"Ben Seni Hep Bekliycem''

84 4 0
                                    

Bir gün aklına geleceğim. Ve o zaman arayıpta bulamayacaksın. O zaman farkına varıpta tutunamayacaksın. Birdaha sevemeyeceksin , kahrolacaksın , üzüntüden çökeceksin. Işte o zaman çıkacam karşına ,yanında olmak için.  Ama sen birdaha iteceksin ,birdaha kıracaksın gururumu , birdaha tersleyeceksin . Çok kızacam sana çok,  ama vazgeçmiycem. Hep bekliycem her zaman yaptığım gibi . Her geçtiğim sokakta aklıma geleceksin , ufaktan gülümsüycem gözlerim dolacak biraz ama üzülsem bile içime atıcam tıpkı seni sevdiğim gibi... O bir gün  varya o günü çok istiyorum hemen gelsin sen gel , duygularım ve benliğim . Bol bol çekildiğimiz fotoğraflara bakacağım . Göz kırpamayışımı çok seviyordun ya hani beni gizlice çektiğin videomuzu izleyeceğim her sabah.. Hep beni aramanı bekleyeceğim.Gün gelir sesimi özlersin belki ararsın diye. Biliyor musun ? Gönlümü almak için bana getirdiğin gül hala duruyor . Seni her andığım da sarılmış gibi kalbinin ritmi gelecek kulaklarıma önce bir çınlatıcaksın ruhumu sonra alıp gideceksin ben bekliycem orda seni . O bana gülü  verirken dolan gözlerinden akan gözyaşlarını sileceğim. Bir buse konacak yanağına sanki eviymiş gibi... Gözlerim israr edecek gözlerini  ve ben o zaman seni sevdiğimi gözlerine bakarak birdaha söyleyeceğim.Ellerini tutacağım son birkez olsa bile . Bekliycem Adam Ben Seni Hep Bekliycem ..
                                Ve Ben Seni ;
                             Hep Bekleyeceğimi
                               Söylediğim İçin
                                  Herdefasında
                                     GİTTİN ! .

KALBİM ' İN KİTABISINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin