Porológus

56 4 2
                                    

A nevem : Amelia Kenses 19 éves lettem ma ,mivel ,hogy augusztus 15 én születtem. A hajam színe fekete és göndör a hátam közepéig ér. A böröm színe pedig egy kicsit barnás. A szemeim színe kékes zöld, mint anyunak Alisa Kensesnek. A testalkatom mint egy átlagos csajnak. Magasságom 165 cm ,jó nem vagyok egy magas de nekem pont jó. Most éppen pakolok be a borondombe ,mivel anyájék el visznek egy erdőbe egy szép kis faházba. Mindig erre a helyre visznek ,amikor szülinapom van ,ez már hagyomány nálunk.

Na de anyukám Alisa Kenses ,ő egy nagyon csinos nő. 40 éves és szőkésbarna haja van a hátáig ér neki és zöldes kékes szeme.

Apu Davied Kanses ő is 40 éves és nagyon jól tartja magát korához képest. Fekete tüsis haja van ,kék szeme ,borostás arca és egy kicsit ki van dolgozzva a felső teste. Apu ügyvéd ,anyu pedig körmös.

Testvérem az nincs egyke vagyok ,és ez jó nekem így. Éppen befejeztem a pakolast ,amikor meghallottam anyu hangját.

- Kicsim gyere indulnunk kell ! - amint meghallottam gyorsan a borondommel együtt lent is voltam már a nappaliban.

- Itt vagyok anya ! - mondtam és húztam magam után a borondom.

Ki mentünk a kocsihoz ,amint anya be zárta az ajtót, addig apa be pakolta a csomagokat. Be is szálltunk ,majd el is indultunk. Los Angeles másik végében élünk mi hárman. Be dugtam a fülemet és be kapcsoltam a kedvenc zenémet ,eminemet hallgattam és közben pihentetem a szemeimet.

Mivel 2 órás az út ezért gondoltam relaxálok egy picit amíg meg érkezünk a helyszínre. Bár ne tettem volna, ugyan is abban a pillanatban le sodrodtunk az útról és onnéttol képszakadás....

Ez lenne az új könyvem! Remélem tetszik nektek ! Vajon Amelia újra láthatja a szűleit ?! Nos ez majd a folytatásban derül ki !!

Mostoha tesomba Szeretve!Where stories live. Discover now