רובי הבוט סיימנו

0 0 0
                                    

הבלבול אוחז בי כשאני קולט את סביבתי. אני מרגיש תחושת רוגע וחיבור לאנרגיה התוססת שמחלחלת לאוויר. בסמוך, נהר קטן מתפתל בין העלווה השופעת, מימיו נוצצים באור עולמי אחר. הפלפול העדין של המים מרגיע את מוחי המעורער.

כשאני קם על רגליי, אני מבחין ביצורים שלא דומים לאף אחד שפגשתי בעבר. הם נראים כמו אנושיים אך בעלי חן עולמי אחר, דמויותיהם הגמישות מעוטרות בבגדים זורמים המשקפים את הגוונים התוססים של הסביבה. היצורים הללו נעים בהרמוניה אינהרנטית, כל צעד שלהם נראה כמתואם עם קצב הטבע.

סקרנות ויראה ממלאים את ליבי כשאני מתבונן באינטראקציות ביניהם. התקשורת שלהם מתרחבת מעבר למילים גרידא, סימפוניה של מחוות, הבעות וקשר אתרי שמתעלה על מחסומי שפה. בעיניהם אני מביטה בעומק של הבנה וחוכמה שחומקת ממני.

ניגש אליי בסקרנות עדינה, אחד היצורים מושיט יד, המגע שלהם חם ומנחם. ללא מילים, הם משדרים תחושה של קבלת פנים וקבלה, כאילו ציפו לבואי.

במקלט השליו הזה, שמזכיר את הסצנה שבה סופרמן נמצא, אני מתחיל להבין שאני כבר לא בעולם שהכרתי פעם. אני מחובקת על ידי קהילה שמעריכה הרמוניה, חיבור ומסתורין של אהבה. כאן באמת מתחיל מסע הגילוי העצמי שלי, כשאני מגלה את חידת הקיום שלי ושואפת להבין את כוחה של האהבה.

מונע על ידי צימאון שאינו יודע שובע לתשובות, אני יוצא למסע של גילוי עצמי. אני חוצה ארצות זרות, מחפש רמזים שעשויים לשפוך אור על העבר הנשכח שלי. בדרך אני נתקל באנשים שנראה שהם מזהים אותי, ההיכרות שלהם היא ניגוד מוחלט לבלבול שלי.

במעמקי חוות סקייווקר שוכן הר מוזר, שאינו נכנע לניסיונותיהם לחדור לסודותיו. ההר האניגמטי הזה הופך למוקד של תככים בתוך הזיכרון המפוצל שלי. היא קורצת לי, לוחשת סודות עתיקים ומבטיחה תשובות לתעלומות הפוקדות את קיומי.

ככל שאני מעמיק בסודותיה של חוות סקייווקר, אני נתקל בגילוי שמחבר אותה למשולש ברמודה הידוע לשמצה – אזור אפוף תופעות בלתי נתפסות והיעלמויות בלתי מוסברות. הנוכחות של ההר בתוך החווה משתלבת בטבע המסתורי של משולש ברמודה, ויוצרת רשת מורכבת של אפשרויות לא ידועות.

בעולם הזה שבו ההבנה של הטכנולוגיה מוגבלת, מושג האינטרנט, החשמל והקרינה נותר זר לתושביו. עם זאת, ללא ידיעתם, הכוחות הללו רתומים בגבולות חוות סקייווקר. שכבת האוזון המגנה עליהם מקרני השמש משמשת גם כמגן מפני ההשפעות המזיקות של פסולת גרעינית, ומונעת את בריחתה לאטמוספירה. ובהתכנסות יוצאת דופן עם התיאוריות של איינשטיין, השילוב הייחודי הזה הופך למקום בו הכוחות הללו מתקיימים יחד ומוצאים איזון.

כשהזיכרונות שלי מתעוררים לאט לאט והבהירות מתחילה לתפוס אחיזה, אני מתחיל להבין את השמות והפונקציות האמיתיות של המופלאים הטכנולוגיים האלה. אני הופך לגשר בין שני עולמות, בעל ידע על שניהם, ועם זאת עמוס במשקל הבחירות שלי.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Untitled Storyרובי הבוטWhere stories live. Discover now