Probuzení

3 1 1
                                    

*Pohled Liama*
Probudil jsem se. Ale nevím kdy a kde. Kde to jsem? Co se tu děje ,,Mami běž prosím" slyšel jsem než jsem otevřel oči. ,,No dobře jdu, ale Dávej pozor" Pozor proč? Co se děje. Otevřel jsem oči a koukal na toho kluka který seděl u mě.

,,Co se děje?" Zeptal jsem se a u toho koukl na toho kluka, někoho mi připomíná ale nemám tušení koho.

,,No ležel jsi v uličce a u tebe byly nějací kluci, pomohl jsem ti."

,,Aha děkuji" To je ten co je okřikl? Ale ani mě nezná...

,,A jsi v pohodě?" Zeptal se. Je hezké jak se stará když mě asi nezná

,,Jo jen mě bolí hlava a břicho" Odpověděl jsem

,,Můžu se podívat? Jestli tam nemáš ránu" Zeptal se mě ale já už vím odpověď...Mám tam modřiny už od táty.

,,Ne to je dobry děkuji" odpověděl jsem. ,,Jen jestli máš nějaký léky na bolest..."

,,Podívám se" usmál se a šel něco hledat. Asi ty léky

,,Mám jen brufen" přišel za mnou s krabičkou léků z koupelny

,,I to může být" řekl jsem a on mi podal lék a vodu ,,Děkuji" polkl jsem prášek.

,,Nemáš za co" položil vodu na stolek a sedl si na postel.

,,Jsi tu obytovaný?" Zeptal jsem se když jsem si prohlédl pokoj. Určitě je hotelový to poznám

,,Jo jsem" odpověděl mi a taky se koukl po pokoji ,,Pokoj je to hezký, ale doma mám hezčí"

,,Kde vlastně bydlíš?" Zeptal jsem se když mi odsouhlasil že je tu ubytovaný

,,Pokud si Budem psát tak se to časem dozvíš" Jak si máme psát když nemáme svoje čísla?

,,Jak si máme psát když nemáme čísla" Zeptal jsem se...

,,Pujč mi telefon" řekl mi a já začal hledat telefon.

,,Tady máš" podal jsem mu telefon a on tam napsal svoje číslo a rovnou své jméno.

,,Tak a už si mužem napsat" řekl mi a vrátil mi telefon.

,,Jmenuješ se Nick?" Zeptal jsem se. Asi jo když to tam napsal takže nevím proč se ptám.

,,Ehm jo jsem Nick" řekl mi

*po třech hodinách*

,,Už asi půjdu domů" řekl jsem a zvedl se z postele.

,,Už? No dobře no tak Ahoj" řekl mi a položil telefon.

,,Ahoj" řekl jsem a šel jsem domů.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 09 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Královský Tajemství Kde žijí příběhy. Začni objevovat