Pov Felix:
Mă trezesc dimineața, din cauza razelor de soare care îmi mângâie fața. Mă dau jos din pat și îmi fac rutina apoi mă îmbrac.
*așa s-a îmbrăcat*Merg jos la bucătărie pentru a pregăti micul dejun. Duă ce am terminat, mi-am chemat părinții la masă, în mod normal nu am voie să mănânc cu ei, ci trebuie să merg în camera mea ca să mănânc sau să aștept ca ei să termine de mâncat apoi pot mânca și eu, dar de data asta după ce i-am chemat am vrut să merg în camera mea, însă eu m-au oprit și mi-au spus să i-au loc la masă deoarece trebuie să discute ceva cu mine.
* M/F = Mama lui Felix *
* T/F = Tatăl lui Felix *M/F: Deci, după cum știi noi stăm foarte prost cu banii în momentul actual, iar banii pe care îi câștigi tu la serviciu nu ne ajung...
T/F: Așa că noi te-am vândut unui om foarte bogat care ne-a plătit cu o sumă foarte mare. Așa că tu vei merge și îți vei pregăti bagajele deoarece diseară omul acela va veni să te ia.*Flashback*
Hj: Poftim banii, mâine seară voi veni să îl iau pe Felix.
T/F&M/F: Ok.
*Flashback încheiat*
F: Dar...
M/F: Fără niciun „dar”, te duci și îți pregătești bagajele și cu asta am încheiat discuția!!!
F: Bine...
Nu pot să cred că au făcut asta, chiar dacă ei mă ceartă și mă bat aproape în fiecare zi, totuși sunt părinții mei, cei care mi-au dat viață...
Oricum am terminat de făcut bagajul iar acum merg să mă odihnesc un pic.Hyunjin pov:
Astăzi am să îl întâlnesc pe Felix, sincer am văzut doar poză cu el dar sunt curios cum arată în realitate...★★★★★★★★★★★★★★★★★
Bye!
Vă pwp<33
CITEȘTI
Iubirea unui vampir ★Hyunlix★
VampireFelix este un băiat care provine dintr-o familie săracă. Părinții lui îl vând pentru o sumă foarte mare de bani unui vampir. Oare relația dintre cei doi va funcționa???