl hned, připraven pokračovat.
Paula ho ale zastavila. "Počkej."
Podíval se na ni. Její pohled ho znepokojoval. "Co je?" zeptal se. "Ho někde jen ošetřili, ne?"
Jen z toho, jak se na něj podívala, mu bylo jasné, že ještě neví, co ho čeká, že byl úplně mimo. Neptal se jí v telefonu na detaily, co se tak mohlo stát? Tobias už jednou přepaden byl, to zvládli ošetřit u něj, čekal tedy, že to bude jen o něco málo horší, a proto ho odvezli do nemocnice. Pravděpodobně teď jen sedí někde v čekárně a čeká na Logana, když už ho Paula zavolala. Zvednou se a půjdou společně pryč po tom, co se Logan ujistí, že je v pořádku.
Takže ho nemálo překvapilo, když na něj Paula vybalila, že byl na operaci.
Naprosto v něm hrklo. "Jak to?!" zeptal se nechápavě.
"Někdo se na něm pořádně vyřádil. Moemtnálně spí, ještě s nikým nemluvil, takže nevíme, co se stalo přesně, ale policie našla na místě kápi, kterou asi Tobias tomu útočníkovi sundal. Pracují z verzí, že aby ho Tobias nemohl udat, rozhodl se ho tak zřídit. Naštěstí ho vyrušil jeden místní."
Logan slova tak tak zpracovával. "A počkej, operace proč?"
Viditelně polkla. "Vnitřní krvácení."
Začal tak trochu vyšilovat, mluvit páté přes deváté, takže Paula ho musela popadnout za paže a doslova ním zatřást, aby se vzpamatoval a zastavil.
"Žije, proboha," zastavila jeho brblání. "I když to prý bylo těsný. Teď už bude v pohodě, až se probudí."
"Říkalas, že spí."
"Uhm, však jo. Po operaci. Stále."
Zoufale si povzdechl. Zamumlal směrem k ní ani nevěděl co a posadils e. Potřeboval se posadit. "Takže mi chceš říct, že ho někdo zbil natolik, že musel na akutní operaci, kdy málem zemřel kvůli vnitřnímu krvácení, a ještě se neprobudil?"
ČTEŠ
Love Talk
Teen FictionUž to byl nějaký ten rok, co Tobias kradl. Okrádal lidi o pár bankovek, nic hrozného. Dokud jednoho dne nebyl sám okraden roztomilým klukem se širokým úsměvem. Háček? V ten moment se okradli navzájem. A ani jeden o tom neměli tušení.