𝐕ienna: Queen of Vengeance

2 0 0
                                    

𝗧𝗵𝗲 𝗮𝗶𝗿 𝗵𝘂𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗮𝘃𝘆 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗰𝗲𝗻𝘁 𝗼𝗳 𝗷𝗲𝘁 𝗳𝘂𝗲𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗶𝘀𝘁𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗵𝗿𝘂𝗺 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗶𝘁𝘆, 𝗮 𝘀𝘁𝗮𝗿𝗸 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝘀𝘁 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗾𝘂𝗶𝗲𝘁 𝘀𝗼𝗹𝗶𝘁𝘂𝗱𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗿𝗶𝘃𝗮𝘁𝗲 𝗷𝗲𝘁 𝘀𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗱 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗱𝗶𝘀𝗲𝗺𝗯𝗮𝗿𝗸𝗲𝗱 𝗳𝗿𝗼𝗺. 

𝗩𝗶𝗲𝗻𝗻𝗮 𝗝𝘂𝗹𝗶𝗲𝘁 𝗩𝗲𝘀𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶𝗻𝗲, 𝗮 𝗻𝗮𝗺𝗲 𝘄𝗵𝗶𝘀𝗽𝗲𝗿𝗲𝗱 𝗶𝗻 𝗵𝘂𝘀𝗵𝗲𝗱 𝘁𝗼𝗻𝗲𝘀 𝗮𝗺𝗼𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗲𝗹𝗶𝘁𝗲, 𝘀𝘁𝗼𝗼𝗱 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗮𝗿𝗺𝗮𝗰, 𝗵𝗲𝗿 𝗴𝗮𝘇𝗲 𝗳𝗶𝘅𝗲𝗱 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗶𝗺𝗽𝗼𝘀𝗶𝗻𝗴 𝗴𝗹𝗮𝘀𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘁𝗲𝗲𝗹 𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗹𝗼𝗼𝗺𝗲𝗱 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝗵𝗲𝗿. 

𝗧𝗵𝗲 𝗘𝗹𝗶𝘁𝗲 𝗜𝗻𝘃𝗲𝘀𝘁𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗕𝗮𝗻𝗸, 𝗮 𝗺𝗼𝗻𝘂𝗺𝗲𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗪𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝘀 𝗳𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆'𝘀 𝘄𝗲𝗮𝗹𝘁𝗵 𝗮𝗻𝗱 𝗽𝗼𝘄𝗲𝗿, 𝘄𝗮𝘀 𝗻𝗼𝘄 𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗮𝗿𝗴𝗲𝘁.𝗛𝗲𝗿 𝗵𝗲𝗮𝗿𝘁, 𝗮 𝗰𝗹𝗲𝗻𝗰𝗵𝗲𝗱 𝗳𝗶𝘀𝘁 𝗼𝗳 𝗳𝘂𝗿𝘆, 𝗽𝗼𝘂𝗻𝗱𝗲𝗱 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻𝘀𝘁 𝗵𝗲𝗿 𝗿𝗶𝗯𝘀. 𝗙𝗼𝗿 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀, 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗲𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗼𝗳 𝗵𝗲𝗿 𝗳𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆'𝘀 𝗹𝗲𝗴𝗮𝗰𝘆 𝗵𝗮𝗱 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝗮 𝗯𝘂𝗿𝗱𝗲𝗻 𝘀𝗵𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗿𝗶𝗲𝗱, 𝗮 𝗯𝗶𝘁𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗮𝘀𝘁𝗲 𝗼𝗳 𝗯𝗲𝘁𝗿𝗮𝘆𝗮𝗹 𝗲𝘁𝗰𝗵𝗲𝗱 𝗶𝗻 𝗵𝗲𝗿 𝘀𝗼𝘂𝗹. 



𝗧𝗵𝗲 𝗪𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝘀, 𝗮 𝗳𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆 𝗻𝗼𝘁𝗼𝗿𝗶𝗼𝘂𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗿𝘂𝘁𝗵𝗹𝗲𝘀𝘀 𝗯𝘂𝘀𝗶𝗻𝗲𝘀𝘀 𝘁𝗮𝗰𝘁𝗶𝗰𝘀, 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗮𝗿𝗰𝗵𝗶𝘁𝗲𝗰𝘁𝘀 𝗼𝗳 𝗵𝗲𝗿 𝗳𝗮𝘁𝗵𝗲𝗿'𝘀 𝗿𝘂𝗶𝗻, 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗲𝘀 𝘄𝗵𝗼 𝗵𝗮𝗱 𝘀𝗵𝗮𝘁𝘁𝗲𝗿𝗲𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗲𝗺𝗽𝗶𝗿𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗹𝗲𝗳𝘁 𝗵𝗶𝗺 𝗮 𝘀𝗵𝗲𝗹𝗹 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗮𝗻 𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗰𝗲 𝘄𝗮𝘀.𝗛𝗲𝗿 𝗳𝗮𝘁𝗵𝗲𝗿, 𝗮 𝗺𝗮𝘀𝘁𝗲𝗿 𝗺𝗮𝗻𝗶𝗽𝘂𝗹𝗮𝘁𝗼𝗿, 𝗵𝗮𝗱 𝗶𝗻𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗶𝗻 𝗵𝗲𝗿 𝗮 𝗿𝘂𝘁𝗵𝗹𝗲𝘀𝘀 𝗱𝗲𝘁𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 𝘁𝗼 𝗿𝗲𝗰𝗹𝗮𝗶𝗺 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁𝗳𝘂𝗹𝗹𝘆 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿𝘀. 𝗛𝗲 𝗵𝗮𝗱 𝘁𝗿𝗮𝗶𝗻𝗲𝗱 𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗲𝗮𝗽𝗼𝗻, 𝗮 𝗰𝘂𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗻𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗵𝗹𝗲𝘀𝘀 𝘀𝘁𝗿𝗮𝘁𝗲𝗴𝗶𝘀𝘁, 𝗮 𝗰𝗵𝗲𝘀𝘀 𝗽𝗹𝗮𝘆𝗲𝗿 𝗶𝗻 𝗮 𝗴𝗮𝗺𝗲 𝗼𝗳 𝗽𝗼𝘄𝗲𝗿 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗸𝗲𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗻𝗼𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗹𝗲𝘀𝘀 𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴.𝗩𝗶𝗲𝗻𝗻𝗮'𝘀 𝗮𝗿𝗿𝗶𝘃𝗮𝗹 𝗮𝘁 𝗧𝗵𝗲 𝗘𝗹𝗶𝘁𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗰𝗹𝗶𝗺𝗯𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗼𝗿𝗽𝗼𝗿𝗮𝘁𝗲 𝗹𝗮𝗱𝗱𝗲𝗿; 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗱𝗶𝘀𝗺𝗮𝗻𝘁𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗶𝘁. 



 𝗛𝗲𝗿 𝘀𝗹𝗲𝗲𝗸 𝗯𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗱𝗿𝗲𝘀𝘀, 𝗮 𝘀𝗲𝗰𝗼𝗻𝗱 𝘀𝗸𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗰𝗹𝘂𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗵𝗲𝗿 𝘀𝗰𝘂𝗹𝗽𝘁𝗲𝗱 𝗳𝗶𝗴𝘂𝗿𝗲, 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗼𝗳 𝗽𝗼𝘄𝗲𝗿, 𝗮 𝘀𝗶𝗹𝗲𝗻𝘁 𝗱𝗲𝗰𝗹𝗮𝗿𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗼𝗳 𝘄𝗮𝗿. 𝗛𝗲𝗿 𝗯𝗲𝗮𝘂𝘁𝘆, 𝗵𝗼𝗻𝗲𝗱 𝗯𝘆 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀 𝗼𝗳 𝗿𝗶𝗴𝗼𝗿𝗼𝘂𝘀 𝘁𝗿𝗮𝗶𝗻𝗶𝗻𝗴, 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝘄𝗲𝗮𝗽𝗼𝗻, 𝗮 𝘁𝗼𝗼𝗹 𝗼𝗳 𝗺𝗮𝗻𝗶𝗽𝘂𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻. 𝗦𝗵𝗲 𝘂𝘀𝗲𝗱 𝗵𝗲𝗿 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘃𝘂𝗹𝗻𝗲𝗿𝗮𝗯𝗶𝗹𝗶𝘁𝘆 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘀𝘂𝗿𝗴𝗶𝗰𝗮𝗹 𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝘀𝗶𝗼𝗻, 𝗸𝗻𝗼𝘄𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗼𝘀𝘁 𝗲𝗳𝗳𝗲𝗰𝘁𝗶𝘃𝗲 𝘄𝗲𝗮𝗽𝗼𝗻𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗼𝘀𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝘂𝗻𝘀𝗲𝗲𝗻.𝗔𝘀 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗲𝗽𝗽𝗲𝗱 𝗶𝗻𝘀𝗶𝗱𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗮𝗻𝗸, 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗼𝗹𝗶𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗺𝗮𝗿𝗯𝗹𝗲 𝗳𝗹𝗼𝗼𝗿𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝘂𝘀𝗵𝗲𝗱 𝘄𝗵𝗶𝘀𝗽𝗲𝗿𝘀 𝗼𝗳 𝗽𝗼𝘄𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘀𝘂𝗿𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱𝗲𝗱 𝗵𝗲𝗿 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝗳𝗮𝗺𝗶𝗹𝗶𝗮𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝗮𝗹𝗶𝗲𝗻. 𝗦𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝗴𝗵𝗼𝘀𝘁, 𝗮 𝗽𝗵𝗮𝗻𝘁𝗼𝗺 𝗺𝗼𝘃𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗿𝗼𝘂𝗴𝗵 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗼𝗳 𝘄𝗲𝗮𝗹𝘁𝗵 𝗮𝗻𝗱 𝗽𝗿𝗶𝘃𝗶𝗹𝗲𝗴𝗲, 𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗿𝘂𝗲 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗵𝗶𝗱𝗱𝗲𝗻 𝗯𝗲𝗵𝗶𝗻𝗱 𝗮 𝗺𝗮𝘀𝗸 𝗼𝗳 𝗮𝗺𝗯𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻.

Queen of ManipulationWhere stories live. Discover now