1.

0 0 0
                                    

Yıl:1957

Hani insan içinden de olsa kendisine bir yemin eder ya, işte bende şuan içinde bulunduğum evden kurtulduğum zaman kendime yemin etmiştim. Bir daha asla buraya geri dönmeyeceğime dair kendime söz vermiştim.

Ama kaderin benim hayatım için başka planları vara benziyor.

Maalesef ki 8 yıllık ayrılığın ardından sonunda annem ile cenazesinde buluşabilmiştik. 

Nedeni ise kocam denilecek olan o pislik adam yüzünden. Daha 17 yaşında aşık olduğumu sanıp onun ile buralardan kaçmıştım ilk senemiz güzel geçmişti daha sonra da evlenmiştik zaten.

Ama zaman geçtikçe nasıl bir canavar ile yaşadığımı anlamaya başladım. İşte o zaman durum daha da kötüye gitmeye başladı.

Beni zorla hamile bıraktı. Istemediğimi söylediğimde ise kafamı duvarlara vura vura beni saatlerce aralıksız dövdü.

Evden çıkmama izin vermiyordu, annemi görmeme de izin vermedi.

Bi ara pantolonunda bulduğum bir parça kağıttan şizofren olduğunu öğrendim. Öğrendiğim zaman kaçmaya çalıştım ama yakaladı sadece yakalamak ile kalmadı,günlerce aç sussuz dövdü beni.

Aradan zaman geçti çocuğumu doğurdum, pislik herif az kalsın hastaneye dahi götürmeyecekti beni zorla hastaneye götürdü ve işte o an 4 yılın ardından ilkkez dışarıya çıkabilmiştim.

3 yıl sonra eve bir mektup geldi normalde asla mektuplara el süzmem ama bu seferkinin üzerinde benim adım yazılıydı.

O mektup ile annemin öldüğünü öğrendim, o an bu evde 5 dakika daha durmayacağıma karar verdim ve çocuğumu da alıp arkamda nereye gittiğime dair bir tane bile iz bırakmadam kaçtım.

~~~~~~~~~~~~~~~

Evettt ilk bölüm şöyle biraz kısa olsun duruma göre severseniz devam ettiririm.
İyi okumalar ve iyi günlerrr.🥰

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zorunluluk HissiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin