rok po ukończeniu
Hogwartu
przez Harry'ego PotteraPROROK CODZIENNY
"Harry Potter piosenkarzem?!"Gazety oraz portale społecznościowe aż huczą od wiadomości. Trudno się dziwić, ponieważ absolutnie nikt nie spodziewał się tego, że Zbawca Świata Czarodziejów - Harry James Potter - zostanie piosenkarzem i autorem tekstów.
Dziewiętnastoletni czarodziej ogłosił, że wydaje album pt. THE BOY WHO LIVED. Obywatele magicznej Wielkiej Brytanii oszaleli na tę wiadomość. Potter jest zasypywany listami od fanów i zaczepiany na ulicy.
Reporterka "Żonglera", Luna Lovegood, zrobiła wywiad z Harry'm, gdzie ten zdradził, że album poświęcony jest jego pojawieniu się w poraz pierwszy w Szkole Magii i Czarodziejstwa - Hogwart.
"Tytuł nie był wyrazem chełpienia, a raczej kpiny z tego kim mnie okrzyknięto i ile problemów mi to przysporzyło." - wyznaje Harry w wywiadzie.
Ponadto młody mężczyzna zdradził, że niektóre jego piosenki będą w języku hiszpańskim co miało być hołdem dla jego zmarłego ojca - Jamesa Pottera. Harry chciał tym podkreślić swoje latynoskie pochodzenie.
Bilety na koncert Harry'ego Pottera na stadionie quidditcha promujący album
JUŻ W SPRZEDAŻY!Premiera albumu "THE BOY WHO LIVED" - 1 września bieżącego roku.
Rita Skeeter
°°°°
- Denerwujesz się? - spytała Hermiona, kiedy Harry odłożył Proroka Codziennego na stolik.
Harry zerknął na przyjaciółkę, która patrzyła na niego z dumą i czułością. Uśmiechnął się.
- Trochę - przyznał. - Nie jest to coś co myślałem, że będę robił w życiu.
Nigdy nie sądził, że zostanie piosenkarzem. Prawda, napisał parę piosenek jeszcze wtedy, kiedy chodził do Hogwartu (niektóre z nich nawet znajdują się na liście piosenek z albumu), ale nie sądził, że kiedykolwiek pozwoli im ujrzeć światło dzienne.
Teksty, które napisał nie były wysokich lotów. W każdym razie on ich tak nie oceniał, ale Hermiona i reszta jego przyjaciół je kochała. To właśnie dzięki nim w ogóle zdecydował się zrobić ten wielki krok jakim jest wydanie albumu.
Aprobata przyjaciół była dla niego najważniejsza, kiedy wkroczył na tę ścieżkę kariery.
- Te teksty są świetne, a twój głos niesamowity - odezwał się Ron. - Zobaczysz ludzie to pokochają.
- Nie tym się martwię. Słyszeliście, że bilety wyprzedały się w niecałe dwie godziny? Boję się, że zawiodę te osoby, które wydały pieniądze aby mnie zobaczyć i posłuchać. Nigdy nie występowałem w taki sposób.
Hermiona wstała z wyblakłego fotela i uklękła przed Harry'm kładąc mu pocieszająco dłoń na kolanie. Ron również przysunął się bliżej aby móc pokazać przyjacielowi, że jest obok.
- Harry - zaczęła swoim poważnym tonem, który wyraźnie wskazywał na to, że wie co mówi - nie namawiała bym cię do tego gdybym nie wiedziała, że dasz sobie radę. Tak jak powiedział Ron, twój głos jest niesamowity i wiem, że okręcisz nim wokół palca tych wszystkich ludzi, którzy tam będą. A ja, Ron i reszta będziemy cię wspierać i mocno trzymać kciuki.
CZYTASZ
CHOOSEN ONE; drarry two-shot
FanfictionCZĘŚĆ 1 Nikt się nie spodziewał, że Harry Potter po zakończeniu Hogwartu zostanie światowej sławy piosenkarzem. LUB 3 razy kiedy ludzie spekulowali o życiu miłosnym Harry'ego Pottera, a 1 raz nie musieli. CZĘŚĆ 2 Po przerwie na oddech i czas dla si...