Nigdy nie mogę zrozumieć dlaczego ludzie walczą kto ma rację który Bóg jest prawdziwy . A może po prostu ma wiele imion . Od zawszę chciałem zrozumieć Boga zrozumieć dlaczego tak wiele ma imion lecz jedo ma Oblicze. Oblicze ma Ojca . Tak więc więc że jesteśmy tylko ludźmi i omylni jesteśmy a każdy z nas rozumie i czuje inaczej prawdą jest . Że Bóg jako ojciec miał synów Ci synowie dostali wiedzę i naukę każdy z nich zrozumiał jednak inaczej i podział między nimi wywołał pierwszą wojnę w niebie lecz oni mieli synów i każdy z tych synów swoich uczył tak jak zrozumiał dobrze w swoim rozumowaniu. Lecz przez czas i pokolenia nastały podziały i odrębne rozumowanie . A Bóg zaczął wiele imion nosić lecz ku jednemu Obliczu . Czas ziemi płynął a imion przybywało. Niektórzy brali imię synów jego według przykazania by szanować Ojca swego i Matkę swoją . Inni zaś zwali go obliczem napotkanych sił lecz zamysł zawsze bezpośrednio lub pośrednio kierowany był ku Ojcu Ojców tak więc gdy nie mogę być pewny imienia które zapomniane i potężne w Cieszy się skrywa tak zwać będę że Ojciec wszystkich ojców jest mym pasterzem a Ojcowie inni moimi Ojcami a synowie ich Braćmi razem bowiem nie zależnie od pochodzenia w jednej owczarni i na jednej ziemi żyjemy.
Zło bowiem dzieli a w dniach ostatecznych Wilk jak i Owca razem żyć i spać będą . Tak więc niemożliwe by było to gdyby od jednego Ojca nie pochodzili dlaczego więc zbijamy się nawzajem nie pojmując i nie uznając omylności tym że jesteśmy mali i w tej małości ale w całości wszyscy razem wielcy jesteśmy. Szanować się powinniśmy. I nic prócz miłości nie kazało mi to napisać i spokoju nie da i nie dało puki nie napiszę a 3 miesiące i 3 tygodnie z żarem serca i myśli właśnie takim się budzę. Bracie kochaj kochaj Brata inny on choć taki jak ty krwawi , płacze i żyć chce i zbawionym pragnie być . I Ojca swego szanuje . Lecz biada tym którzy zapomnieli biada tym którzy nie czczą Ojca i Matki swojej. Można w gniewie być lecz wdzięcznym trzeba być że chodzi się po tym świecie.
CZYTASZ
W poszukiwaniu Boga
SpiritualNigdy nie jesteśmy bliżej Boga jak w myśli o nim i w samotności .