Bu bölüm twitterdan gördüğüm bir berkan clibi sayesinde ortaya çıktı ve youtubeda olmadığı için linkini konuşmalar kısmına atıyorum. lütfen bakın çünkü aşırı tatlı 🥺
______________________@iamberkankutlu: hangi formayı giymek istersin?
fenerbahçe forması 🤗🤗
@iamberkankutlu: galatasaray maçına formasıyla gelmek.. sence ne kadar mantıklı?
kim maça geleceğimi söyledi?
yanlış söylemiş
ben evimde uyukluyor olacağım 😴@iamberkankutlu: anlaşmadan cayamazsın
maça gelmemi isteyeceğini bilmiyordum anlaşma sayılmaz
@iamberkankutlu: kaybeceğini bilmiyordun
Hem senin için şartları da hafiflettim
benim orda olduğumla alakalı tek bir video fotoğraf istemiyorum dedin hallettim
forma giymem dedin saygı duydum onu da halletim
gelmek zorundasınok
@iamberkankutlu: çok eğleneceğiz
_____________________
İçimden "kendi adına konuş aptal berkan" dedim ve çikolatalı dondurmamı yemeye devam ettim.
Belki Berkan unutur diye Instagramda hiçbir hayat belirtisinde bulunmamıştım ama gün gelip çatmıştı. Tek istediğim babamın kulağına bu durumun gitmemesiydi sırf bu yüzden seyirciler arasında sivil bir şekilde maç izleyecektim.
Berkan takım otobüsüyle gideceği için kendi ayaklarımla gitmem gerekiyordu ve bu her şeyi daha da zor hale getiriyor.
Mavi bir kot pantolonum üstüne beyaz kısa kollu bir tişört giydim ve uzun siyah trençkotla iyice kendimi kapatmaya çalıştım. çıkmadan önce siyah bir şapka da aldım ve arabama binip Aptal stadın yolunu tuttum.
Arabadayken şarkılarımı bölen Barlas'ın aramaları artık sıkmaya başlamıştı. Açmıyorsam açmıyorum işte. Araması bittiğinde "Bir kere daha ararsan seni anandan çıktığına pişman edeceğim." diye kendi kendime söylendim.
Şarkının sesi yine azalıp telefon zil sesi yükselmeye başlarken "Şimdi siktim seni orr..." derken arayanın babamın olduğunu gördüm ve hemen açtım.
Neşeli bir şekilde "Hayatımın anlamı." diyerek telefonu açtım. Babam "Canım kızım. Nerdesin?" diye sordu.
Yalan söylemeyi pek sevmem ama babama "Galatasaray maçı izlemeye gidiyorum." demek yalan söylemekten daha beter olurdu.
Klasik yalanlarımdan birini seçtim."Babacım şimdi stüdyoya geçiyorum birkaç çekim yapacağız."
"Akşama plan yapma. Barlasın ailesiyle yemek yiyeceğiz." dedi.
"Baba bak ben Barlas'la şu an konuşmak istemiyorum. Zorlamayın." dedim.
En naif ses tonuyla "Güzel kızım benim, Barlas olmayacak sadece ailesi." dedi
"Orada konuşulacak olanları ikimizde iyi biliyoruz baba. Zamana ihtiyacım var."
"Kızım karar tabiki de sizin ama biz büyükler olarak yol göstermeye çalışıyoruz. Kolay mı benim için? Kızını elin oğluyla görmek. Ama Barlas iyi çocuk." demesiyle "Baba sesin gelmiyor şu an." dedim. "Kızım? Duyuyor mu-" dediği esnada telefonu kapattım ve uçak moduna aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tutun sen bana | Berkan Kutlu
FanfictionGalatasaray-Fenerbahçe derbisinden sonra skora çok sinirlenen Mehveş oyuna son dakkikalarda girmiş olan Berkan Kutlu'ya yazar.