PART 1

5 0 0
                                    


მდებარეობა: ქალაქის მოედანი, სადაც ორივე ოჯახი შეკრებილია.

ოლივია: გიორგი, უნდა ვისაუბროთ იმ პრობლემაზე, რაც ბოლო დროს ჩვენს შორის მოხდა.

გიორგი: რა პრობლემაზე საუბრობთ? ჩვენმა ოჯახმა ვერ გაამართლა, როცა თქვენი ძმა გააყოლა საქონელს.

ოლივია: მაგრამ თქვენი ოჯახი ყოველთვის ამგვარად იქცევა. თქვენ ხშირად გაწვდით ჩვენს ნაკვეთებს.

გიორგა: ეს სულაც არ არის სწორი. ჩვენ ხომ არ გვაქვს გაწვდილი ნაკვეთები! უბრალოდ ჩვენ ერთმანეთს ვხმარობთ.

ოლივია: მაგრამ თქვენგან ყოველთვის იმედები გვაქვს, რომ ყველაფერი კარგად იქნება. როცა ვსაუბრობთ, უნდა იყოს სამართლიანობა.

გიორგი: და თქვენ რისი იმედი გაქვთ? რომ თქვენი მოთხოვნები არასოდეს დასრულდება? თქვენმა ოჯახმა უფრო მეტი პასუხისმგებლობა უნდა აიღოს

ოლივია: ამით ვერ მივაღწევთ შედეგს. რომ მივაღწიოთ შეთანხმებას, უნდა შევხვდეთ და ერთმანეთის მოსაზრებები გავიგოთ.

გიორგი: მართალია, თამარ. შეიძლება თუ არა, რომ მომავალ კვირაში შევხვდეთ და ეს ყველაფერი განვიხილოთ?

ოლივია: ამისათვის მზად ვარ. იმედი მაქვს, რომ ჩვენი საუბარი მდგომარეობას შეამსუბუქებს.

გიორგი: კარგი, შევთანხმდეთ. მხოლოდ ერთად შეგვიძლია პრობლემა გავარკვიოთ.

GIORGSI POW
მაფიის ბოსი, სახელად გიორგი, აღიარებული იყო როგორც ქალაქის ქვეშეთის უკანასკნელი სერიფი. მისი სახელის შიში გადამდები იყო. გიორგი არამხოლოდ ძლიერი ლიდერი იყო, არამედ საშინელი სტრატეგიც.

მისი გზა ძალაუფლებაში მარტივი არ იყო. დაბალმა წარმოშობამ და ტრანსპორტის ბიზნესში დაწყება მას სწრაფად მიიყვანა კრიმინალურ სამყაროში. ათწლეულების განმავლობაში მან მოიპოვა ფული და გავლენა, დაამყარა კავშირები სამართალდამცავებთან და პოლიტიკოსებთან.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

შემიყვარდაააა🤤🌸Where stories live. Discover now