Velký den

197 14 5
                                    

Byla jsem strašně nervózní. Už dnes. Ten velký den,kterého jsem se nemohla dočkat. A teď je tady a já jsem nervózní jako pes. Tak klídek Terry, nehysterči.. Je to jenom svatba. Jo jenomže tvoje svatba ty blbko. 

Panebože já mám strach. Co když na těch debilně vysokejch podpatcích zakopnu a rozmáznu se tam před těmi hosty.. Sakra,ještě navíc novináři a určitě nějací blázniví fanoušci..

Někdy je vážně na nic být přítelkyní někoho slavného. Ahh a jsme zase u toho.. Za chvilku už nebudu jen přítelkyně, ale jeho žena,manželka,vdaná paní. Paní Terry Sykes.

Každou chvíli přijde moje nejlepší kamarádka a pokrevní sestra Christine, aby mi namalovala nějaký ucházející ksicht. A samozřejmě nějak zkrotila vlasy. Navíc jí musím-ano vážně musím- něco říct. Ach, ta se zlbázní.

Najednou mi nějaký mrzák zakryl oči a pozměněným hlasem řekl ,,Nazdaar,Fantomas je doma"

,,Chris! Já vim že seš to ty."

,,Jakto že mě vždycky poznáš?!"

,,Protože žádnej jinej debil tohle nedělá." zavrčela jsem.

,,Jsi zas příjemná jak moje matka.. Jdeme kouřit?"

,,Já..já nemůžu.." Christ se na mě nechápavě koukala, a tak jsem se snažila jí to vysvětlit, ale nedokázala jsem to vyslovit. ,,Víš já..Já..jsem-"

,,Ticho,tak pojď na balkon, já si zapálim a řekneš mi to jo ?"

Na balkoně si Chris zapálila a já hned začala mluvit. Kdybych nezačala hned,nedokopala bych se k tomu. ,,Jsem těhotná." Ouha,málem se zadusila kouřem..

,,Cože jsi?"

,,Těhotná.."

,,Jakože s Olim?"

,,Ne ty blbko,přiběhl Edward Cullen a oplodnil mě. Samozřejmě že s Olim."

,,Kdy? Proč? Jak? Nebo ne, raději mi to neřikej."

,,Jsem ve druhym měsíci.." oznámila jsem jí.

,,On o tom ví?"

,,Ne,teprve mu to chci říct."

Christ si zapálila další cigaretu a pak jsme se vrhly na úpravu. Měly jsme co dělat aby jsme to stihly,ale zvládly jsme to. Nasoukala jsem se do šatů a snažila se nějak uklidnit. Sedly jsme do auta, Chris řídila. Divím se, že jsme to přežily,jezdí jako prase. Když jsme byly na místě, co nejrychleji jsem zalezla  do našeho úkrytu, aby mě nikdo neviděl,vešla do přízemí a zastavila se. Počkám tady a Christine zatím dojde oznámit že jsme tu a můžeme začít.

Nedokážu popsat jak jsem nervózní. Po chvilce se spustila hudba- to byl signál že mám jít. Došla jsem ke skleněným otevřeným dveřím a prohlédla si osazenstvo. Páni,tolik lidí..

Potom jsem pohlédla na Olivera. Mého Olivera, se kterým čekám miminko,kterého si za okamžik vezmu za muže.

Pomalu jsem vyšla a vzpomínala jak mě uprostřed koncertu požádal o ruku.. Jak fanoušci křičeli a tleskali nadšením.Miluji ho z celého srdce. Nikoho lepšího jsem si nemohla přát.

Už jsem byla pouhý krok od Oliho a málem se mi zastavilo srdce. Společně jsme došli k oddávajícímu, odříkali si ty svoje bláboly a já čekala na chvíli, kdy můžu říct to jedno prosté slovo.

,,Terry Williams, berete si zde přítomného Olivera Scotta Sykese za muže? Slibujete že spolu budete v nemoci i ve zdraví,dokud vás smrt nerozdělí ?"

,,Ano!" vyhrkla jsem. Potom jsem se začervenala, pár hostů se zasmálo a Oli taky.

,,Olivere Scotte Sykesi, berete si zde přítomnou Terry Williamsovou za ženu? Slibujete že spolu budete v dobrém i zlém,v nemoci i ve zdraví dokud vás smrt nerozdělí?"

,,Ano." pronesl s dokonalým úsměvem na rtech.

Po té jsme si vyměnili prstýnky a dali první manželský polibek. Hosté se zvedali ze židlí a tleskali jako o život. Byla jsem dojatá. A co jsem tak vypozorovala, nebyla jsem sama. Máma taky natahovala, dokonce i Christine. Viděla jsem jí jak si utírá nudli do kapesníku a pak si tím samým kapesníkem utřela i oči. Dobytek.

Začali se k nám hrnout gratulanti a kdes cosi. Když nás nechali na chvíli na pokoji a uvolnil se prostor na parketu, přišel čas na novomanželský tanec. Hrála nám pomalá,krásná a dokonale romantická písnička, tak jsem si opřela hlavu o Oliho hruď a konečně se uvolnila.

,,Terr,miluju tě."

,,I já tě miluju Olivere."

,,Paní Terry Sykes.." chytl mě za bradu a políbil.

,,Oli.. Měla bych ti něco říct.."

,,Povídej lásko."

,,Budeš táta..." Po téhle větě se zasekl,přestal tančit a jen se na mě koukal. No ,,koukal", prostě na mě poulil oči. Ruku mi velice jemně položil na břicho a podezřele se mu zaleskly oči.

,,Jak dlouho?" zeptal se tiše.

,,Jsou nám teprve dva měsíce."

Opět mě políbil a když se odtáhl,vyskočil do vzduchu a vykřikl ,,Já budu táta! Lidi slyšeli jste to ? Já budu táta!" Začal skákat jako srnka a každému hrdě oznámil že bude táta.

Miluji ho,on je můj život.. A miluji i NAŠE ještě nenarozené děťátko..



Jsem tu s první jednodílovkou :) Snad se vám líbila a snad to není přehnaně sladké :D :)

Jestli chcete někdo jednodílovku speciálně pro vás stačí říct s kým :)

S láskou vaše Chrissttine xx 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 17, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Short Stories (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat