Lydia mereu si a dorit sa devina doctor, cand era mica fusese de mai multe ori in spital, unde de fiecare data Luke (prescurtare de le lucas) era cu ea.
Este o zi de sambata Lydia are varsta de 10 ani, luke a este mai mare cu 2 ani ca ea, el avand varsta de 12 ani, erau in parc jucandu se prinsa pe catarate, este un joc in care ei doi se fugaresc si se pot catara in anuminte locuri pentru a nu fi prinsi.
Fiind randul lui Luke sa o prinda pe Lydia, inceput sa fuga dupa ea.
-O sa te prind fraiero! Striga el ranjind.
-Nu ai cum uratule. Spune ea aratandui limba. Adevarul este ca Lydia gresea lui Luke ii placea sportul, insa imparteau aceasi pasiune, si Luke dorea sa fie doctor.
-Mai vedem noi. Scotand lima ca sa o imite.
Cei doi stiau ca trebuie sa se intoarca acasa la cina, asa ca dupa jumatate de ora in care s au fugarit si,si au aratat lima, s au indreptat catre casa Lydiei,deoarece in famililie lor exista o traditie, in fiecare sambata se lua cina la una dintre famili. De data aceasta era randul femiliei Marshell, nu era foarte greu penteu familia Gilbert sa ajunga acolo deoareceu aveau casa una langa alta.
-Hai odata inceato, de ce mergi asa incet? Spune luke amuzandu se pe tema fetei.
-lasa ma in pace, nu mai pot de picioare. Spune ea razand.
-Vrei ajutor Lydia? Spune el ranjind. Lydia si luke mereu au simtit ceva unul pentru altul.
-Sigur, de ce nu?
Deodata luke se teleporteaza langa ea luand o in brate. Amandoi au inceput sa rada.
Au ajuns in fata casei si eu intrat pe rand in casa, bineinteles luke lasand o pe lydia prima deoarece el se crede un domn.
Au intrat in casa si s au asezat la masa unul langa altul incepand sa si faca planuri pentru a doua zi. Insa discutia le este intrerupta de cele doua mame.
-V ati spalat pe maine intreaba mama lui Lydia, Doamna Allison
-Chiar asa, v ati asezat la masa murdari pe maini. Dandui dreptate mama lui luke, Doamna Malia.
In discutie intervine si tatal lui luke. Domnul Atlas.
-Lasati copii in pace, sunteti ca doua tate , taca taca incontinuu. Lydia si Luke incep sa rada si s au dus sa se spele pe maini. Poate va intrebati de ce tatal lui Lydia nu apare in poveste, asta se inatampla deoarece tatal lui Lydia Domnul Damon, a murit cand ea avea varsta de 5 ani, de asta domnul Atlas esti tatal lui Luke, dar si tatal Lydiei.
Cele doua famili s au asezat la masa si au inceput sa manance povestind tot felul de povesti amuzanteSper ca va placut acest prim capitol, este primul capitol pe care il scriu, vreau sa va lasati parerile in comentari si sa mi spuneti daca ar trenui sa continui, titlul ,,prietenia" v a avea mai multe capitole.
CITEȘTI
Prieteni Sau Dusmani?
RomanceLydia Marshell provine dintr o familie obisnuita, iubita de toata lumea si corecta. Familia Lydiei este in relatii foarte buna cu familia Gilbert, care au un fiu Lucas Gilbert. Cele doua famili si au crescut copii impreuna, invatandui sa se sustina...