¹

8 1 4
                                    

Tırnaklarıma bakarak tırnakçıdan çıkıyordum. Çok güzel tırnak modeli bulup hemen yaptırmaya karar vermiştim. Siyah ve kırmızının karşımı bir ton model seçmiştim.

Hava kararmıştı 2 buçuk saate kadar tırnaklarımı yaptırmıştım.

Güzellik kurban talep ediyor

Apartmana doğru yaklaştığımda, apartmanın yanında onu görmemle göz devirdim.

Bu beni her zaman beklemekten hiç mi sıkılmıyordu ya?

Onu hiç görmemiş gibi yanından geçip giderken hemen önüme geçti.

"nasılsın?"dedi yüzümü incelerken.

Göz devirdim "seni görene kadar iyiydim" dedim

"bunlar bana işlemez güzelim" dedi. " Yani bir az yüzsüz ola bilirim ama sevdiğimden" dedi.

"Benim peşimi ne zaman bırakmayı düşünüyorsun Duman'cım" dedim samimiyetsiz gülümsemeyle.

"Hiçbir zaman" dedi hemen. Tekrar göz devirdim

Kaşları bir anda çatıldı. Yine neye sinirlenecekti acaba?

"saçını kestirmişsin" dedi saçımı inceleyerek.

"Ay evet kestirdim yakışmış mı?" dedim heyecanla.

Öncedende her ne yapıyorsam Dumana heyecanla söylerdim..

Ve huyumdan sanırım vazgeçemeyecektim

"sana her şey yakışır da, uzun daha çok yakışıyordu be güzelim" dedi sanki en büyük derdimiz buymuş gibi...

"değişiklik olsun diye kestirdim" dedim. Kafasını salladı 'peki' anlamında

"neyse çekil artık önümden" dedim ve itekledim. Bir millim bile kıpırdamadı.

"lan çekilsene" dedim hırsla.

Yüzünde bir sırıtış oldu "oy sen o küçük boyunla beni mi itmeye çalışıyorsun?" deid sanki çocuğunu seviyormuş gibi.

Göz devirdim. "çekil!" dedim.

Omuzunu silkti 'banane' anlamında

"Biz ayrıldık Duman ne zaman kabulleneceksin" dedim.

"Sen ayrıldın Mevsim ben ayrılmadım" dedi sert sesiyle.

"Ay acaba neden?" dedim. Cevap vermesini bile beklemeden konuştum "senin kıskançlıkların yüzünden" dedim sert sesimle.

"İnsan sevdiğini kıskanır Mevsim" dedi gözlerimin içine bakarak.

Bende seni Seviyorum, aşığım

Demek istedim ama diyemedim, bu ayrıldık ikimiz içinde en iyisi olacaktı bence.

Sadece gözlerimi kaçırdım

Derin bir nefes verip "utanma hemen demedim bir şey" dedi saçlarımı kocaman eliyle karıştırarak

"ya bırak saçımı ya" dedim sinirle.

Ama o bırakmak yerine güldü

Çok güzel gülüyor, zalımın oğlu

"ben gidiyorum" dedim

Sonunda saçlarımı bırakıp "git bakalım" dedi

"görüşürüz gün işığ'ım" dedi.

"görüşürüz" dedim ve apartmana geçtim. 10 katlı binaydı ve Ben 4. katta yaşıyordum

Eve geçtikten sonra hemen pencereden baktım ve Dumanın yavaşça gidiyor olduğunu gördüm.

Bir az burnunun sürtmesi lazım, her şeye karışıyordu ve Ben böyle şeylere gelemezdim o yüzden bir az ara vermeye karar vermiştik.

Hayır, vermiştim. Çünkü Dumana bunu 'Ben ara vermek istiyorum' deseydim 'bok veririsin' derdi.

O yüzden ilk önceler soğuk davrandım ve o da anlamıştı.

Size bir şey diyeyim mi?

2 yıllık ilişkimizde Duman'la sarılmaktan öteye gitmemiştik

Belkide masum aşıktık. Ama hayır masum aşk bu değildi

Masum aşk, uzaktan sevmekti senin onu sevdiğini bile bilmeden sevmekti, masum aşk.

    
                             Bitti❤️‍🔥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZAMANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin