Cześć kochani!
Nasz pierwszy, halloweenowy konkurs spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem, więc ruszamy z drugim... ŚWIĄTECZNYM ☃️❄️🎄🎁🎅.
Niech patron tego wyzwania, czyli Merry Radek 🎅, prześle wam moc inspiracji i pozwoli stworzyć cudowną Opowieść Cichej Nocy ❄️.
Bierzemy na tapet święta Bożego Narodzenia. To czas, który powinien być radosny, piękny, wyjątkowy. Nastrójmy się już dziś, dzięki temu konkursowi!
Umiesz pisać? Lubisz to robić? Masz wyobraźnię? ➡️ to wyzwanie jest dla CIEBIE!
🎅🎅🎅
REGULAMIN KONKURSU:
1. Biorąc udział w konkursie, akceptujesz poniższe zasady.
2. Organizatorami konkursu są JWrotters i atriabooktok - członkinie grupy #NOS.
3. Zadanie konkursowe polega na napisaniu krótkiego opowiadania związanego ze świętami Bożego Narodzenia (sam motyw zimy nie wystarczy).
4. Interpretacja i gatunek dowolny: horror, thriller, fantastyka, science fiction, kryminał, komedia czy nawet romans, byleby czytelnik wiedział, że nawiązuje do Bożego Narodzenia.
5. Zgłoszona praca musi być waszym autorskim tekstem, musi również być napisana na potrzeby konkursu (nie można zgłosić pracy publikowanej wcześniej).
6. Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie dwie prace w jednym konkursie.
7. Obowiązuje górny limit znaków - 12000 (dwanaście tysięcy) znaków ze spacjami. Dolnego limitu brak.
8. Start konkursu: 12 listopada 2024. Zakończenie: 13 grudnia 2024.
9. Wyniki zostaną podane do dnia: 18 grudnia 2024.
To ostateczny termin. Wyniki mogą być opublikowane wcześniej.
Wszyscy uczestnicy zostaną oznaczeni, a wygrani zostaną poproszeni o kontakt z jury drogą mailową.
10. Osoby posługujące się ogólnie przyjętą mową nienawiści czy też hejtem w stosunku do innych uczestników lub jury zostaną usunięte z konkursu.
11. Prace konkursowe oceniane będą na podstawie konkretnych kryteriów:
❄️ Nawiązanie do Bożego Narodzenia (im więcej tekst będzie miał wspólnego ze świętami, tym lepiej).
❄️ Stylistyka + interpunkcja (nie wymagamy studiów polonistycznych, będziemy zwracać uwagę jedynie na rażące błędy).
❄️ Fabuła (spójność, całokształt).
❄️ Emocje (czy tekst wzbudził w nas jakiekolwiek uczucia).
12. Prace będą oceniać JWrotters, atriabooktok i gość specjalny, którego nazwy nie poznacie do końca trwania wyzwania.
13. Aby wziąć udział, należy:
🎄 Opublikować na swojej tablicy informację o konkursie, wkleić link do niego i oznaczyć profil @GrupaNOS.
Usunięcie wpisu w czasie trwania konkursu i po zakończeniu skutkuje złamaniem regulaminu i wykluczeniem z przyszłych tego typu inicjatyw.
🎄 Obserwować profil @GrupaNOS.
Usunięcie obserwacji w czasie trwania konkursu i po zakończeniu skutkuje złamaniem regulaminu i wykluczeniem z przyszłych tego typu inicjatyw.
🎄 Opublikować opowiadanie konkursowe na swoim profilu.
🎄 Dodać do treści opowiadania formułkę: ,,Praca konkursowa @GrupaNOS - Opowieść Cichej Nocy".
🎄 Wypełnić formularz zgłoszeniowy podany w dalszej części i umieścić go w komentarzu pod tą stroną.
14. Po zamieszczeniu formularza zgłoszenia i opublikowaniu swojej pracy nie można edytować tekstu. Jury będzie czytało i oceniało je na bieżąco.
15. Hasłem zgłoszeniowym jest twój ulubiony film świąteczny.
🎅🎅🎅
NAGRODY:
Laureat pierwszego miejsca sam wybierze dla siebie jedną z trzech nagród, zwycięzca drugiego miejsca jedną z dwóch pozostałych, a trzecie miejsce otrzyma to, co pozostało w puli.
Pula nagród:
🎁 Box niespodzianka, wysłany paczkomatem. Łączna suma wartości to około 100 zł.
🎁 Profesjonalna analiza tekstu wybranego przez laureata (może być nieopublikowany, a także taki, który jest dostępny na Wattpad) pod kątem powielanych błędów przez certyfikowanego korektora kuczynskaola. Ilość materiału do analizy to około 5 stron formatu A4, czcionka 12, interlinia 1.5.
🎁 Reklama dowolnego dzieła, opublikowanego na Wattpad w naszej gazetce i zostawienie w nim ✨gwiazdkowego spamu✨z konta @GrupaNOS.
🎅🎅🎅
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
1. Nazwa profilu autora.
2. Tytuł pracy konkursowej.
3. Ilość znaków ze spacjami.
4. Gatunek.
5. Hasło (znajdziecie w regulaminie).
6. Oznacz trzy osoby, które mogą być zainteresowane konkursem.
Tutaj wklej w komentarzu swoje zgłoszenie ➡️➡️➡️
🎅🎅🎅
I niech Merry Radek będzie z wami 🎅!
CZYTASZ
#NOSowe Konkursy
RandomWyrusz z nami na przygodę, w której wszystko jest możliwe - bo tylko od twojej wyobraźni zależy to, jak potoczy się wyprawa. Grupa #NOS zaprasza do sekcji konkursowej, w której natkniecie się na nutkę rywalizacji, kreatywność i wspaniałe nagrody 🎁.