Awan-awan pas istirahat bar mangan enake bab disek de toilet sekolah. Tae lee wes nyepak2 komik loli karo tisu mlaku de toilet. Sakwise teko, tae lee cepet2 golek nggon sing pw karo mulai moco komik.
Tae lee : cok, ayu tenan tapi mek gambar tok beh.
De tengah2 bab, enek suara wong buka lawang banter.
BUAK BUAK
Hobin : suu, ki sopo sing de jero, aku wes ra kuat
Hobin gebrak2 lawang karo nesu2, dee wegah nunggu suwi. Tae lee sing de jero yo langsung panas, wes penak2 malah enek wong ganggu. Pengen rasane ngantemi wong iki. Gara2 dee wes gak mood neh bab, langsung resik2 karo ngekei pelajaran ambe wong kui.
Sakwise buka lawang...
Tae lee : cok matamu ra ndelok enek sing ngangge malah gebrak2 ra jelas
Hobin : OPO WE BAHAS2 MATAKU, RIBUT KENE BABI
Tae lee : YO KENE COK RA WEDI AKU
Hobin : WKWKWK TEPAR OJO NANGIS SUU
Tae lee : halah bacot tok
Hobin wes siap2 arep ngantemi karo ancang2 maju mae tae lee delalah dee mester e lunyu. Gak iso ngontrol awake, dee kepleset nde ngarep.
Hobin : COK NGALIOOO
Tae lee sing gak sigap gara2 kejadiane cepet akhire ketimpa awake si hobin. Tangane reflek nyekel dadane hobin ben gak nemplok dee awake.
Hobin : ASUUU TANGANMU
Tae lee : Njing empuk yoan hehe gak kalah ambe loli (ambek remes2)
Hobin : NAJISS BABI
Hobin sing jijik jaga jarak ambe loli, eruh matane tae lee sing ijek ndelok dadane, dee merinding karo muntah2.
Hobin : ASU ADOH2 AMBE AKU WONG EDANN
Tae lee : wkwkwk gak entuk loli, lanang yo iso, minta nomer hpnya sayang?
Hobin : NOMER HP RAIMUU
Hobin langsung mlayu metu, dee trauma ketemu tae lee. Wes kamar mandi daerah kui bakal diblacklist ambe dee.
KAMU SEDANG MEMBACA
Lee tae x hobin (short)
Fanfictioncerita pendek kapal tae lee x hobin memakai bahasa jawa dan kata2 kasar hanya iseng2 saja haha semua karakter milik ptj lookism