Satorunun ihtayıcı olan son bir öpücüktü suguru dan gelen son bir öpücük hayata tutunabilmesi için iyi olabilmesi için.
Genç beyaz saçlı adam ikisinden bir yudum aldı yine gelmişti o lanet yere sesleri artık duyamıyacak kadar sarhoştu ama müzük kulaklarında bangırdıyordu. Ayağı kalktı genç adam ve dışarı çıkıp bir iki derin nefes aldı bir daha gelmem dediği yerdeydi şu anda sigarasını yaktı. Bu lanet şeye de iki ay önce başlamıştı. Sevgilisinden ayrılışından sonra sigarasını yavaşça bitirdi. Sevgilisi aklına geldi. Herşeyiyle güzel olan sevgilisine ondan aytılalı iki ay olmuştu ama unutamıyordu. Onu iki ay önce kaybetmişti. Keşke keşke o lanet bara gitmeseydi belkide şu anda sevgilisi yanında olucaktı saate baktı. Saat 23:42 hastaneye gitmesi gerekiyordu üstünü düzeltti sevgilisi onu böyle görmeyi istemezdi. Ne kadar iki ay önce komaya girmiş olsa bile...
Satoru gidiyor musun?
Diye sordu kısa kahverengi saçlı kız.
Gidiyorsan bende geliceğim. Nöbetim var bugün.
Dedi genç kız.
Gidiyorum gel.
Dedi beyaz saçlı genç adam kız motora bindi. Sevgilisini görmeye gidiyordu genç adam. Hergün olduğu gibi zaman artık geçmiyor gibi geliyordu. Hiç birşeyin rengi yok gibi çok monoton. Genç adamla genç kız hastaneye geldiler. Kız üzerine doktor önlüğünü geçirdi ve girmeden önce bir sigara yaktı.
Sen geç ben gelirim birazdan
Dedi genç kız. Genç adam içeir girdi ve sevgilisinin odasına ilerledi. Ona özel oda yaptırmıştı zaten onun yüzünden olmuştu bu sevgilisine bakması gerekti. Zengindi nasıl olsa parayı boşveriyordu onun için tek önemli şey sevgilisinin yaşamasıydı. Dünyadaki tek önemli olan şeyi en değerlisi... Şimdi ise solgun bir şekilde makinelerle yatıyordu ve bu onun suçuydu. Genç adam kendine lanet etti ve sevgilisinin saçlarını okşamaya başladı siyah saçları uzundu fakat iyice uzamıştı. Uyandığında saçlarını kestireceğim ee indi beyaz saçlı genç adam sonuçta hala sevgilisi için bir umut vardı ve bu umutu yaşayıcaktı.
Satorunun iyi hissedebilmek için hayata tutunabilmesi için son bir öpücüğe ihtiyacı vardı ve bu öpücüğü almakta kararlıydı.
(merhaba bu benim ilk jjk kurgum umarım beğenirsiniz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Last kiss
Non-FictionSatoru sadece bir öpücük daha istiyordu iyi hissedebilmek için suguru dan gelen son bir öpücük...