Asena Barlas bozkurttan;
Sabah mükemmel bir şekilde uyandım demek isterdim ama telefon sesi ile uyandım isime hiç bakmadan açtım
+ne var lan sabah sabah dalyarak
-ayıp vallahi abla hiç telefon böyle açılırmı
+sen kimsin lan?
-vallahi seni sabah aramayalım kafan duruyo,kardeşin sude hani cerrah olan.
+heee sude napıyon kız?
-iyi valla seni sormak lazım
+vallahi aramasan mükemmeldim
-isteyerek aramadık herhalde tayin çıktıda şuan kilis'teyim gel beni al dicektim
+güzel şaka
-abla şaka yapmıyorum
+ciddi misin! Uçuyorum bekle kaç bavul var?
-4 bavul bide küçük bir çanta var
+araba ile gelcem bekle
-tamam
Kombini
(Başka bireyde düşünebilirsiniz)
Arabamız
(Motorda var ikisi bir arada)____________________________________________________________________
30 dk sonra;
Sudeyi görünce yanına ilerledim ,
+çok bekletmedim inş
-yok canım ne beklemesi sadece yarım saatcik bekledim.
+hadi ilerle Ahmet amca bizi bekliyor.
-ayy esmoşumu çok özlemiştim iyi olur
+sonra bana geçeriz villa almıştım tek yaşıyorum kafayı yicem sıkıcı valla
-kız sen parayı böyle şeylere harcarmıydın
+vallahi içim gitmedi değil ne kadar zengin olsak bile
-boş ver sülale zengin
+yani öylede ben sadece kitaba harcıyorum biliyorsun
-Bende iPhone harcıyorum biliyorsun koleksiyon var son olarak 16 pro max kaldı onuda maaşım gelince alcam çünkü neden olmasın.
+bilmezmiyim az yemedin başımı neyse hadi eve.
-TamSudenin Kombini
Evde;
"Bak bundanda ye iyi gelir"dedi esme sultan,"sultanim valla doydum yapma zaten formumu korumam lazım"dedi sude "aman korumasan ne olucak ölcenmi" dedi sultanim bunların atışmaları çok tatlı"he ölcem istermisin?"dedi sude "hii! Tobe de acı biber sürerim ağzına" "sultanım cidden sal kızı rahatça yesin içsin yorgundur zaten-" derken telefonumun sesi odayı doldurdu, arayan ahmet albaydı "asena barlas bozkurt emret komutanım!" " asena karagaha gel tim ile ilk görev zamanı" "emredersiniz komutanım!" "Sultanım ben göreve gidiyorum ikinizde birbirinize emanetsiniz bişey olursa direk karargahı arayım benim emrim olduğunu söylemeniz yeter."dedim.
"Kendine dikkat et abla" "dikkat et kızım" " hadi allaha emanet olun"dedim ve çıkışa yürüdüm.bu sefer motorla gidicem araba bizimkilere lazım olabilir alışverişi çok seviyolar çünkü neyse.Motorum
Karargaha varmama 5 dk falan vardı zaten yakındı motor ile gidince daha yakın oldu, umarım makaslardan dolayı bir ara ölmem. Vardım kimliğimi gösterip içeri girdim, gözler bana dömüştü ay tabi bana dönecek başka kime döncek ben varlem yani. Aman sude yüzünden aşko kuşko oldum zaten, motoru park edip anahtarı albayın postasına vermem için ilerledim.
"Aslanım bu sana emanet başına bir iş gelirse yakarım seni ufak bir çizik olsa bile tamammı?" " emredersiniz komutanım!" " albay içerdemi?" " evet kamutanım" " tamamdır aslanım sağol" kapıyı çalıp bekledim 'gir' komutu gelince girdim "albayım görev için gelmiştim " "gel asena otur " sizce oturdummu? Hayır."bu bir emirdir" şimdi oturma vakti ,"time 3 kişi geldi asena 1 kıdemli üsteğmen 2 tane üsteğmen dinlenme odasında seni bekliyorlar timde dahil" "emredersiniz"Dinlenmeodasına gidiyordum ama gidene kadar ses zaten kulağıma geldi kesin kadın geldi yoksa bu ses çıkmaz he, kapıyı güm diye açtım ve tahminim doğru çıktı üsteğmenlerden biri kadındı.
"Ne oluyo burda sesiniz albayın odasında duyuluyor!" "Komutanım erdem komutanıma bişey diyin ne olur sadece suyu soğuk getirdim diye bana yeri diş fırçası ile temizletiyo" dedi ege."ege kalk ayaga ve bana kahve getir 1 şeker at " "emredersiniz " "erdem yüzbaşım çocuğa yazık yapmayın bir sudan ölmezsiniz hem yeni kişiler gelimiş onlarla tanışalım, gençler tanıtın kendinizi""Kıdemli üsteğmen deniz karakurt - izmir emret komutanım"
"Üsteğmen akça türkçü - ordu emret komutanım "
"Üsteğmen kerem akçı - İstanbul emret komutanım "
"Hepiniz akıllı çocuklara benziyorsunuz, umarım hep öyle olursunuz.fuat abi sen egeyi hızlıca bul kafa dağıtsın diye gönderdim kesin kahve alıp gelir, görev var hazırlanın."
"Emredersiniz!"Yarım saat sonra hareket merkezinde;
"Çocuklar şimdiden ailenizi arayın görev uzun sürebilir akça sende benle gel " "emredersiniz komutanım " dışarı çıkıp akçayı bekledim gelince konuşmaya başladım" beni tanımadınmı akça" "tanıdım asena abla tanımaz olurmuyum"
"Nasılsın o zaman" "iyiyim abla işte tayin buraya çıktı ablam istanbulda kaldı tedirginim biraz ya başıma bişey gelirse ablamın benden başkası yok abla keşke o da buraya gelse sen ikna edermisin?" "Ederim tabi sen sadece görevine odaklan yaralanma dönünce herşeyi ben halledicem" "emredersiniz komutanım " bu haline gülmüştüm. "Hadi içeri geçelim albay gelir şimdi" "tamam ablam seni sevdiğimi unutma" "unuturmuyum hiç" gülerek içeri girdik ve yerlerimize oturduk.GÖREV BİZİ BEKLER!
Uzun zamandır yoktum sınavlar falan derken bide ayak bileğimi çıkarmıştım pazartesi günü yine çıkmıştı hastane falan derken bölüm anca yetişti umarım seversiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mühürlenmiş ruhlar
Teen FictionAsena Barlas Bozkurt anı bı haberle kilis'e tayini çıkmasıyla bı anda hayatı değişir