Carter
Ma simteam euforic dupa sarutlul care nu credeam ca o sa se intample nu stiu ce ma facut dupa atatea luni din Septembrie fata asta ma inebunit dar nu stiu de ce la ales pe Zack deoarece el este un profitor si nu se gandeste altora si cred ca eu as pretuio mai mult pentru ceea ce gandeste si pentru personalitatea ei nu doar pt aspectul fizic.Cred ca pana la urma m-am..... inrdagostit de ea si sper ca sarutul nu a fost o greseala.Mama ce greu este sa recunosti...
Zack
M-am intors de pe partie si vroiam sa vb cu Niro dar cand am intrat intat in camera nu am gasit imaginea la care ma asteptam.
-He,ce faceti? spun eu putin socat.
-Aaaa... doar il ajutam cu nasul. spun eu panicat stergandu-ma cata la ochi si ridicandu-ma de pe podea.
-Aa credeam altceva,Betty hai sa il cautam pe Niro. spun eu vrand sa n o mai vad pe Betty langa Carter si putin dezamagit
Betty
Am vazut in ochii lui Zack dezamagirea el venind spre mine si traganduma putin fortat de mana luandu-ma de langa Carter cand am ajuns in dreptul usi i-am tras o ultima privire lui Carter si am vazut in ochii lui sinceri ca nu a fost doar un simplu sarut.
Noah
M-am trezit din somn pentru ca am avut un vis ciudat cum ca eu si ADAM eram din nou impreuna si eram fericiti si cred ca asta a fost al dolea lucru care ma trezit la realitate iar primul a fost zgomotul facut de usa camerei lui Carter.Am mers la baie facand un dus si dupaia am mers sa vad unde sunt ceilalti.Am mers in camera lui Carter dar nu era nimeni si i-am dat un mesaj lui Cariba de pe telefonul meu iar ea mi-a raspuns ca sunt la Adam in camera.
Stateam in fata usi si stiam ca nu este un lucru bun ca intru dar am zis sa nu las un baiat sa imi strice buna dispozirie.
-Bunaaa populatie.spun eu uitanduma la toata gasca ce era in camera lui Adam si incepand sa intru in camera cu pasi marunti.
-Ce bine ca ai venit si tu si ca te-ai trezit, ai visat ceva frumos?Dand curioasa din sprancene.
-Da nici nu ai idee.spun eu asezanduma pe jos.
Adam
Stateam toti linistiti vorbeam diferite chesti si ne intrebam ce sa jucam sa ne treaca plictiseala cand deodata se simte prezenta unei persoane aceasta era Ea stand in dreptul usi cu o fata putin somnoroasa dar ca intodeauna la fel de frumoasa.
Il aud pe Josh zicand sa jucam adevar si provocare.Cu toti au parut incantati de aceasta idee poate si eu sperand sa rezolv o data si o data problema cu Noah.Niro a gasit o sicla toti ne-am pus intrun cerc eu stateam langa Josh si Zack iar Noah era chiar in fata mea si eu ma uitam ca un prost la ea iar ea intodeauna imi evita privirea.As vrea sa vorbesc cu ea si sa ii zic ca imi pare rau ca ne-am despartit si ca de la despatirea de ea am luato razna eram todeauna obisnuit sa o am langa mine dar vreau sa ii spun cat de dor imi este de ea.
-Am hai sa jucam adevar si provocareee ,zice Niro incantat
-Ok hai ,spun eu oarecum plictisit ,iar toti au fost de acord
Ne punem toti in cerc ,eu stand langa Josh si Zack
-Hai ca incep eu ,fricosilor,sconcsilor ,spune Josh punandmana pe sticla si invartind'o