İyi okumalar★
"bugün ne giysem? Kırmızı gömlek belki.. yada hayır mavi gömlek de olabilir, belki rahat birşeyler giymeliyim.."
Saat sabah 9 olmuşken
jeongin yatağından hızlıca kalkmış ve dolabının başına geçip ne giyeceğini düşünmeye başlamıştı ."En iyisi mavi gömlek.. kravat mi taksam? Yada yeşil gömlek.. of!"
gömleklerin arasında zar zor seçim yapmıştı en sonunda, mavi gömlek.
Bugün ailesi ile mahalle düğününe katılacaktı, saat öğlen 1'de!
Mavi gömleği ile aynanın karşısına geçmiş ve gözüne hoş gözüktüğü zaman pantalon seçmek için gözlerini kapattı heyecanı kaçmadan seçmek için.
Eline gelen koyu mavi pantalon ile gülümsemiş ve beyaz çoraplarını giymişti.
Saçlarını halletmiş ve nemlendiricisi ardından güneş kremini sürmeyi unutmamıştı.
Bukadar hazırlanmasının sebebi uzun zamandır hoşlandığı adamın da orada olacağıydi, abisi ile yakın arkadaş olduklarını için abisinin yanından ayrılmazsa onunla konuşma fırsatı yaşayacaktı.
"Jeongin bu ses ne- yine neden bukadar erken kalktin?"
Abisi içeri girmiş ve etrafı savaş alanı gibi olan kardeşinr soru yöneltmişti fakat kendini aynadan çekemeyen çocuğun ilgisini çekmemişti.
"Annem dedi ki bir saat erken gidecekmişiz o yüzden hazırlanmanı söylemek için buradayım ama zaten hazırsın, hadi gel."
Jeongin aynaya bakmaya ara verip abisini takip ederek salondaki annesi ve babasını gördü.
"Anne baba!! Çok güzel olmuşsunuz sanki siz evleneceksiniz gibi."
Bayan Yang gülmüş ve oğlunun saçlarını okşadı.
"Çocuklar siz önceden gidin biz daha sonra gelecegi- gitmişler bile"
Abi kardeş evden çıkmış ve arabaya geçmişlerdi.
"Hyung çabuk git hızlı ol hadiii!"
Chan kardeşinin bu telaşını anlamamış ama yinede ona uyarak hızlı bir şekilde düğün alanına varmışlardı.
Chan arabayı Park ederken genç inmiş ve düğünün olacağı yerde görmek istedigi bedeni aramıştı.
Bulamayınca abisinin yanına gidecekti fakat arkasından ona sarılan abisinin yakın arkadaşı ile yerinde put gibi kalmıştı.
"Jeong? Erken gelmişsiniz, abin nerede?"
Genç olandan büyük olduğu uzaktan bile belli olan beden burnu ile genci huylandirmaya çalışıp en sonunda bırakmıştı.
"En s-son arabayı park etmek için gitti ağabey." Sesinin titremesine engel olamadan konuştuğunda utanarak kafasını etmişti.
"Anladım, bakıyorum da kekemelik gitmemiş?" Büyük olan dalga geçtikten sonra park alanına doğru yürümeye başladı.
Arkasından ise genç olan gelmedi çünkü aklına onun nekadar büyük olduğu gelmişti.
"Jeong.. o 26 ve sen daha 20 olmana aylar var.. kendine gel.."
"Mantık olarak 19 yaşındasın ama evet senden cidden büyükmüş." Arkasından duyduğu ses ile arkaya baktı.
"Selam seungmin..." Seungmin onu baştan aşağıya suzmus ve gülümseyerek sarılmıştı.
"Üzülme jeong, aşkın yaşı da cinsiyeti yoktur ki." Her nekadar jeongin de öyle düşünse üzülmekten kendini alamıyordu..
Az ilerden gelen abisi ve Minho ağabeyi ile ikisi de birbirine bakmıştı.
"Hmm jeong? Yoksa bahsettiğin bu m-" jeongin hızlıca onun ağzını kapatmış ve belli etmeden kafasını salladı.
"Jeongin? arkadaşının ağzını neden kapatıyorsun?" Hala seungminin ağzını tuttuğunu fark edince hızlıca bırakmış ve gülümsemişti.
"Chan,Düğünde alkol olacak mı? Yanımızda çocuklar var dikkatli olmalıyız." Minho gülerek önünde ona şaşkınca bakan iki kişiye baktı.
"Olacak, merak etme onlar başlarının çaresine bakarlar."
____"Ağabey bize laf söylerken kendin sarhoş oldun ." Jeongin gülerek sarhoş olduğu belli olan adama konuştu, kendisi Chan ve seungminin nerede olduğunu bilmiyordu sadece Minho ona 'sana ben sahip çıkacağım ' dediği için onla duruyordu.
"Evet öyle oldu bir bakımdan hm." Minho bir anda ayağa kalkıp yanında olan çocuğu bileğinden sürükleyerek dışarı çıkarmıştı.
"Kusacak misin ağabe-" Minho elini çocuğun beline sardı ve alnını onun alni ile birleştirdi.
"birşey söylemek istiyorum." Jeongin ona bakarken ellerini onun yanaklarına çıkardı.
"Ben insanlara göre herşeyim bazen büyük biriyim, bazen aptal yada hoşlandıkları kişi oluyorum ama ben senin için başka bir şekilde herşey olmak istiyorum. Büyüğün, aptalın yada hoşlandığın kişi olmak istiyorum.. benim tek aşkım olan senin tek aşkı olabilir miyim?"
Jeongin gozlerinden akan yaşlar ile ona baktı karşısındaki adama.
"Oluru-"
"Jisung."
_______________________________________
Selamlar, herşey öyle kolay olacak değil ya? Bu kitap olacak diye düşünüyorum umarım beğenirsiniz ★ bugün yayınlayacağım yani 9 Kasım oraya göre 10 Kasım ama.
Peterwtf kitabıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
If That Were Me// Jeongho
FanfictionJeongin,abisinin Arkadaşı olan Lee Minho'nun tavırları ve Kibarlığı nedeni ile ondan hoşlanmaya başlamıştı. fakat nekadar acı çekeceğini bilmeden *✭˚・゚✧*・*✭˚・゚✧*・*✭˚・゚✧*・*✭˚・゚✧ "Ben insanlara göre herşeyim bazen büyük biriyim, bazen aptal yada hoş...