1

0 0 0
                                    

Hey hey Soof ben je klaar? We moeten gaan, schreeuwt Carlos richting de badkamer..
ja ja kom eraan mopper je terug.

Als je klaar bent loop je badkamer uit en Carlos kijkt je aan, ga je zo mee? Vraagt hij je als hij je van top tot teen aan kijkt? Wat? Wat is er niet goed? Je draagt een boyfriend broek met gaten en een rode crop top.
Het is toch rood? Zoals van Ferrari zeg je lachend, Carlos begint ook te lachen en schud zijn hoofd het is al goed sissie kom we gaan.
Samen met Carlos loop je het hotel uit richting de auto.
Als jullie aankomen bij het circuit kijkt Carlos je aan, Ben je er klaar voor sissie? Vraagt Carlos je, je kijkt op ik denk het en jij? Vraag je hem.
Carlos legt zijn hand op je been sissie alles komt goed, dicht bij mij blijven en als het te veel wordt ga je naar mijn driversroom of naar de McLaren garage, je kijkt hem aan en geeft hem een glimlach.
Zorg jij maar dat je auto op de baan blijft ik red mij wel zeg je als je hem een kus op zijn wang geeft.
Carlos begint te lachen, nou kom op dan en jullie stappen uit de auto richting de paddock, overal staan fans die gillen de naam van Carlos, Als Carlos handtekening uit deelt wacht je geduldig op hem, tot er ineens iemand achter je komt staan, wat doet z'n mooi meisje hier alleen? Fluistert een mannenstem in je oor, je draait je om en kijkt recht in zijn ogen, wachten tot hij klaar is en je wijst richting Carlos, de jongen schrikt een beetje O sorry zegt hij en steekt zijn handen omhoog en loopt snel door, verbijsterd en hoofdschuddend kijk je hem na wat had dit te betekenen denk je.
Maar lang om er over na te denken heb je niet want dan komt Carlos weer bij je legt een hand op je onderrug kom zegt hij deze kant op, en samen lopen jullie richting de toegangspoortjes en over de paddock naar de motorhome van Ferrari.
Daar groet je iedereen, even later is Carlos om gekleed en lopen jullie richting de garage.

Als Carlos richting zijn auto loopt kijk jij om je heen en zie je dezelfde jongen weer staan.
Je loopt naar hem toe en nu ben jij de gene die achter hem staat, je gaat op je tenen staan en fluistert in zijn oor ben je een stolker ofzo? Hij draait zich om en kijkt je aan, wie ik of jij? Zegt hij dan lachend, maar voordat je wat terug kunt zeggen staat Carlos achter je samen met een andere jongen, jullie hebben elkaar al ontmoet zien we zeggen de jongen en Carlos lachend, je draait je naar Carlos, Carlos wijst naar de jongen naast hem dit is Charles mijn teamgenoot, Charles geeft je een hand, Sofhia het zusje van.. maar zeg maar Soof zeg je lachend, als hij je hand los laat zegt hij en dit is Arthur, Arthur kijkt je aan het broertje van zegt Charles lachend er achteraan.
Arthur kijkt wat geïrriteerd richting jou en Charles, als de ogen van Arthur en jou elkaar kruizen lijk je een glinstering te zien in de ogen van Arthur maar voordat je wat kunt zeggen loopt Arthur weg.
Je schud nogmaals je hoofd wat een arogante mafkees denk je.
Carlos kom achter je staan en legt zijn hoofd op je schouder Sissi wordt toch niet verliefd? Zegt hij zachtjes al lachend.
Je draai je boos op op die *ssholl dacht het niet hè zeg je geïrriteerd als je je wenkbrauwen ophaalt.
Carlos begint te lachen ja ja zegt hij en hij loopt richting zijn auto, je schud je hoofd en loopt de garage uit richting de paddock, op weg naar de McLaren motorhome, als je de motorhome inloopt loop je direct door naar de garage je ziet Lando staan en loopt stilletjes naar hem toe, slaat 2 handen voor zijn ogen en fluistert je raad nooit wie.
Lando begint te lachen, Sooofffff zeg hij lachend en draait zich om, hij kijkt je hem een grote glimlach aan en voordat je wat kunt zeggen tilt hij je op en draait je in het rond, heb je gemist muppet zegt hij als hij je weer neer zet.
Ik jou ook lan, heel veel succes met de eerste vrije training zeg je als je hem een kus op z'n wang geeft.
Thnx babe, ben je straks hier als ik klaar ben? Denk het zeg je en voordat je weg loopt geeft je Lando een knipoog en loopt naar de hoek van de garage richting Max.
Heeyyy Maxie zeg je lachend en hij neemt je in een dikke knuffel hey Soof zegt hij lachend terug.
Samen met Max kijk je de eerste vrije training vanuit de McLaren garage.

De eerste vrije training verloopt soepel, er gebeurt weinig spannend, als Lando weer terug keert in de garage, komt hij richting jou en Max lopen, nou boys hebben we nog plannen voor vanavond zeg je na een tijdje, ze kijken je beide aan Miss Sainz wil een party? Zegt Max al vragend. Lando staat naast hem met een grote glimlach, nou alleen als meneer Norris hier, en je pakt Lando bij de schouders, een feestje aan kan reageer je lachend.
Maar voordat je je handen terug kan trekken trekt Lando je op zijn rug en rent de garage uit al gillend partyyyy jij slaat je benen om zijn middel en begint te lachen.
Max loopt lachend hoofdschuddende achter jullie aan, jullie 3e gaan naar de driversroom van Lando, daar zet hij je neer en kijkt je even aan, je draait naar de deur en kijkt de jongens aan, 8 uur dus? Zeg je lachend en de jongens knikken, zie ik jullie dan boys en je geeft ze een handkus en loopt dan de driversroom uit, op naar de motorhome van Ferrari opzoek naar Carlos.
Als je de motorhome binnen loopt, roept Carlos je al dus mevrouw Sainz weet nog wel waar ze moet zijn zegt hij sarcastisch, je geeft Carlos een duw tegen zijn schouder, mafkees zeg je lachend.
Hoe was het met de heren? Vraagt Carlos als hij een arm om je schouders slaat, goed ze willen vanavond naar een party ga je ook mee? Vraagt je hem maar voordat hij kan antwoorden komt er een mannenstem van achteren, party? Hoor ik dat nu goed? Waar is dat feestje? Jullie draaien om en zien Charles lachend staan, jullie beginnen ook te lachen, vanavond 8 uur gaan we naar die nieuwe discotheek, ik zal er zijn zegt Charles met een knipoog, ene zegt Carlos vergeet Alexandra niet.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 09 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Het kleinste zusje van..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu