Pár perc múlva utánunk jöttek a többiek, végül nagyjából megszáradtunk a tábortűznél és eldöntöttük hogy úgy is van a parton egy kis faház ami Jacké szóval az estét ott töltjük.
Amint beléptem a faház ajtaján jobbra egy konyha fogadott, balra volt egy nagy szoba, a szóba közepén volt egy szürke kanapé a kanapé előtt egy nagy plazma tv mellet volt egy kis polc amin voltak törölközők , a tv és a kanapé közt volt egy kis dohányzó asztal, a kanapé bal oldalán volt egy ajtó az volt a fürdő, a kanapé háta mögött volt egy nagy francia ágy, és az ágy meg a kanapé közt volt egy nagyon nagy fehér szőnyeg, az ágy mindkét felénél egy-egy éjjeli szekrény volt, az ágy ball oldalán volt egy nagyon nagy fehér egész alakos ruhaszekrény. Már többször is voltunk itt és pár ruháit itt hagytunk mert tudtuk hogy még jól jöhet mint például most is.
-Elmegyek fürdeni, -ezzel megfogta a saját törölközőjét szedett magának ruhát-alsóneműt és már ment is be a fürdőbe
-Nem vagytok éhesek?-kérdezte Oli
-De-adtuk meg a választ mindannyian
-Rendeljünk akkor egy pizzát-tudakolta velünk az ötletét Jack
-Nekem jó-mondtam
-Nekem is jó-mondták egyszerre Clay és Oli
Oli megrendelte a sajtos kukoricás pizzát, majd elkezdtünk nézni valamit Netflixen, idő közben készen lett Maja, utána mentem én fürdeni,
Gyors beállítottam nekem megfelelő meleg vizet, utána kiszaladtam a törölközőmért meg kiszedtem a ruhásszekrényből a pizsamámat, és màr mentem is be a fürdőbe levettem magamról a ruháimat és beálltam a zuhanyzó alá, a meleg víz jól eset a bőrömnek, amint a hajamat is bevíziztem raktam rá Sampont, elkentem gyors a hajamon és dörzsölni kezdtem, amint tiszta hab
volt a hajam a mellkasomra is rajtam kis habot a lábaimra, a kezeimre, az arcomra, a hasamra, a dekoltázsaimra, meg az intim részeimre. Lemostam a habot mindenhonnan és már szálltam ki, megtörölköztem és felvettem a fekete csipkés bugyim meg vele illő ugyan úgy fekete csipkés melltartóm, nem tudom ti hogy vagytok vele de én melltartó nélkül nem tudok aludni de ez más téma, felvettem a fehér kis piros szívecskékkel díszített pizsama haspolómat (spagetti pántos) és vele együtt a piros kis szívecskékkel díszített rövidnadrágom ami már a combom közepéig sem ért (direkt ilyen). Kimentem a fürdőből megszárítottam a hátam közepéig érő barna hajam és leültem a kanapéra.
YOU ARE READING
Oh nyomozó
Mystery / ThrillerDorina Swin egy átlagos lány, Downtown városkában él de az élete nagy fordulatot vesz hisz egyik a napról a másikra eltűnik legjobb barátnője Maja, a lányt nem hagyja nyugodni ez az egész dolog ezért elkezd nyomozni szeretet baràtnője után.