1. Kut ochtend

29 2 0
                                    

TW: ER WORD GEPRAAT OVER SH EN ED OOK KOMEN ER SCHELDWOORDEN IN VOOR!!

POV SAAR: 

Ik hoor een piepend geluid, ik begin langzaam wakker te worden en realiseer dat het mijn wekker is. Ik doe mijn ogen open, de zomervakantie is voorbij.. weer school. Dan komt mijn vader binnen, "Saartjeee!" roept hij enthousiast, daar heb ik dus echt geen zin in. "kom eruit! je hebt weer school meissie!" en hij loopt weg.

Dan voel ik een branderig gevoel op mijn arm, oh ja.. het was gister weer zover, bij het avondeten MOEST ik eten, ja dat heb ik dus echt niet gedaan. Ja en toen kreeg ik allemaal gezeik naar me kop en t werd allemaal iets te veel!!

Ik stap mijn bed uit en loop naar mijn make-up plekje, en ga zitten. Ik heb echt mega wallen want ik heb niet geslapen, nou amper dan. Ik doe dus lekker veel concealer op. Dan belt Marit, "heee wijffiee" zegt ze. Ze klinkt blij dus ik moet even mijn poker face opzetten! "heee sletjeee" zeg ik maar ff terug. Dan hoor ik Raoul op de gang, "Niet zo schelden Saar!" moet hij zeggen, hij houdt dus een beetje het huis netjes als ik het zo moet zeggen. Ik zucht en Marit is alweer aan het lachen, "haha hij mag volgens mij niets zeggen hoor!" zegt ze, Marit kan me altijd laten lachen! "HAHAHA nee klopt inderdaad!" we kletsen nog en ik heb na denk ik 15 minuutjes mijn make-up alweer klaar. Niet alsof het heel veel is wat ik op mijn gezicht smeer, daar denkt mijn broer anders over, oh ja die is der ook nog. Ik hoor hem al weer schreeuwen achter zijn PlayStation hoor. 

"Maritttt?" "Jaaa??" we zijn nog steeds aan het bellen haha, "wat moet ik aan?" vraag ik, ik heb oprecht geen flauw idee! "er komt een nieuwe jongen dus doe ff iets sexy's aan ofzo" zegt zij ook weer, dat ga ik dus echt niet doen! "ja dag!" ik kies een baggy broek met een topje, wel met lange mouwen want ja hé. Ik ga echt geen korte broek aandoen, ook al word het 30 graden. Ik hoor gepraat aan de andere kant van mijn telefoon en dan, "sorry Saartje ik moet ontbijten!" zegt ze, ik eigenlijk ook maar dat ga ik toch niet doen! "oh ja ik ook!" zeg ik maar tegen haar. "komt goed uit! doet wijffieee!" "doeeiii tot op school sletjeee!" we lachen even en hangen dan op.

Ik loop naar beneden en zie iedereen een beetje hun eigen ding doen, "hee moppie! wil je wat eten?" zegt mijn moeder terwijl ze een kus op mijn hoofd drukt. "nee dankje mam, geen honger." Eigenlijk heb ik wel honger. ik moet het alleen nog een paar dagjes volhouden. Dan word het wat kouder en kan ik weer truien enzo aan! dan zie je mijn buik niet zo.. "mh oké.." hoor ik dan naast me, "is dat ook niet te warm?" ze moet echt der bek houden! tis toch mijn lichaam ik kies het lekker zelf! "nee-ee kap ff met bemoeien" ik zie papa alweer opkijken hoor, "normaal doen!" zegt ie boos. "t zal wel" zeg ik terug, geen zin in gezeik. "wil je nog gebracht worden anders kan je lopen!" t is ook nooit goed. "prima ik stop!" ik ga echt niet naar school lopen hoor! Hij is niet helemaal honderd!! "nou kom we gaan! Ruben Lola willen jullie meerijden?" wij zitten met zijn vieren al enige op de middelbare. Ik rij meestal alleen met mijn broer maar vandaag moet het weer is anders! "dat zou fijn zijn!" zeggen Matt en Roel. Ja nou top dit, "ik ga voorin" zeg ik maar, tis te vroeg om allemaal mensen om me heen te hebben!


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 27 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Papa & Mama Van De GraafWhere stories live. Discover now