Emanuela przez 40 lat swojego życia prowadziła swój mały burdelik, przyjmowała klienta za klientem czas mijał jej szybko bowiem każdy tylko wchodził spuszczał jej się do pizdy i wychodził. Jeden klient był jednak wyjątkowo natrętny, był to Emanuel, młody, przystojny 20 letni chłopak który jeszcze nie wiedział czego chce od życia, jedyne co wiedział to że Emanuela jest najpiękniejszą kobietą na świecie i pragnie jej, dlatego ruchał ją jak najdłużej się da i nie chciał dojść. Pod sam koniec spuścił jej się na stopy a wkurwiona Emanuela wyjebala go na zbity pysk. Mężczyzna wrócił do swojego domu gdzie czekała na niego żona z obiadem. Żona Urszula żekła do niego ,, Emanuel Ty babiarzu znowu szlajałeś się po dziwkach nie dam ci dupy do końca roku....''. Matka Emanuela słysząc cała kłótnie wyszła ze swojego pokoju i wyjebala własnego syna na zbity pysk. Emanuel nie widząc co zrobić wrócił się do burdelu Emanueli, gdyż ta spodobała mu się od pierwszego wejrzenia. Mężczyzna zebrał się na odwagę i wyznał kobiecie miłość. Podczas spotkania Emanuela nie była przekonana do wspólnego życia z klientem gdyż bardzo chciała kontynuować swoją karierę w dawaniu dupy i zarabianiu dużych pieniędzy. Emanuel nie dawał za wygraną, napierał, stał się agresywny. Przestraszona Emanuela wyjebała go na zbity pysk. Emanuel nie mógł sobie poradzić z odrzuceniem, wrócił do rodzinnego domu, przeprosił matkę i żonę Urszulę, kobiety uległy i pozwoliły mężczyźnie zamieszkać z nimi ponownie, Emanuel przyrzekł że nigdy więcej nie pójdzie na dziwki. Jednak przez następne 7 lat knuł plan jak zatrzymać przy sobie piękną kurwe z burdelu. Po tym czasie przygotowany Emanuel przyszedł przebrany do burdelu swojej wymarzonej kobiety pod pretekstem wynajęcia jej na godzinę. Wtedy... ogłuszył ją, spakował do torby i zaniósł do swojego rodzinnego domu, przypiął do kaloryfera i ruchal ją codziennie, aż ta nie opadła z sił. Emanueli bardzo się to podobało gdyż ona lubiła takie ostre zabawy, jednak z tyłu głowy miała mysl ze zostawiła cały swój burdel bez opieki i musi do niego wrócić. Mimo to bardzo jej się spodobał Emanuel i chciałby spędzić z nim resztę życia. Mężczyzna wtedy zaproponował, że władzę nad burdelem może przejąć jego żona Urszula. Tak się też stało. Urszula bardzo dobrze sobie radziła, przyjmowała klientów, rozliczała faktury, rekrutowała nowe kurwy do pracy, tym samym nie zapominając o dawaniu szczęścia innym. Pewnego dnia jednak Urszula wzięła na siebie zbyt dużo. Miała 10 klientów w ciągu godziny była już tak wycieńczona jednak cały czas dochodziła, po 10 orgazmie zaczęła czuć okropny ból w pochwie. Urszula nie wiedziała co się dzieje była cała czerwona i puchła z minuty na minutę. Po dłuższej chwili była już napompowana jak balon a gdy próbowała wstać przewróciła się o autonomiczne urządzenie do robienia lewatywy, upadła na obcas i wybuchła... a sperma wszystkich klientów i jej wnętrzności rozbryzneły się po całej okolicy. Burdelik Emanueli został doszczętnie zniszczony, nic nie zostało. Emanuela gdy dowiedziała się że jej burdel wybuchł przez orgazmy Urszuli wpadła w szał. Wyrwała się z łańcuchów i dowiedziawszy się że matka Emanuela pragnie teraz przejąć cały biznes burdelowy zatłukła ją na śmierć. Następnie uciekła i słuch po niej zaginął. Emanuel po długich latach rozpaczy pogodził się ze stratą żony, matki oraz ukochanej kurwy Emanueli.
YOU ARE READING
Seksowne przygody ulicznicy
RomanceEmanuela... piękna, dojrzała kobieta, kobieta sukcesu, kobieta niezwykle pracowita, utalentowana i rozpoznawalna na całym świecie...zasłynęła ze swojego pomysłu na biznes. A jak to się stało?