Carmen fogta a kabátját és a táskáját,kinyitotta a bejárati ajtót,majd rohant is a kocsi feljáróhoz.Útközben a táskájából elő kereste a kocsi kulcsot így amikor a kocsijához ért gyorsan ki tudta nyitni mielőtt a férje el kaphatta volna. Carmen gyorsan be szállt az autóba és el hajtott.Dolgait be hányta az anyós ülésre és meg sem állt a legközelebbi reptérig.Nem ez volt az első alkalom hogy el menekült othonról.Útközben folyton hátra nézett hogy nem e követi a férje de szerencsére nem követte senki.Fél óra múlva meg is érkezett a reptére.Le állította a motort a csomagjait pedig ki vette és be ment a reptérre.Gyorsan keresett egy automatát és ki vette minden pénzét ami csak volt a kártyáján még mielőtt a férje le titotta volna őket.Carmen meg vette a jegyét ami Californiába szólt és mivel volt még fél óra a beszállásig addig gondolta hogy meg iszik egy kávét.Talált is magának egy barátsáhos kávézót aminek Black Rose volt a neve.
-Mit adhatok?!-kérdezte kedves idős hölgy a pult mögött.
-Egy Cappuccinot el vitelre.-mondta Carmen.
Pár perc múlva Carmen meg kapta a Cappuccinóját és le ült egy kicsit pihenni.Közben eszébe jutott a férje.Biztos hogy már,az egész szállodákat végig kereste.Gondolta magában a lány és bele kortyolt a meleg kávéba.Pár perc múlva már szóltak is hogy meg kezdődött a beszállás Carmen fogta a cuccait és ment is.Nagyon boldog volt hiszen 2 év házasság után igazán most volt boldog és,szabad.Amikor hozzá ment Tomhoz minden megváltozott nem hagyta a lánynak hogy találkozzon a barátaival vafy hogy el menjen párszor szórakozni.Rabszolgaként bánt vele.10 perc várakozás után Carmen már a repülőn ült és csak azt mondogatta magának hogy végre szabad vagy. Nem tudta hogy mi fogja várni majd Californiába de egyben biztos volt hogy soha nem tér vissza Németországba.A repülőn ülve elő vette a laptopját és sok álláshirdetést is megnézett de egyik se volt olyan amit szerettet volna.Megakadt a szeme egy hírdetésen amin az volt írva hogy "pincérnőt keresünk".Carmen gyorsan írt egy e-mailt és hozzá csatolta az életrajzát.Pár perc múlva csipogott a laptopja hogy üzene érkezett.Gyorsan meg nézte és ez állt benne."Gratulálok magaé az állás". Le hajtotta a gépét és el aludt pár óra múlva a stewardess keltette a lányt hogy kapcsolja be magát mert hamarosan meg kezdik a le szállást.Carmen gyorsan be kapcsolt magát és 2 perc múlva már kint volt az utcán.Le intett egy taxit és ment is a legközelebbi hotelhoz.Pár perc múlva meg is érkezett a hotelba ahogy be lépett gyönyörű csillárok lógtak a mennyezetről a sarokba többféle szobor és képet voltak láthatók.Carmen fogta a táskáját és oda sétált a recepcióhoz.
-Isten hozta a White Pearls hotelba miben segíthetek?-kérdezte tőle egy,vele egy idős barna hajú lány.
-Egy Deluxe lakosztályt szeretnék!mosolygott kedvesen a recepciósra.
A papírmunka végeztével Carmen át vette 407.szoba kulcsát majd a táskájával be szállt a liftbe,és megnyomta 8-as gombocskát.A lift csendben elindult,a kabinban pedig halk zene szólt.Pár pillanatal később ki nyilt a lift ajtó.Gyorsan ki surrant a kabinból és megindult a szobája felé.Mikor be nyitott el állt a lélegzete.
-Aztaaa...-bámult körbe a,szobába kevéske cuccát pedig le,dobta az ágyra.Miután fel mérte a terepet,ruháit a többi cucca mellé dobta és be szállt a zuhany alá.A fürdő tele volt különféle tusfürdőkkel,szappanokkal,samponokkal,olajokkal.Percegik állt a víz alatt.A zuhany alól kilépve megtörölközött,fel vette a köntösét be bújt az ágyba és el is aludt.
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem
RomanceMindent megtettek, hogy szétválasszanak minket, de mindhiába. Nem lehet szétválasztani a vért az erektől, sem a fát a törzsétől, sem a sót a tengertől.