Europa wybuchła.
Moje DM'y na instagramie też.
Każdy chce wiedzieć czy sławny młody talent, obecnej piłki nożnej ma dziewczynę.A chuj ich to.
W tych czasach gdy jesteś kimś rozpoznawalnym ludzie chcą wiedzieć o tobie wszystko.
Dosłownie wszystko.
Zero prywatności i szacunku.Gdzie mieszkasz, jaki masz rozmiar buta, ile ważysz, jaką masz kurwa grupę krwi, o której idziesz spać, o której idziesz srać, a nawet jaki kolor majtek ubierasz najczęściej!
Czarne, a co?
Aczkolwiek biorąc pod uwagę to, że dziennikarze i osoby w internecie zaczęły interesować się Alex, to mam nadzieję, że ludzie którzy ją znają lub znali prywatnie zaczną sypać wszystkimi sprawami w jakich uczestniczyła, a to nie były drobne przewinienia.
Wracając do teraźniejszości, niespodziewanie do moich drzwi zadzwonił dzwonek.
Rodziców nie ma w domu więc ja muszę sprawdzić kto to.Wstaje z łóżka i kieruje się w stronę drzwi, spoglądam przez judasza na korytarz i nie wierzę własnym oczom.
Pau Cubarsi w stroju banana!
Żart.
Jest to Pau ale bez stroju banana, a szkoda.Otwieram mu, a ten nagle rzuca się na mnie zamykając mnie w mocnym uścisku.
—MUSIMY URATOWAĆ YAMALA Z RĄK TEJ WSTRĘTNEJ ŻMIJI.—krzyczy głośno odrywając się ode mnie.
—Spokojnie Pau, każdy wie, że to żmija ale to była jego decyzja. Mi też jest przykro ale trzeba się z tym pogodzić.—Mówię spokojnie próbując zachować w sobie wszystkie uczucia które akurat w tym momencie chcą ze mnie wyjść.
—Oj nie moja droga. Ja mam plan, a ty masz pomóc mi go zrealizować!—No kurwa jeszcze czego jakby mi było tego wszystkiego mało.—A wiesz dlaczego musisz mi pomóc? Bo znam twój sekret! Wiem, że Lamine ci się podoba! Ty mi pomożesz z planem, a ja ci pomogę wejść z nim w związek!—No chyba kurwa żart. Skąd on o tym wie.
—Ty jesteś jakiś pierdolnięty Cubarsi! Nie będę nawet wnikać skąd ty o tym wiesz bo czuję, że osoba która ma coś z tym wspólnego ma na imię Rosalia. Ale wiesz co? Pomogę ci, tylko musisz w tym momencie wyjawić mi swój szatański plan.— Nie wiedząc, że ten spisek zmieni moje życie o 180 stopni.
Rozdziały raczej będą krótkie i postaram się je wstawiać jakoś co 2 dni może nawet mniej.
CZYTASZ
Friendzone? • L.Y
Fanfiction„Friendzone - oznacza relację między dwojgiem osób, w której jedna z nich darzy drugą miłością, będąc jednocześnie traktowana przez drugą osobę wyłącznie jako przyjaciel." Przyjaciele są w życiu potrzebni. Bardzo potrzebni. Ale co jeśli mój przyjaci...