Multide Ben Tanışma

432 12 0
                                    

Lise dönemi bittikten sonra yeni bir okul dönemine atıdık.Yeni okul ,yeni arkadaşlar, yeni hocalar.Acaba bu kadar kişiyi okula nasıl adapte olacaktık.Neyse kalabalık bir salon ve en kötüsü bu kadar kişiyle nasıl kaynaşacak olmamdı.
Neyse 1-2 hafta geçti.Sınıfta bir kaç kız topluğu arasında kavga çıkmıştı heralde kıyafet olayından çıkmış olmali.Neyse bende dahil 4 erkek ayırmaya gidince arada bizde suratımıza tırnak çizikleri yedik.En sonunda zoru başardık,ayırmıştık.Sonra herkez kendi oturacagı sıranın yanına gitmişti.Ben ise hala kimlerle arkadaşlık yapacagımı düsünüyordum.Okulda tanıdığım tek kişi Kuzenim olan Rüzgardı.Ders bitince çıkışta Rüzgarda bize geleceği için beraber benim aramla gittik.Evde konuşuyorduk.
Sordum:

Okulda ilk günün nasıl geçti ??
Nasıl geçsin güzeldi bizim sınıfta çok güzel kızlar vardı onlarla falan kaynaştık Demirle.
İyiymiş bizim sınıfada daha ilk günden olay çıktı kızlar birbirine girdiler.
OoO neler oldu anlat
Galiba kıyafet yüzünden çıktı kavga
Daha ilk günden bu kadar problem yaratacak ne olabilir ki.Neyse böyle oldu ben odama gidip yatacağım yarın sabah bekle beraber gidelim.
Tamam

Sabah yine bir alarm sesi ve yine okul yolu gözüktü.Ben alarm sesiyle uyanabilirim ama Rüzgar asla uyanamaz Rüzgar uykuyu çok sever bu yüzden çok üşengeç.Ben gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra gidip kuzeni kaldıracağım sabah sabah hiç çekilmiyor.Kaldırdım hiç kahvaltı yapmadan Atladık arabaya.Okula geldik.Tam kapıdan içeri girerken.Kızın biri arabaya çarptı.İndik baktık ki arabanı arka tanpon çökmüş aşağı.Birden sinirlenip bağırdım biraz dikkatli kullansana diye çıkıştım kıza.Sonra fazla uzatmadan servisi aradım gelip aldılar.Neyse okuldan içeri girdim.Dogru sınıfa gittim.Bir de ne olsun.

Diger bolum daha eglenceli

BİRİ OKUL MU DEDİ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin