1-Güven Problemi

314 79 57
                                    

Oy sınırı 50, yorum sınırı 50. İyi okumalar.

Harry kucağımda ağlaya ağlaya uyuyakaldıktan sonra onu yavaşça beşiğine yerleştirip bir süre minik bedenini izledim. Ben yakın zamanda bebeğimi oysa anne ve babasını kaybetmişti. Bu yüzden birbirimizi tamamlıyormuşuz gibi hissediyordum.

Onun bana ihtiyacı olduğu kadar benim de ona ihtiyacım vardı. Aksi takdirde kafayı yiyecektim.

Elim istemsizce karnımı bulduğunda gözlerimi kapayıp titrek bir nefes aldım. Bebeğimin yasını hayatımın sonuna kadar tutacak olsam da artık kendimi toparlamak zorundaydım. Kendi bebeğime annelik etme şansımı kaybetmiş olsam da anne sevgisini hissetmesini sağlamam gereken bir bebek vardı çünkü.

İçimi çekerek gözlerimi geri açtığımda bir süre daha Harry'yi izledim. Tombul yanakları ve minik burnuyla oldukça sevimli bir bebekti. Saçları babası gibi siyah, uyuduğu için şimdi kapalı olan gözleriyse annesi gibi yeşil renkteydi.

Yanağını okşamak için elimi usulca yanağına doğru götürdüğümde, "Dokunursan uyanır." diyen Sirius'la birlikte irkilip hızla arkamı döndüm.

"Ne zamandır oradasın?"

Kalbim korktuğum için hâlâ küt küt atarken odanın kapısında duran Sirius'a kaşlarımı çatarak baktım.

"Odaya girdiğinizden beri." dedi Sirius ve odaya girip yanımda dururken bakışlarını Harry'ye çevirdi. Günlerdir uyku uyumuyormuş gibi görünüyordu ve büyük ihtimalle de uyumuyordu. "Sana henüz ikinizi yalnız bırakabilecek kadar güvenmiyorum."

En yakın arkadaşının ihaneti yüzünden diğer en yakın arkadaşını kaybettiği için bu anlaşılabilir bir durumdu. Yine de, "Veritaserum senin için yeterli olmadı mı?" diye sormaktan kendimi alıkoyamadım.

"Olmasaydı şu an burada olamazdın." dedi Sirius, konuşurken bana değil Harry'ye bakıyordu. "Yine de sana tamamen güvenebilmem zaman alacak."

"Anlaşılabilir bir durum." diye mırıldandım. Sonrasındaysa aramızda uzun bir sessizlik oluştu.

"Erkek arkadaşın burada yaşamaya başlaman konusunda ne düşünüyor?"

Sirius bu kez bana bakarak konuştuğunda, "Burada yaşamaya başlayacağımdan haberi yok." dedim tatsız bir sesle. "Ayrıldığımız için söyleme gereği duymadım. Aslında burada yaşamaya başlayacağımı sadece Elena biliyor. O da kimseye söylemez."

"Bundan o kadar emin olma derim." dedi Sirius ve aramızda bir kez daha uzun bir sessizlik oluştuğunda, "Neden ayrıldınız?" diye sordu bir kez daha aramızdaki sessizliği bozarak.

Hamile olduğumu öğrenince beni terk etti.

"Anlaşamadık."

Hamileliğimi eski erkek arkadaşım dışında sadece Elena biliyordu ve başka birinin bilmesini de istemiyordum.

"Ben odama geçeceğim." dedim daha fazla konuşmak istemediğim için. "Harry gece uyanırsa onunla ilgilenirim. İyi geceler."

***
Harry hakkında bilmeniz gereken üç önemli bilgi vardı.

Birincisi çatal ve kaşığı gereksiz buluyor, her şeyi avuçlayarak yiyebileceğini düşünüyordu.

İkincisi gece uykusunu da çatal ve kaşık gibi gereksiz buluyor, tüm gece büyük yeşil gözleriyle beni izliyordu.

Ve üçüncüsü giyinmekten gerçekten nefret ediyordu. Bu yüzden de altını değiştirmek için çıkardığım pantolonunu giydirememem için benden emekleyerek kaçıyordu.

Harry'nin emekleyerek kaçışı karşısına Sirius'un ayaklarının çıkmasıyla son bulduğunda Sirius onu kucağına aldı. "Yine mi pantolonunu giymemek için kaçıyor?" diye sordu sonra da.

"Evet." diyerek ayağa kalktığımda Harry de hızla Sirius'un boynuna sarıldı. Sirius'a bu şekilde sarıldığı zaman onu Sirius'tan alamayacağımı düşünüyordu ve bu konuda yanılmıyordu da.

Sirius'un Harry'nin doğumundan beri yanında olduğu düşünülürse Harry'nin onu benden daha çok sevmesi şaşırtıcı bir durum değildi tabii ama yine de bana da Sirius'a sarıldığı gibi sarılmasını çok istiyordum. Ama Harry onu kucağıma aldığım zaman bana sarılmak bir yana çoğunlukla kendisini aşağı atmaya çalışıyordu.

İçimi çekerek, "Pantalonunu giydirmeliyiz." dediğimde bakışlarım dışarıdaki yağmurlu havayı buldu.

Yağmurlu bir günde terk edilmiştim ve hâlâ ne zaman yağmur yağdığını görsem aklıma o gün geliyordu.

"Giymese de olur."

"Kasım ayındayız."

"Ama evin içi gayet sıcak." dedi Sirius. "Bacaklarının çıplak olmasını olmamasına tercih ediyorsa ona saygı duymalısın."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I LOVE YOU 【Sirius Black】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin