התחפושת.

2 0 0
                                    

נקודת מבט: ניקו.

לניקו היה רעיון מטורף, הוא ראה את תחפושת החתול ו רעיון מטומטם עלה לו בראש.

אני הולך לגרום לו לצרוח, חשב ניקו לעצמו. בזמן שהוא חייך חיוך מרושע ושפשף את ידיו ביחד.

ניקו מיד קנה את התחפושת. זה הייתה תחפושת של חתול שחור שהייתה כל כך חמודה.

נקודת מבט: וויל.

וויל היה עסוק בלירות בחץ וקשת, לכן בכלל לא שם לב לתוכנית מטורפת של בן זוגו.

אחרי זמן מה, הוא החליט לבקר את ניקו. בזמן שוויל צעד לביתן האדס בתקווה למצוא שמה את ניקו, ניקו היה עסוק בלהלביש את עצמו בתחפושת החתול.

וויל סוף סוף הגיע אל ביתן האדס, הוא דפק על הדלת בתקווה שניקו יפתח.

נקודת מבט: ניקו

ניקו שמע דפיקה על הדלת. הוא ידע שזה בן זוגו. הוא כבר היה מוכן. הוא פתח את הדלת בזמן שישב על הברכיים שלו והסתכל למעלה כמו חתלתול.

נקודת מבט: וויל

"מה לעזאזל?!" צעק וויל ברגע שראה את בן זוגו.

"מיאו~"אמר ניקו.

"אתה מנסה להדליק אותי?"אמר וויל.

"עובד לי?"שאל אותו ניקו.

"ממש לא. עכשיו צא מהתחפושת המגוחכת הזו"אמר וויל בזמן שעזר לבן זוגו לקום.

"אוף איתך"אמר ניקו.

אחרי זמן-מה הם הצליחו להוציא את ניקו מהתחפושת המטומטמת.

"בוא נלך לאכול ארוחת ערב, ילד מוות." אמר וויל (הערת הכותבת: לא רציתי לרשום באנגלית "death boy"כי אז זה יהיה מוזר.)

"אוקיי סאנשיין."אמר לו ניקו.

סוף הפרק!!!! איך היה? אני יודעת שיש לי הרבה שגיאות כתיב... אבל זה לא היה רע לפעם ראשונה? נכון? תגידו לי מה אפשר לשפר ככה שבפרק הבא זה יהיה יותר טוב.

סלואנג'לו 💛🖤Where stories live. Discover now