Rozdział 2

140 8 0
                                    

Reszty wam nie nie chciałam opowiedzieć.

W pokoju...

Byłam zajęta pisaniem w pamiętniku. Nagle, przyszedł Lloyd. 

Lloyd : Mogę wejść???

Ja : Tak wejć.

Lloyd : Eleno. Już od początku chciałem ci to powiedzieć. Bardzo mi się podobasz... Chcesz być moją dziewczyną

Omg! Lloyd się we mnie zakochał! Tak w ogóle. Ja to samo czuje co on. Miałam powiedzieć "Tak" ale mnie pocałował! Pocałunek nie był długi. Serce mi biło jak szalone.

Ja : No cóż... Wygląda na to, że tak!

Obaj się zaśmialiśmy. Pocałował mnie i porzegnał się. Zasnęłam. Ale nagle jakaś muzyka zadydniła i Chen mówił, że bitwa się zaczęła. Walczyłam z siostrą. Gdy mnie zobaczyła przytuliła mnie. 

Sky : Eleno! Czy to ty?

Ja : Tak. Nie poznajesz mnie?

Odebrałam jej ostrze i przegrała. Było mi jej trochę żal. Kai to normalnie krzyczal ''Nieeeee!!!". 

Poszłam zjeść z Lloyd'em, Jay'em, Cole'm, Kai'em i Senseiem. Byłam obolała, że zrobiłam jej to.

Ja : Idę do pokoju...

Pobiegłam i popłakałam się a Lloyd pobiegł za mną. Zatrzymałam się i powiedziałam 

Ja : Lloyd! Odejdź! Ty nic nie wiesz o mnie i o Skylar!

Lloyd ; Ale wiem, że mnie kochasz.

I pocałował mnie przy wszystkich. Było mi wstyd więc pobiegłam do pokoju. Zamknęłam się a Jenny, Mary, Valentina i Tatiana. One wiedzą co czuje bo to moje przyjaciółki. 

Mary ma moc światła, Tatiana głębokiej myśli ( czyli wie co będzie w przyszłości) a Valentina... Ona... Oh nie mogę powiedzieć bo jestem zmęczona... Zieew... Dobranoc!

Ninjago : Moja historiaWhere stories live. Discover now