GÜNLÜK

28 1 0
                                    

Uzun suredir gunluk yazamadigimi biliyorum ama elimde degil cezalandirildim mahkum edildim resmen annem iste olanlar soyle basladi.

Sabah annem ile biraz tartistik surekli gunluk yazdigimi soyledi derslerimle hic ilgilenmedigimi sarki yazmaya dadandigimdan bahsetti bende ona ozgur olup belirli bir yasa geldigimi soyleyince belili bir yasa gelmen her seyi yapabilecegin anlamina gelmiyor dedi bende sen benim bir yazar olmamı engelliyorsun ben resmen sana anlatamadigim seyleri gunlugume anlatamiyorum diyince sen benim ne yasadigimi bilmiyorsun dedi bende sertce sen oyle san babamdan bosandin ama cok pismansin resmen her gece bana bunlari nasil anlatacagini dusunup agliyorsun ben her seyi biliyorum ha sen sormedan ben soyliyeyim bunlari nasil ogrendim biliyormusun resmen geceleri o kadar sessiz agliyorsun ki insan kulak misafiri olmadan duramiyor malesef dedim oda bana sert bir tokat atip sen ne curretle benim kapimi dinlersin dedi ben de ona bence bu kulak misafirligi olyi sana tanidik gelmis olmasi gerek dedim neden biliyormusunuz bir keresinde ben mutsuz odama gidince benim bir seyler karistirdigimi dusunup beni dinlemis tabiki duydugu tek sey okul odevleri hakkinda arkadasimla konusmam ben annemin beni dinledigini anlamistim zaten ama belli etmedim neyse devam edelim bunlari diyince annem bana hic bir sey diyemeden gitti . Sabah uyandigimda gunluk yazmak istedim ama gunlugum yoktu anneme sordum sakladigini soyledi iste uzun zamandan beri gunluk yazamamanin nedeni buydu ben annem işe gidince her yerden aradim ama bulamadim neyse macerali bir gun gecirdim ve sonunda annem gunlugumu verdi artik yazabiliyorum bazen diyorum ki TESEKKURLER ANNEMM...

Aslinda anneme karsi cok buyuk bir ilgim var ama bazen canimi cok sikiyor nedenide surekli gunluk yazmam ne garizi var acaba benim gunlugumle bu arada bugun gunlerden persembe yarin cuma yani cuma gunu sarki yarismasi var olamazz!! hic calismadik yani calistik ama yinede biraz daha calismamız gerek hemen kizlari aradim Anna'sından Sally'sine kadar herkes buradaydı hemen son tekrarlari yaptik essekler kadar calistik aksam oldugunda herkes eve gitti yatmadan once tabiki de dua ettik herbirimiz soylerken yanlislik yapmamak icin neyse herkese IYI GECELER...

SADECE KIZLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin