PART - 1

54 10 3
                                    

Nipui in her mek chu zo in fur khua a rawn in tan ta,ni sa tak thin chu chhum dum chhah tak in khuh in khua chu a thim ta khup mai ruah pawh a far tan ta,chhung tin te an puan pho seng in an che sup² a,tukverh te kalh tha in an in seng lut sup² a ruah chu a rawn baw hawk ta,in ring hman reng an awm lo, rin phak bak in a sur duh,chu tih lai erawh chuan tlangval pakhat hlei tling tak leh smart tak mai chuan car chhung ah muk zet in a car chu a khal  a khal a,a rilru chu a hmanhmawh hle ,a ni hi Kolkata atang a a hna zo rawn haw a ni in lam ah a nupui in a lo nghak mek bawk mahse chu chu a hmanhmawh chhan a ni lo a thu hriat thar vang a ni a speed chu an ti chak leh sauh a,kawngkawi lai tak ah chuan truck Lian deuh mai hian a rawn hnawl let ta pop mai le car chu kawnpui ah in bin phei pop² in truck pawh chuan kawng chhak lam lei chu a han su a,a khalh tu pa chuan truck hma darthlalang tauh keh in a dam chhuah a rinawm loh hle,car khalh tu tlangval erawh chu car atang rawn vak chhuak a mahse a thisen a hlauh hnem em a vang in nikhua a hre lo leh nghal a,vanneihthlak tak in motor rawn tlan a awm hlauh a chu ta Chuang te chuan ambulance call nghal in rei lo ah an lo thleng a ti chuan damdawiin lam ah an phur ta a.

Dr. NICOLASA POV:

Ka room a ka thuthlengah ka mawng ka hung chiah tih ah nurse pakhat lo kal in damlo serious deuh pahnih an rawn hruai thu min hrilh a,chauh pawh sawi lo in ka tho nghal a ka zui ve nghal zat a,dam lo te la va hmuh chuan thisen in a lo chiah piah nuai dun a,ka va pan vat a dr Mamuana lo awm ve bawk a a ni chuan "pakhat zawk hi chu chhan theih a ni tawh lo a nghawng ruk hi a dik tawh lo,thisen a hlauh hnem bawk si mahse theih tawp Han chhuah dun teh ang" tih pah in ka dar ah a rawn beng thak² a,ka rilru a hreawm nghal em²,hmanhmawh tak in operation room ah kan nawr lut nghal a,dam lo chu kan buaipui a,dam lo pakhat zawk a hmel kan hmuh chuan eng dang mah ka ti thei lo kan higher kal lai a rawn thar ta uar² mai mahse in thing harh vat in ka thil tih lai chu ka zawm leh nghal a,dr Mamuana sawi ang ngei in pakhat zawk chu kan chhan zo ta lo a chhungte biak dan tur kan ngaihtuah nghal a,dam lo pakhat zawk ka nunhlui a ka tan mi pawimawh tak lo ni thin chu ka thlir vung² a a hmel te chu a lo tha sawt tawh hle mai khabe hmul te lo nei tawh a patling tak a ni tawh,kan nunhlui hlimawm tak ni thin te chu ka ngaihtuah chhuak lo thei lo,chu tah ka dar ah hian min rawn beng thak a ka Phu deuh zawk dr Mamuana chuan "i hriat zawng a mi" a tia"ka school kal pui thin"tih ringawt in ka chhang a,"a chhungte I hria em?biak dan lo ngaihtuah la,chuan a thluak a chhe deuh hlek a a hriatna a hlauh maithei a ni"a rawn ti zawm nghal zat a,kei chuan chhang tawh lem lo in ka lu ka bu zeuh a,rilru a va kal thui ve le kan nunhlui te kha a theihnghil hi ka hlau a ni eng pawh chu ni se a va sawt lo em,ka phone chu phawrh in Nu Hmingi ti a ka save chu rei tak hnu ah ka call a "nu hming kei mah nicoa,hei Muanzualan accident a tawk hlauh mai a kan damdawiin ah a awm a in lo kal thei a ngem" ka ti a leh lam atang chuan thil ri sut² ka hria a nu Hmingi chuan "aw aw kan lo kal ang"hmanhmawh rilru zet rilru buai tak si chuan a rawn ti a call kan dah zui a kei chu ka room lam ah phei in,nunhlui liam hnu kohkir theih tawh si lo,chu dawn kir in ka thu a inchhung lam en chho in

FLASHBACK

Bathroom chep tak ah chuan mi pahnih chu in hnawh dun in an in hamp bawrh² a pakhat zawk chuan lo duh thawh deuh in pakhat zawk mawng chu a tham tawn2 a chu ve leh

NICOLASA : a chi loh in sum deuh teh(thaw hlawp² chuan a ti a)

MUANZUALA: ka theih lai hian chhuak ang(insum tih hriat tak chuan a ti ve leh nghal a)
An chhuak dun ta a in en in an nui suk a class lam an pan dun ta a,
A tuk lawk chu Muanzuala birthday a ni a, Nico chu bazar kawi in thil a lei a  ,a tuk a rawn nih chuan a ngai te in Muanzuala chuan Nico chu arawn hruai leh a school an thlen chuan room a lut lo in bathroom bawk an pan leh a,a pawi lo tawk vel thleng in an chhuak leh nghal a class ah chuan lut in Nico chuan Muanzuala chu Sana manto zet mai chu a birthday gift ah a pe a,zan arawn nih chuan Muanzuala birthday chu Muanzuala te villa ah lawm in an awm a an ri mum² hlawm a birthday boy ber chu a rui ber a,tu tih hriat loh hian room ah luh pui in khum ah chuan a mut tir a, Nicoa chu lo thleng in Muanzuala chu a zawng ru deuh a mahse a hmu zo lo a,midang chu zawt in an lo hre hlawm lo a,room vel a en kual a room pakhat a thawm ri rawn chhuak chu a hria a kawngkhar tlem in hawng deuh ah chuan a va bih a a thil hmuh set chuan a va Deng na em, Muanzuala leh hmeichhee pakhat a hmel hmuh theih loh chu lo in kiss in Muanzuala chuan a ngawng ah te a lo kiss a thawmhnaw mumal pawh a in bel tawh lo, Nicoa niang chu a rawn lum pup a a en ngai chu ala en reng tho mahse rei lo ah a muttui chuan a khawhmuh a rawn ti phe a a tuai thuak a a chhe sawn a kal pawh a kal mai thei lo a thil hmuh khan a ti n em a ni,mahse a theihtawp an chhuah a a kal thei ta hram a bathroom a lut in a hmai a phih sawk² a a chhuak a a haw tlang ngal a tu lem mah chuan an hmu lo,in a thlen chuan a room ah a tlang a khum ah mu in a phone chu a off ngal hmak a tha a tum a mahse a thei lo a thinlungna lutuk khan a tah tit maithei lo mahse a tah chu a chhuak em² tho si a hreawm a ti tak zet chu mi zan chuan chhing khat pawh a chhing lo..

END OD FLASHBACK

Ka thil ngaihtuah mai² chu ka la na zawk thei lawm le he feeling tawp hun hi a awm dawn lo nih hi,a ni chu hlim tak in a nun ahmang awm sia ti nge kei hian ka la vei em² mai le,kha h hun chhung kha a tawk zo lo em ni.
Ka kawngkhar lo in kik ri ah chuan ka har chhuak zawk a "lo lut rawh" nu hlimi chuan "Nico bawiha kan fapa chu eng nge a an a tun ah khawnge a awm?"a rawn ti lut nghal a,"nu hming inbei dai la serious lutuk a ni lo a mahse a hriatna hi a hlauh mai thei a ni,tun ah chuan ICU ah a awm mek a kan kal dawn em ni"ka ti a kan in zui nghal a,nu hmingin a fapa natna khum a mu an hmuh meuh chuan a rilru no lo chhuak in atap ta hawm² mai a,ni e a awm viau e Muanzuala hi nupui nei in in hrang chang tawh a ni a an in hmu khat tawh awm si a he tia han in hmuh leh si hi chuan nu rilru ah chuan a awm viau e,kei chu inthiar fihlim in haw ka tum ta a,gate ka pelh dawn ah chuan Muanzuala nupui Nunui chu tlangval pakhat bike atang lo chhuk in hospital lam chu a rawn pan a,kei chuan uluk tawk a lo en a ni pawh chuan min rawn melh ve reng a eng mah sawi lem lo chuan kan in kal pel ve leh mai a ka car ah chuan lut in kan thaw leh hak a Muanzuala ka khawngaihna leh ka huatna hi a in chhen awm e,ka car chu ti nung in in lam ka pan a.

______________________________________

RAWN RI NGAL POP² MAI A NGAIHNAWM VAK LO PAWN MIN LO HRETHIAM ULA NEXT CHU PANGAI DEUH IN LA LO TI TAWH ANG,CHAWP CHILH DEUH IN LA RAWN TI PUAT A.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 26 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ANOTHER UNIVERSE Where stories live. Discover now