1.

7 0 0
                                    

-Te soha nem fogsz megváltozni.. igaz? -mondom majd minden elsötétült...

Oké.. ne rohanjunk máris a közepébe..

A tegnapi céges bulin elég sokat ittam.. emiatt reggel fájó fejjel keltem. Kimentem a konyhába valami ehetőt kerestem.. Majd véletlen neki mentem valakinek...

-Hé kölyök minden oké? -kérdezte apám.
-Oh bocsánat, igen csak tegnap kicsit sokat ittam. -vallottam be őszintén, szerintem értelmetlen dolog valami olyasmiről hazudnom amit ő is tisztán lát.
-Legközelebb jobban figyelj oda a mértékekre. -borzolta össze az így is kócos hajam. -Apáddal ma nem leszünk itthon, el kell mennünk elintézni egy igen fontos dolgot. -mondta komolyan.

Most biztos nem értitek hogy miért mondta azt hogy "Apáddal" nos elmagyarázom.. Engem örökbe fogadtak.. de nem is ez a lényeg hanem az hogy egy Maffia család fogadott örökbe.. Méghozzá egy meleg pár.. és így van nekem két apám. Nagyon szeretem őket. Mindig a legjobbat akarják nekem, és én örökké hálás leszek hogy örökbe fogadtak.

-Rendben. -bólintottam. -Nekem is el kell intéznek egy-két dolgot úgyhogy szerintem én se leszek sokáig itthon. -mondtam miközben le ültem az étkező asztalhoz.
-Csak okosan! -mondta szigorúan.
-Nyugi apa. -kuncogok. -Ma csak a barátaimmal találkozom. -sajnos, pedig úgy lennék vele.. tudom még csak 17 vagyok és mégis egy drog dealer vagyok... Hagyjuk is, de jó pénzt szerzek és fogjuk rá.. szeretem ezt csinálni.. De már nem is ez miatt csinálom hanem egy férfi miatt.. akivel csak ott találkozók.
-Remélem is! Nem akarok haza jönni hogy ki vagy nyúlva! -mondta aggodalommal teli szemeivel.
-Szia drága. Szia kölyök -jött ki másik apám a hálószobából majd egy csókot nyomott apám szájára majd össze borzolta az így is kócos hajamat. -Mehetünk? -kérdezte Keith apám Dennis apámtól. 
-persze! -mondta Dennis. -Vigyázz magadra kölyök! -nézett rám
-Ti is! -mondtam majd mindkettőjük arcára nyomtam egy puszit, amit csak egy mosollyal díjaztak.

Tudom 17 vagyok és sokak szerint le kéne erről szoknom de még ha fegyvert tartanának a fejemhez sem szoknék le erről. Ők a legjobb dolog ami történt velem valaha... Miattuk élek, és nem egy óriási árvaházban töltöm az utolsó perceimet..  Csak 4 hónapos voltam amikor be raktak oda.. Majd amikor 5 éves lettem majdnem meghaltam.. az egyik kisfiú a vállamba állította az ollót.. majdnem elvéreztem ott helyben.. ezért mai napig érzékeny vagyok arra ha valaki hozzá ér a kezeimhez.

Miután apáim elmentek itthonról, úgy döntöttem hogy felöltözök civilbe és kiszellőztetem a fejem..
Egy kicsit bő világos kék farmer nadrágot vettem fel, mellé egy sima fehér pólót majd egy sima szürke cipzáras pulóvert, mellé a szürke convers-emet.
Már egy ideje bojongok a városba, majd valaki nekem jött.
-Nézz már a szemed elé kölyök! -mondta nekem a férfi aki eléggé elegánsan volt felöltözve.
-Már bocs de te jöttél nekem! És ne hívj kölyöknek! -nem szeretem ha a szeretteimen kívül valaki kölyöknek hív.
-Vigyázz a szádra! Hogy beszélsz velem? -kérdezte felháborodtan
-úgy ahogy megérdemled! -vágtam vissza /sajnálom nem vagyok jó a visszaszólásokban😭 -író/
A férfi végig mért majd megakadt a szeme a kezemen amin egy karkötő pihent.
-Mi a neved?! -kérdezi durván miközben meg akarja fogni a kezem, amire egy pofonnal válaszoltam
-NE érj hozzám! -mondtam majd elsétáltam.

Haza vettem az irányt ezek után nem volt már kedvem semmihez, a barátaimmal a találkozomat le mondtam... elég gyakran csinálok ilyet..  egyik rossz szokásom. Miután haza értem, úgy döntöttem hogy le fekszem aludni úgy sincs jobb dolgom. Ezért a kanapéra feküdtem le 1 óránál többet úgyse fogok aludni...

Nem tudom mennyit aludtam de úgy tűnik elég sokat... Mikor felkeltem a szobámba ébredtem.. az szoba ajtón nyitva volt.. így telibe az ágyamra lehetet látni. Úgy döntöttem hogy le megyek, megnézem mi történik itthon. Épp a lépcső korlátnak feküdtem és néztem hogy kik vannak itt amikor Keith apám észre vett..

-Áhh Zack, gyere csatlakozz hozzánk.
Amikor Keith kimondta a nevem mindenki rám nézett.
-Nem köszönöm. -apám bólintott, mindig tiszteletben tartják a döntéseim. Ennek örülök.  De mielőtt vissza mentem volna a szobámba valaki hozzám szólt.

-Szóval Zack... -nézett rám elégedetten... nagyon ismerős volt valahonnan... - Ahhoz képest milyen vézna vagy elég erős vagy. -O basszus ő az akit ma felpofoztam..
-Sajnálom, te akartad. -rántottam vállat majd indultam volna vissza.
-Zack, te ismered Mr.Black-ot? -kérdezte Dennys.
-Hát igazából nekem jött majd még neki ált feljebb, majd felpofoztam... de nem nem ismerem igazából... -mondtam majd valaki tekintete vésett belém lyukat... ő volt az.. mióta van itt...vagy csak nem vettem észre... úr isten... teljesen össze volt kócolódva a hajam... -na de én vissza megyek a szobámba ha nem haragudtok meg. -mondtam majd vissza indultam
-Zack. Meg mutatnád merre van a mosdó? -Kérdezte. Majd felállt és felém közeledett.
-Persze. Mosolygok kedvesen majd elindultam a lépcsőn felfelé, és eléggé Zavarba hozott hogy ő ilyen jól néz ki én meg most keltem fel és úgy nézek ki mint egy élőholt. 
-Ahhoz képest hogy megbeszélésen mennyit beszélt elég csendes vagy. -jegyezte meg. Igazából igaza van.  -Tudod mit Zack jobban meg szeretnélek ismerni. -hirtelen megálltam nem szoktak az emberek csak úgy ilyet kérni.
-Miért? -kérdezem gyanúval a hangomba. Nem az a fajta vagyok akit könnyen át lehet verni.
-Tudod, eléggé meg kedved telek az utóbbi időben...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I could love you til the day I die.Where stories live. Discover now