9. bölüm

177 3 0
                                    

Daha boş bir oda bulmadan dudaklarıma yapıştı, inanılmaz hızlı ve istekli yiyordu bu adam beni!!

Bi yandan eliyle kapiyi açtı ve odaya girmiş bulunduk. Ah! Lanet adam. İğrenç alkol kokuyor!!

Aniden yatağa firlatti beni. Hızlıca üstüme geldi ve öpmeye devam etti. Ona yetişemiyordum. Sarhoş olunca bi başka güzel yaaaa.

Elleri yavaş yavaş göğüslerime yaklaştı ve yoğurmaya başladı.
"Ihh- d-dur." İnleyecek çıkmıştı sesim, nefes nefeseydim. Aniden soyunmaya başladı. Offffff o an geliyorrr....!!!
Bi andan Altan bana bakıyor Bi andan soyunuyor mal. Üstüme çıktı.
"Canın acıyacak birazcık, ama sonra zevke dönüşecek öyle Bi zevki acıyı hissetmiyceksin." He he inandım bende mal ya.

Hareketleri yavasti. Zevk alıyordum. Ağzı üstümden yavaş yavaş aşağıya doğru inmeye başladı. Goguslerim, karnım, kasıklarım ve.. malum yer.. hayır oraya gelmesin!!!
Gereksiz inliyordum, hareketleri çok yavasti, delirten türden!

"M-mert durmalıyız bence. Ben hazır değilim."

"Bana aitsin ve ben bunu istemiyorum.."

Parmakları kadinligimin etrafinda dairesel hareketler çiziyordu. Biradan parmağını içime sokucaginjn habercisiydi bu. Ama istemiyordum, bir şey yapmalıydım.

Hızlıca kalktım, ve giyinmeye başladım. O da arkamdan kalti kapıdan çıkacağım sırada kolumda tutu.
"Sen ciddisin? Ne değiştirdi kararını peki? İstemiyorsun tamam, bekleden beraber gidelim." Dedi.
Anlayışlı kocam yaaaağ.
İşte giyindi falan hızlıca. Sonra beni eve bıraktı ve kendi de siktrip gittiii

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 6 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEDEN HOCAM +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin