taehyung
jeongguk
yoongiyle ayrıldık
biraz söylendi ama sana geleceğimi duyunca sustu
sen yurtta mısın?
ona göre geleyimjeongguk
yurdun bahçesindeyim
sorun değildi
durabilirdin arkadaşınlataehyung
çıktım bile geliyorum
neden bahçedesinjeongguk
biraz hava almak istedim...
defterimi de aldım yanıma bir şeyler çizersem diyetaehyung
canın sıkkın değil değil mi
hallettik meselemizi?jeongguk
meselemiz🥹
evett hallettik
bir sorun yok
canım sıkkın değiltaehyung
peki o zaman
gelince anlaşılır zatenjeongguk
taehyung
umuyorum ki yine araba sürerken telefona bakmıyorsundurtaehyung
😁jeongguk
BIRAK ÇABUK
YANIMA DAHA HIZLI GELMEN İÇİN BIRAKMAN GEREKİYORtaehyung
emredersiniz
hemen bırsktım☕️🗼
jeongguk başını iki yana sallayarak telefonunu masaya bıraktı. canı cidden de sıkkın değildi sadece hava alma ihtiyacı duymuştu. bu yüzden de bahçeye inmiş arka taraftaki masalı banklardan birine oturmuştu.
derin bir nefes verip arkasına yaslandı ve masadaki defterine baktı. bankta oturan iki kişi çizmişti. yan yanalardı sadece arkadan görüntüleri vardı ama sarıldıkları belliydi. kenardan da üstlerine sokak lambasının ışığı düşüyordu. hoş ve içi sıcacık yapan bir çizimdi.
"jeongguk?" uzaktan gelen taehyung'un sesiyle gülümseyerek yerinde dikleşti.
"bu bahçe bu kadar büyük müydü? nerede- buldum seni." esmerin söylenerek gelmesi ve şaşkın bakışları onu daha çok güldürürken taehyung da gülmüştü.
taehyung adımlarını hızlandırdı ve jeongguk'un karşısına oturdu. bu beyaz tenliyi sebepsiz bir şekilde üzgün hissettirmişti ama belli etmedi.
taehyung kollarını masaya koyup başını da ellerine yaslayarak büyütmüş gözleriyle jeongguk'un yüzünü izliyordu. buna benzer hareketini ilk dışarı çıktıkları günde yapmıştı.
"ne yapıyorsun?" jeongguk da başını biraz sağa yatırdığında taehyung belli belirsiz bir şekilde başını aşağı yukarı salladı.
"canın sıkkın mı değil mi çözmeye çalışıyordum. değil gibi ama bir sorun var sanki..." düşünceli bakışları etrafta gezinirken masanın üstündeki çizimi fark etti. Taehyung olan şeyi çözmüş gibi hafifçe sırıttı. Jeongguk ise şu an onu çok anlayamıyordu.
esmer olan yerinde ayaklanırken jeongguk'un bir şey demesine fırsat vermeden yanına oturdu. bir bacağını kendine doğru çekti ve jeongguk'a dönük oturdu.
"böyle daha iyi oldu sanki." jeongguk da taehyung gibi bacağını kendini çekerek esmere dönük oturdu.
"kesinlikle daha iyi oldu." aralarında biraz sessizlik oldu. bugün mesajlaşmalarından sonra ne diyeceklerini bilemiyor gibilerdi. hava ise git gide kararmaya başlamıştı. sokak lambaları yanmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yes or no taekook
Fanfictionkahve makinesinde kahve almaya çalışırken hayatının aşkıyla tanışan boncuk göz jeongguk ve paris beyefendisi kim taehyung. "sen de benim hissettiklerimi hissediyor musun?" texting+düzyazı minific