5.bölüm

101 20 6
                                    

"lan bırakın beni istemiyorum defolun gidin evimden." Hiçbiri ardanın yakarışlarını umursamadan üzerini çıkarmaya çalışıyorlardı.

"Olm bak nenemden öğrendim bunu gir şu banyoya bak hiç bir şeyin kalmayacak" diye konuşarak ardanın pijamasının paçalarını çıkarmaya çalışıyordu. Namusunu korumak isteyen arda pijamanın belini sıkıca tutmuş çığlıklarına devam ediyordu.

"Utanma oğlum sende olan biz de de var, hem kardeşiz biz bidenmi cekiniyosun" diyerek ardaya güven vermeye çalışan barısın sözleri pekte etkili olmamıştı. Arda ısrarla duş almamak için çırpınıyodu.

"Kardeşim bı siktirin gidin Allah aşkına ben rahat rahat hasta olmak istiyorum ya" diyerek arkadaşlarını başından savmaya çalışan arda amacına ulaşamamış ve kendini bir anda küvetin içinde bulmuştu.

Ardaya bir güzel soğuk duş aldırdıktan sonra arkadaşları üzerini giyinmesine izin verip odadan çıkmışlardı. Hepsi salondaki koltuklara yayılmış telefonla ilgileniyordu. "Ben bi tuvalete gidiyorum" diyerek ayaklanan ismaille, fırsat bu fırsat deyip peşine takılmıştı barış.

İsmail'in banyoya girmesiyle barış da peşinden girip kapıyı kilitlemişti. Sinir ve korkuyla konuştu İsmail "ne yapıyorsun barış" demesiyle dudaklarında sert bir baskı hissetmesi bir oldu. İlk de şaşırsa bile hızlıca ellerini barış sakallı keskin çenesine koydu ve kendini ona daha çok bastırdı. Barış da rahat durmuyor ismailn ince belini sıkıyor okşuyor sarılıyordu. Ayakta öpüşmekten yorulmuş olmalılarki barış ismaili kucaklayıp  bir kaç adım ilerideki klozetin kapağına oturdu. İsmail barışın kucağın da tam yerini bularak yerleşti.

Talan ettiği dudaklardan yavaşça ayrılıp barısın pürüzsüz boynuna yöneldi. Adem elmasını ağzının içine alarak yalarken barış kendinden geçiyordu. Bir anda yükselen çığlık sesiyle ikiside duraklayıp birbirine baktı ve aynı ses tekrar yükseldi.


Nasılsınız canlarımmm
Hiç yorum yapmıyosunuz kiriliyom ama



FİZİK ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin