***
В невеличкому селищі, яке знаходилося біля річки Дунай. Проживала звичайна дівчина, ім'я якої було - Динара.
Життя її могло б бути спокійним та безтурботним, поки у віці двох років вона не осиротіла. Її батьків не стало, оскільки вони потрапили у аварію. З того часу, бабуся дівчини, яку звали - Елізабет, повністю взяла на себе опіку над онучкою. Жінка ростила Динару до сімнадцяти років. Життя молодої проходило цікаво та щасливо. Бабуся робила абсолютно усе для благополуччя єдиної онучки, в них навіть була своя дивна традиція. Кожне свято Гелловіну, вони вимикали світло, та запалювали свічки, щоб відчути цю фантастичну атмосферу.
Коли дівчина закінчила навчання у школі, то вступила в університет, який знаходився в місті. Всередині вона відчула смуток болі та пригнічення, оскільки мала покинути рідний дім та бабусю, щоб розпочати новий етап життя. Дівчина освідомлювала, що тепер повинна бути більше відповідальною, у зв'язку з тим, що має проходити усі перешкоди наодинці. Однак, вона зібрала всю свою сміливість в кулак, і вирушила в подорож у доросле життя.
Протягом цих двох років, дівчина кожні канікули і свята, навідувала свою бабусю. Будь-який проведений час з нею, був неперевершеною бесідою з досвідченою людиною. Авжеж, бабусі також було тяжко, оскільки не вистачало рідної людини поряд, як раніше. Тим не менш, вона бажала лиш найкращого для своєї онучки, тому при зустрічах не показувала своєї болі.
Проте, рівно за тиждень до канікул, на яких Динара планувала навідатися до бабусі, їй прийшли жахаючи новини. "... Сьогодні, Елізабет Грейсон покинула наш світ..."
Після цього листа, оченята Динари наповнилися сльозами болю. Життя зупинилося ніби на мить, а для неї на вічність. Найрідніша жінка, яка змогла замінити їй матір, померла. Ця новина розбила серце молодої.
— І як тепер я зможу жити без тебе, чому ти покинула мене? — мовляла до себе брюнетка.
Декілька днів, вона просиділа в кімнаті, оскільки не бажала з кимось спілкуватися.
Дівчина вирішила поглинутись у спогади свого щасливого дитинства, і поїхала в свій рідний дім.
В цей раз, дорога для неї видалася тяжкою, бо тепер її бабуся не зустріне Динару своїми теплими обіймами. Не спече своєї унікальної та найсмачнішої випічки. І цей запах печених булочок більше не буде заполоняти її дім.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Збірка : Кровавий Геловін
HorrorЦя збірка була створенна виключно до свята Геловін. В ній будуть показані захоплюючі історії, які трапляються в ніч Гелловіну. Жахи та надприродні істоти чекають на цю ніч протягом року, щоб використати свої сили на здійснення свої бажань. Запрошую...