Lydia
A fost ultima zi de scoala, sunt impreuna cu luke si iubita lui Erika ne intreptam spre restaurant pentrh a ma intalni cu familia mea si a lui luke, da, iar o traditie, meregem la aest restaurant caand terminam scoala de cand ma stiu, a fost restaurantul preferat al tatalui meu. Fata aceasta imi este atipatica mereu imi va fi, si nu, nu sunt geloasa, nu pot fi, iar eu si luke suntem doar priereni.
Ma deranjeaza Erika de asta ii las pe ei doi sa mearga in fata iar eu raman in spatele lor, nu suport sa l vad pe luke langa alta fata si nu stiu de ce, nici macar nu si a dat seama ca m am oprit , este oribit de aceasta fata la propriu.
Tot drumul erika a vorbit despre ce va face ea in vacanta, LA DRACU, CU I II PASA DE CE VEI FACE TU IN VACANTA, CLAR NU MIE.
Apropo l a invitat si pe Luke cu ea in turcia, el a spus ca vor vorbi la restaurant, insa eu cred ca va refuza, deoarece eu si luke ne petrecem mereu vara aici in Los Angeles, nu ma poate lasa singura stie asta. Deodata o aud pe Erika cometand de restaurant.
-de ce trebuie sa mergem la acest restaurant iubitule, este pentru saraci, si plus de asta mai mergem si pe jos.
La auzul acestor cuvinte mi am strans pumni de nervi, imi venea sa o i au la bataie pe aceasta tarfa, cum sa spuna asa ceva?????
-Iubito sa nu mai spui niciodata asta despre acest restaurant, bine. Spune luke uitaduse spre mine pentru prima oara in acasta zi, stia ce simt dar totusi a ramas langa ea oferindui un sarut pe buze. De ce face asta de ce o saruta in fata mea? Nu pot avea sentimente pentru el, nu pot sa l plac el era 16 ani iar eu 14, si in plus suntem doar prieteni.
Suntem aproapte de restaurant, insa fara sa mi dau seama incept sa ma grabesc pentru a trece in fata celor doi, am trecut pe langa ei lasandui in spate, ii simteam privirilea suntile a le lui luke uitandu se la mine, chiar si pe cele a le lui erika, care nu erau deloc subtitri erau ascutite si rautacioase, fata asta nu ma suporta deloc imi spun in gand.
Am ajuns la restaurant si ma duc sa mi salut mama.
-Buna mama. Ii spun zambind
-Lydia iubito, te simti ok? Ma intreaba ea suspicioasa.
-Da mami, sunt putin obosita. Ii raspund eu zambind.
-Bine, ia un loc atunci. Imi spune eaInainte sa i au loc vreau sa merg sa o salut pe mama lui luke, ma uit dupa ea si o zaresc vorbind cu erika. Fata mi s a schimbat dintr o data si nu stiu de ce.
Mama lui luke era ocupata asa ca ma indrept sper domnul Atlas.
Am ajuns in dreptul lui si il i au in brate.
-Lydia te simti bine? Pare ingrijorat, poate ca l am speriat putin cu aceasta imbratisare.
-Da, am venit doar sa va salut. Ii spun eu razand
-M ai speriat mai mult. Imi raspunde si el razand.
Ma asez la masa iar langa mine se pune luke, bineinteles ca langa se pune erika
Deodata toata linistea a fost rupta de glasul mamei lui luke
-Sii, ce faceti vara asta. Ea stia ca eu si aleg o sa stam impreuna toata vara, faceam asta inca de cand eram mici, vroiam sa raspund, insa erika sa baga peste mine.
-Pai eu si luke am vrut sa va intrebam, de fapt luke a vrut sa va intrebe daca poate veni cu mine in turcia.
Toata lumea a ramas masca, inclusiv eu.
-desigur, daca el vrea nu putem sa i interzicem, spune tatal lui luke uitandu se la mine. N am mai spus nimic m, stiam ca nu mai e ceva de spus, asa ca am ramas tacuta, doar asta mai puteam face in acel moment.Luke
O vedem pe Lydia suparata, si tacuta, tot drumul a fost asa imi parea rau ca nu raman cu ea, da stiam de traditia noastra de a letrece vara impreuna, dar am crescut, nu pot sta toata viata dupa fundul ei, sper doar ca nu s a suparat.
-Lydia, tu ce o sa faci vara asta? Intreaba mama lui Lydia.
-O sa raman acasa. Spune lydia zambind, stiam ca este un zambet fals, o cunosteam prea bine, iar ea stia asta.
-Nu poti sta sigura. Mama ei parea ingrijorata, si a dat seama la fel ca mine ca a patit ceva, daca vrei poti veni cu mine cu mama lui luke si tatal lui la mare.
-Nu e ok mama, o sa stau acasa.
Lydia parea prea ciudata, trebuia sa aflu ce are.
Toata toata ziua a stat tacuta, nici nu s a uitat la mine.
A doua zi trenuia sa merg la erika pentru a merge in turcia asa ca in seara aia trebuia sa merg sa vorbesc si cu lydia.
Am plecat acasa toti, insa, pe la ora 00:30 stiam ca lydia nu doarme asa ca am mers la ea.
Am indrat pe fereastra si am vazut o stand in pat pe telefon cu castile in urechi.
-Fraiero, te simti bine?
Am simtit cum inima i se opreste in piept cand m a auzit asa ca ma asez in pat langa ea.
-Ce naiba faci aici? Intreaba ea panicata. E trecut de miezul noptii
-ai fost tacuta si suparata azi, ce se intampla lydia? Intreb eu nedumerit stiind ca are ceva pe suflet
-nu am patit nimic, poti pleca.
O i au in brate.
-vorbeste cu mine. Ii spun eu
- de ce nu vorbeste erika, care apropo azi, a facut misto de restaurantul preferat al tatalui meu.
-asta era, lydia sti ca n a vrut
Se da jos din bratele mele si sa uitat direct in ochii mei, de parca se mai intampla si altceva
-Lucas Gilbert, te invit afara, si arata cu mana sper geam.
Ma apropi de ea si simtiam cun respiratia i se taie, ce se intampla cu ea, dar si cu mine, am simtit ca mana imi i a foc cand i am atins talia atunci cand am luat o in brate
-Lydia nu plec pana nu aflu tot
-Vrei sa sti tot? Ma intreaba ea serioasa
-da lydia ii spun eu uitandu ma in ochii ei.
-Adevarul este ca nu mi place ca esti impreuna cu erika. Pot sa spun ca raman socat la cele auzite
- de ce lydia?
-pentru ca m ai dat la o parte. Spune ea cu lacrimi in ochii.
Simt nevoie sa o i au in brate. Asa ca o trag in spre mine atingandui din nou talia, si din nou imi i a foc mana, si a incrutisat maine peste gatul meu si puteam sa jur ca voiam sa o sarut in momentul ala, de ce, nu stiu, nu puteam avea sentimente pentru ea, era prietena mea. Dar cu toate asta m am dezlipit de ea si m am uitat direct in ochii verzi deschizi, i am dat o suvita de pe obraz la o parte si mi am lipit buzele de ale ei fara sa vreau, erau atat de dulci si calde, tremura cand o sarutam, si cu toate astea nu refuza sarutul.
Insa dintr o data s a dat in spate si s a retras.
-Lucas trebuie sa pleci. Vocea ii tremura, era de inteles.
Am iesit afara pe geam si m am bagat la somn.
A doua zi m am dus la erika si am plecat cu ea, stiam ca nu trebuia sa o sarut pe lydia, dar s a intamplat....
Pareri??
CITEȘTI
Prieteni Sau Dusmani?
RomanceLydia Marshell provine dintr o familie obisnuita, iubita de toata lumea si corecta. Familia Lydiei este in relatii foarte buna cu familia Gilbert, care au un fiu Lucas Gilbert. Cele doua famili si au crescut copii impreuna, invatandui sa se sustina...