• Prologue •

5 1 0
                                    

• Everly Potter •

Lana Del Rey - Born to Die
1:35 ───ㅇ───── 3:47
⇄ ◃◃ ♡ ▹▹ ↻

LEÍRÁSA: Tanuló| Avery Potter külső : |• Fekete hosszú haj• Zöld szem• Kedves arc• Vékony testalkat• Hosszú lábak• Smink• Stílusos öltözet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

LEÍRÁSA: Tanuló
| Avery Potter külső : |
• Fekete hosszú haj
• Zöld szem
• Kedves arc
• Vékony testalkat
• Hosszú lábak
• Smink
• Stílusos öltözet

| Avery Potter tulajdonságok: |
• Segítőkész
• Védelmező
• Kedves
• Ravasz
• Okos
• Rideg

| Avery Potter hobbik: |
• Zenehallgatás
• Esti séták
• Ékszer gyűjtés
• Rajz

• Draco Malfoy •

Cigarettes After Sex - Apocalypse
1:35 ───ㅇ───── 3:47
⇄ ◃◃ ♡ ▹▹ ↻

LEÍRÁSA: Tanuló/Halálfaló| Draco Malfoy külső: |• Hosszabb szőke haj• Vékony izmos testalkat• Szürkés-kék szem• Érzéketlen arc• Magas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

LEÍRÁSA: Tanuló/Halálfaló
| Draco Malfoy külső: |
• Hosszabb szőke haj
• Vékony izmos testalkat
• Szürkés-kék szem
• Érzéketlen arc
• Magas

| Draco Malfoy tulajdonságok: |
• Hűvös
• Védelmező
• Titokzatos
• Ambiciózus
• Okos
• Nyers

| Draco Malfoy hobbik: |
• Varázslás
• Gitározás
• Quidditch
• Ékszer gyűjtés

• Avaery Potter: •

- Izgulsz Eve? - Pillantott rám anya a visszapillantóból mosolyogva ahogyan a kocsival haladtunk az állomás felé.
-  Inkább félek. Sőt rettegek. Nem akarok a mardekárba kerülni.- Sóhajtok fel majd a kezemen megtámaszkodva nézek anyára hátha tud valami bíztatót mondani ami feldobja a kedvem. Persze várom az első évemet a Roxfortban mint minden elsőéves. De félek hogy melyik házba kerülök elvégre ez fogja eldönteni az égsz életemet. Ki nem rettegne.
- Pedig nem rossz hely. Sokat tanulhatsz onnan talán többet is mint a griffendélben vagy akármelyik másik házban. Hatalmas varázslók kerültek ki onnan Eve. Tudjuk ki is! Sőt Piton! Te is tudod hogy milyen ereje van annak a háznak.- Mosolyog rám anya hátrapillantva majd visszafordul az út felé.
- De anya én nem akarok halálfaló lenni!- Rázom meg a fejemet majd elkezdem a körmöm piszkálni.
- Ne piszkáld!- Rivall rám majd felsóhajt.- Kicsim a mardekár nem egyenlő a halálfalókkal. Vannak, de nem mindenki az. A mardekár az a ház ami a legtöbb sötétséggel bír így az egyik legerősebb ház is. Ha oda is kerülsz biztos lehetsz benne hogy egy napon hatalmas varázsló leszel. - Mosolyodik el ismét rendezve a vonásait a tükörbe nézve közben pedig befordul a parkolóba majd megállítja a kocsit és hátrafordul felém.- Minden felmenőd griffendéles volt ott van a Harry is. Nem fogsz a mardekárba kerülni, ezt a teszlegsüveg is tudja.- Simít végig a combomon majd kiszáll.- Gyere kicsim lekéssük a vonatot.- Biccent a fejével bíztatóan.
Nem mondom hogy jobban érzem magam de egy icike-picikét megnyugodtam. Elvégre igaza van. Az összes felmenőm Griffendéles kivéve egyet...
A nagypapámat Tom Riddle-t. Mindenki ismeri Tudjuk ki ként. Mielőtt a sötétségnek szentelte volna az életét megismerkedett a nagynénimmel Lillia Potterrel majd az ő nevét felvéve a házasság után 22 évesen  született meg apukám aki már a Potter nevet vette fel és Griffendéles lett ahogy anya is. Így lettem én is és Harry is Potter majd így került Harry is a Griffendélbe.
Apa pedig azért vette fel a Potter nevet mert nem akart az apja nevével élni annak ellenére, hogy mindenki tudja kinek a fia...

Viszonozva anya mosolyát én is kiszállok majd miután kipakoltunk mindent elindulunk a vagány felé.
- Készen állsz?- Áll meg anya mellettem a kilenc és háromnegyedik vágány kőfala előtt.
- Fogjuk rá...- Nézek fel rá a kis kocsit szorongatva amin a dolgaim vannak. Mint például a macskám aki a könyves dobozom tetején ül a ruháim az üstöm a seprűm az egyenruhám. Amikor pedig meghallom az ismerős hangot azonnal hátrafordulok és mosolyogva pillantom meg a bátyámat aki sietve jön felénk majd majdnem elesve igyekszik lefékezni a kerekes kis kocsit amiről szinte minden cucca leborult volna ha nem fogom meg.
- Köszi Eve.- Borzolja össze a hajam amire mérgesen igazítom meg a fekete tincseket.
- Szia bátyus.- Ölelem meg a testvéremet amit viszonoz is.
- Na gyerünk gyerünk sipirc.- Siettet minket anya.
Felsóhajtok majd nekifutok a falnak amin egyszerűen átszaladva majdnem egyenesen Luna-ba ütközök.
- Eve!- Mosolyodik el a felsőbb éves lány majd megölel.
- Szia Luna!- Viszonozom a kedvességét közben pedig a többiek is megérkeznek.
- Mehetünk Eve?- Pillant rám Harry.- Oh Szia Luna.- Int mosolyogva a lánynak is.
- Szia Harry.- Int vissza mosolyogva Luna.
- Menjünk 5 perc és indul a vonat...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

amortentia // draco malfoy ff. Where stories live. Discover now