Evet...dil bilgisi nasıl katledilir adlı hikayeme hoşgeldiniz. Tw de konusunun geçtiğini görünce hoşuma gitti 1 saat içinde falan yazdım. Devamı gelmez zaten öyle tadımlık iki kelime bir şey yazdım ama yetkili yazarlarımızdan biri Survivor evreninde geçen bir hikaye yazar umarım 🥲. Bide ciddiye almayın lütfen kıkırdayarak yazdım bende ajshdhsjah umarım aklımdan geçen görüntüleri yazabilmişimdir.
Evet arkadaşlar yeni haftada kırmızı takımın kaptanlığını kazanan Alaz oldu.Tebrik ediyoruz.kendi takımı alkış başlatırken Alaz gözlerini merakla asiye çevirdi. Fakat Neslihan abla dışında karşı takım ifadesiz bir şekilde oturmaya devam ediyordu.
Bize önce sebebini sonra mavi takımın kaptanlığına kimi seçtiğini açıklayarak başlayabilirsin.
"Eee-öncelikle teşekkür ederim alkışlayan arkadaşlarıma.-bunu derken gözleriyle asiye bakıyordu.-Birleşme partisinden sonra hafifçe çıkmış olan sakallarını karıştırarak konuşmaya devam etti.Sebebi..yok açıkçası sadece kendisiyle aynı takımda olmayı göze almak istemiyorum malum performansıda pek iyi değil bu sıralar. O yüzden ben yaman diyorum.
Bugünkü kaptanlık oyununda Alaz ve Yaman son ikiye kalmış 4-0'lık mağlubiyeti sonucu yaman parkurda düştükten sonra sakatlığını öne sürerek oyuna devam edemeyeceğini söylemişti.
Evet, mavi takımın bu haftaki kaptanı Yaman oldu neler söylemek istersin.
"Abi söyleyecek pek bir şey yok aslında.Bana performansı iyi değil gibi laflar kullandı. Burda herkes biliyorki ben sakatım ve sakat sakat elimden geldiğince takımıma katkıda bulunmaya çalışıyorum. Bugünkü oyunda bende yarıda bırakmak istemezdim ama kendimi zorlamam Survivor hayatıma mâl olabilir. Bu yüzden doktorumuz metin abinin de onayıyla devam etmedim yani. Kulağıma bazı duyumlar geldi karşı takımdan bilerek yenildiğim için bırakmışım falan böyle bir şey söz konusu bile olamaz burda olduğum sürece tüm gücümle savaşmaya devam edicem. Herkes biliyorki...
Yaman dakikalar boyu konuşmaya devam ederken Çağla sıkıntıdan oflayıp puflamaya başlamış yanında oturan arkadaşlarından başka kimsenin duymayacağı şekilde "bıktım her konsey bunun kendini övme seansını dinlemekten"demişti.
Bu kadardı söyleyeceklerim."
"Evet, söyleyecek pek bir şeyin yokmuş gerçekten. O zaman önce sebebini sonra takımına seçeceğin ilk kişi söyleyerek başlayabilirsin.
"Abi sebebi şöyle kendisiyle survivor'ın başından beri çok iyi anlaşıyoruz hem iyi bir takım oyuncusu hem de sevdiğim bir insan o yüzden ben Derin diyorum.
Herkes Yamanın kaptan olduğu zaman hep yaptığı gibi Rüyayı söylemesini beklerken Derinin adını söylemesi ortamı kısa bir sessizliğe boğmuştu. Kamera rüyayı ve konuşulanları pür dikkat dinleyen Abdullahı gösterirken bu sessizlik bir anda Serhan'dan gelen kıkırtılarla bölündü.
Y: "Ne gülüyorsun lan! Komik bir şey mi var?
S: "Sana gülmüyorum canım ben aramızda bir şey konuşuyoruz ona gülüyorum." Kamera yamanın gergin suratını gösterirken Serhan alazın kulağına eğilerek "bak sen şu yabaniye saman altından su yürütüyormuş da haberimiz yokmuş önce rüya sonra derin."
Evet, aramızda konuşmuyoruz. Alaz sen takımın alacağın ilk kişiyi söyleyerek devam edebilirsin.
-Survivor konsey müziği-
A: "Asi kız"
Asi: "Kime asi kız diyorsun sen ya! Ne zannediyor kendini bu?
A:"İsmin asi değil mi ?"
YOU ARE READING
Survivor -Aslaz-
Randomİlk tanıştıkları andan başlamıyor. Öyle tw de görüp düşününce komik olur diye yazdım. Karışk kesitler halinde bir şeyler işte.