Bouře

562 39 16
                                    

Byla silná bouřka. Zvedal se vítr, stupně padaly a kapky začínali bubnovat na různé povrchy. Hřmělo a blízkalo se o sto šest. Když v tom někdo zaklepal Scottovi na okno. Scott sebou cukl, protože nemohl spát a zaklepání na okno, ho celkem vyděsilo. Vstal z postele, popošel k oknu a viděl svou betu. Otevřel okno, : „Ahoj Liame, co tu děláš? Je tak jedna hodina ráno a venku je bouřka," řekl. Liam prolezl oknem celý mokrý a zmrzlý. „Jo, já vím. Snad to nevadí, ale nevěděl jsem kam jinam jít než za alfou." „Potřebuješ s něčím pomoct?" Liam se začervenal. „No, od té doby, co jsi mě přeměnil, se bojím bouřek. Ale ještě žádná nebyla tak hrozná jako tahle... Vím, je to asi trapný, ale třeští mi hlava z toho, jak to slyším víc nahlas." Scott se pozasmál. „Neboj, nebyl bys první vlkodlak, co má strach z bouřek. Ten sluch mění úplně situaci." Liam přikývl a dál mlčel. Scott se zamyslel. „Zůstaneš přes noc?" „Můžu?" „Jasně." Usmál se Scott a pak i Liam. „Počkej, donesu ti nějaké suché oblečení." „Díky." Odpověděl Liam a díval se jak Scott vytahuje oblečení ze skříně. Scott se k němu vrátil, podal mu oblečení a natáhl ruku směrem ke koupelně. „Tam je koupelna. Mokré věci nech na šprušlách. No a ,snad ti to bude." Liam poděkoval a šel se převléct. Scott si mezitím klekl vedle postele a vytáhl z pod ní tašku. Rozepl zip a vytáhl flašku, kterou položil na postel. Tašku zasunul zpátky pod postel. Mezi tím se vrátil Liam z koupelny ve Scottovém tílku, teplákách a ponožkách. „Překvapivě, všechno mi to parádně sedí." Pozasmál se Liam a přisedl si ke Scottovi na postel. „To máš vždycky v jednu hodinu ráno chuť pít?" Oba se pozasmáli. „Ne, jen ti to pomůže uklidnit, když už je ta bouřka. Okno je zavřené, žaluzie zatáhlé. Tak myslím, že to nebude tak hrozný." Liam se usmál. „Ty, Scotte?" Ten se na něj usmál. „Co?" „Díky." „Nemáš zač." Usmívali se na sebe chvilku jako paka, než Scott vyhrkl: „Co rád děláš?" Liam se pozasmál. „V jednu ráno? Spím." To už rozesmálo i Scotta. „Myslím kdykoliv." „Tak třeba.... Miluju filmy." Scott se usmál, vstal, vzal ze stolu obal s DVDčky a podal je mu. „Něco dobrého vyber." Natáhl se po notebooku a položil ho na postel. Mezi tím, co Liam vybíral film, Scott zapínal notebook. „Co, tohle?" Podal Liam Scottovi DVD s hororem. Scott se usmál. „Zvládneš to?" „Snad jo." Úsměvy přešli v ohromný smích. Vzal si DVD do ruky a strčil ho do notebooku. Chvilku na to zhasli lampičku, která osvicovala skoro celý pokoj. Horor byl napínavý a naprosto nechutný. Nebylo divu, že se Liam sem tam schoval za polštářek, který držel celou dobu v rukou. Scott měl z Liama srandu, ale horor ho vždycky přinutil přestat se smát. Během sledování popíjeli vodku, kterou měl Scott už nějakou dobrou dobu schovanou pod postelí, aby ji nikdo jiný než on nenašel. Když už láhev začínala být polo prázdná, jela zrovna nejstrašidelnější část hororu. Dívali se tak napjatě, že když tam na ně něco vybaflo, oba sebou šíleně trhli a namáčkli se na sebe s výkřikem! Když se uklidnili, začali se smát. Otočili se jeden na druhého, ale byli hrozně blízko sebe a tak se málem dotkli obličeji. Chvíli se na sebe dívali, mlčky bez usměvu, bez smíchu. Pak Scott rychle položil Liamovi ruku na tvář a vášnivě ho políbil! Jemně se odtáhl, aby cítil Liamův vyděšený výdech. Cítil na dlani, jak se Liam pomalu odtahuje. To mu ale nedovolil a přitáhl si ho i druhou dlaní, kterou mu položil na druhou tvář! Znovu ho začal líbat. Jemně, vášnivě, ale přitom hladově, jako by to bylo splněné přání. Liam sebou lehce ucukával a tak ho Scott pustil. Odtáhl se od něj a sledoval jeho vystrašené reagování. Scott z hluboka vydechl, na chvilku zavřel a pak hned otevřel oči. „Omlouvám se." Liam jen nechápavě koukal a nevěděl jak má reagovat. Nakonec se pomalu přitáhl k němu. Film už ani jednoho nezajímal. Scott ho jednou rukou objal kolem pasu a druhou mu položil na zátylek krku. Liam mu jen ruce přehodil kolem krku a nechal se vtáhnout beze slova do vášnivého polibku. Chvíli na to, už Scott ležel na Liamovi a notebook byl zaklaplý na nočním stolku. Scott zajel studenými dlaněmi Liamovi pod tílko, v tu chvíli se prohl a projel mu mráz po zádech. Chytl si ho za bok, o druhou ruku se podpíral, aby ho nezalehl celou vahou. Líbal ho pamalu a dlouho, jako by se ho snažil spíš trápit. Liam měl ruce kolem Scottového krku. Jedna se dotýkala loktu na druhé, ta druhá ležela na jeho zátylku krku. Scott se na chvíli od něj odtáhl,klekl si a Liamovi nohy si roztáhl kolem sebe. Přikrčil se, popotáhl mu tričko nahoru a políbil ho na podbříšku. Liam se s úsměvem a hlubokým nádechem prohl. Scott se v dalším polibku usmál a dlaněmi, kterými ho držel za boky, občas jemně přejížel po jeho vystouplých pánevních kostech až po žebra. Liam sem tam zavřel oči. Ale když mu Scott zajel jazykem do pupíku, chytil se prostěradla na polštářích vedle něj. Jemně s nimi cukl, nadechl se a zadžel dech. Scott se ďábelsky pozasmál a začal ho postupňu pusinkovat od pupíku až k trojúhelníků mezi bradavkami. Jemně, pomalu, vášnivě. Prstami přejel chvilkama přes Liamovi bradavky a Liam už mohl tvrdit, že zažil zimu v létě. Vždycky se napnul a pak zase uvolnil. Ale i přes to se těšil na další Scottův dotek. Ten se k němu přitáhl a zabořil mu nos do jugulární jamky. Pomalu dýchal a Liam cítil každý výdech a nádech. A jelikož se ho Scott dotýkal hrudníkem, cítil taky jak mu šíleně rychle buší srdce. Scott ho párkrát políbil na krk a pak se natáhl k uchu. Jemně ho chytil jeho lalůček mezi rty. Pak se trochu víc natáhl a lehce ho kousl do chrupavky ucha. Liam si zkousel ret, natočil se k němu hlavou a políbil ho.

��B��,�Pa�"

BouřeKde žijí příběhy. Začni objevovat